Skúsenosti s terapiou kmeňovými bunkami na platničky
Ahojte, Europainclinics ponúka terapiu kmeňových bunkami pri platničkách, má prosím niekto s týmto skúsenosť? Podstupil to niekto z Vás alebo Vašich blízkych? Ďakujem krásne.
@anonym_autor dobrý deň, bola ste na tento zákrok?
Mám rovnakú otázku ako vy .
@mimi9191 Dobrý deň, počula som o jednom pánovi, ktorý to podstupoval, je ešte veľmi málo ľudí, ktorí verejne o tom píšu, ak to podstúpili... Moc informácií k tomu nie je a ani ten pán nehovoril o nejakých výrazných zmenách, vrak až po roku sa uvidí či to malo vyznam.
@mimi9191 Dobrý deň, počula som o jednom pánovi, ktorý to podstupoval, je ešte veľmi málo ľudí, ktorí verejne o tom píšu, ak to podstúpili... Moc informácií k tomu nie je a ani ten pán nehovoril o nejakých výrazných zmenách, vrak až po roku sa uvidí či to malo vyznam.
@anonym_autor dobrý deň,
Ďakujem za tak rýchlu odpoved . Počula som od odborníkov, názory …. v prípadne poškodených platniciek to asi nemá ako taký veľký význam …., že je to skôr pre tých napríklad ako sú imobilný ľudia…. , ale nie pre onko pacientov ….od iného odborníka zas , že sa nebude úplne vyjadrovať , no z toho čo povedal , tak som usúdila také otázniky vo vzduchu …. Čo sa týka toho a platniciek a hlavne že je dôležité dodržať celý ten postup pri tom…, že to je to celkom vážna vec a zložitá vec ….
Ten pan o ktorom píšete mal poškodené platnicky alebo len jednu? Možno dôvodom skoro žiadneho verejného zmieňovania sa o tom je len dôvod ten, že to podstúpilo veľmi malo ľudí, keďže sa zato platí nie malo….a 100% úspešnosť nikto negarantuje v tomto prípade . ( myslím si….) Hm , rok je celkom dlhá doba …
Ďakujem aj tak .
@anonym_autor dobrý deň,