Prihlás sa
Zaregistruj sa tu!
Bazár
Skupiny a fóra
Stena
Kočíkopédia
Poradne
Recenzie
E-shop
Odošli
Téma
Zaplatila som za balík PLUS/PRO. Prečo ho nemám aktívny?
E-mail
Login (ak si registrovaná)
Popis situácie / problému
Zaplatila som za balík PLUS/PRO, ale službu nemám aktívnu. Posielam preto tieto povinné údaje: 1) Dátum zaplatenia: 2) Platila som (Vyber: kartou, SMS, prevodom na účet): 3) Suma (EUR): Ak si si istá, že sa ti platba stiahla, pošli nám potvrdenie o platbe (prilož časť odfoteného výpisu alebo skopíruj text z potvrdzovacieho emailu).
Zaplatila som za balík PLUS/PRO, ale službu nemám aktívnu. Posielam preto tieto povinné údaje: 1) Dátum zaplatenia: 2) Platila som (Vyber: kartou, SMS, prevodom na účet): 3) Suma (EUR): Ak si si istá, že sa ti platba stiahla, pošli nám potvrdenie o platbe (prilož časť odfoteného výpisu alebo skopíruj text z potvrdzovacieho emailu).
Potvrdenie o prijatí tvojej správy ti pošleme na tvoj email. Prípadnú odpoveď rovnako.
Väčšinou odpovedáme do troch dní, snažíme sa vždy čo najskôr.
Odošli
Opýtaj sa nás
Kódex
Pravidlá bazára
Všeobecné podmienky používania
Kontakt
Hlásenie nezákonného obsahu (DSA)
Reklama
Kariéra
Cookie pravidlá
Ochrana osobných údajov