1 / 1

    To by som aj ja rad vedela,tiež nás to čaká,a ako kukám tak kukám,tak tiež nič😆

    25. sep 2020

    A coho sa to tyka, iba jednotiek a dvojek, alebo vsetkych cisiel? Lebo inteligentny clovek tam najde aj 4 riesenia, len co z toho mal na mysli tvorca...?💁‍♀️

    25. sep 2020

    1,2,2,2 a dalsi stvorec 2,2,2,2

    25. sep 2020
    Autor komentár zmazal
    25. sep 2020

    @janette1976 ako si na to prišla? 🙏

    25. sep 2020
    Autor komentár zmazal

    Treba sledovat stvorceky, je to logika.
    V kazdom naaledovnom stvorceku cisel ubudaju jednotky po jednej a pribydaju dvojky. Snad to je takto pochopitelne.

    25. sep 2020

    @gab učia sa iba 1 a 2

    25. sep 2020

    Moja to už mala dávnejšie...Nie je tam pri tom zadanie tak sme v prvom riadku do polky napísali 1 A od polky 2... druhy riadok som jej povedala ze kde ma ísť aké číslo, ale napisala si podla seba...

    25. sep 2020

    Viete čo je zvláštne? Že všetky domáce úlohy sú pre rodičov a nie pre deti,nechápem že sa ešte nikto nenašiel čo nespisal petíciu,že tieto zadania nedokážu normálne pochopiť 8-9-10 ročne deti bez toho aby im to rodičia museli vysvetľovať tak potom na čo je to dobré to dieťa to aj tak samé nepochopí má ho to naučiť učiteľka a nie rodič.....!!!!!!! Kdeže sa s nami kedy rodičia mali učiť ,doma sa majú robiť úlohy z opakovania čo sa robilo v škole.Je to cele zle takisto tých pracovných zošitov a kníh ja mám druhaka lenže čo on nosí do školy tak ja som na strednej nemala toľko kníh......dúfam,že nie som jediná čo mám taký názor a ak áno tak mi odpustite ak sa mýlim.

    25. sep 2020

    @adellbartos ...a to vam radsej ani nepoviem, ze moje deti 8r. A 10r. mali doteraz vo svojom zivote domacu ulohu spolu asi 10x 🙊 ...v holandsku...

    25. sep 2020

    @adellbartos máš pravdu. Ja sa musím naučiť aby som mohla dcere vysvetliť. Lebo v škole na to nie je čas, keďže musia oducit podľa harmonogramu. A ja sa pýtam prečo ja?

    25. sep 2020

    @adellbartos samozrejme, že je to nenormálne, na jednej strane mix úloh, vlastne po vypracovaní celej strany, ani vlastne nevieme, čo bolo na tej strane cieľom, čo má aký výstup z toho vedieť. A kvôli čomu musí byť všetko A4 veľké a ťažké.., veď my sme mali malý formát A5 knihy.., nehovorím ani o tých otrasných ilustráciách, samý chaos. Neviem, kedy pochopia, že keď sa neustále zhoršuje pochopenie učiva u detí, či to nemôže byť aj tými hroznými knihami. Na písmeno ž v šlabikári už nie je článok o žatve a žitku, ale o žuvačke, žltačke a žalúdku. Otras.

    25. sep 2020

    @adellbartos napísala si to úplne trefne...konkrétne k tejto úlohe nebolo napísané nič...žiadne zadanie, len prázdne políčka...a teraz som mala JA odkiaľ zistiť, čo mali autori na mysli?

    26. sep 2020

    @aneladgampraha čo ty ale tvoje dieťa má na to prísť....choré uplne je to

    26. sep 2020