Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Akné po vysadení antikoncepcie

janka_adamka
23. mar 2016

Dievčatá, brala som antikoncepciu 15 rokov. Začala som ešte s Cilest. Moja malá už začína chodiť do škôlky a ja sa stále trápim s akné, ktoré som nikdy predtým nemala a začalo presne po vysadení. Najskôr krk (iba pravá strana), teraz vyššie a vyššie...Nejaké skúsenosti. Niečo čo vám pomohlo? Nemám to úplne strašidelné, no trápi ma to. Do kozmetiky som už investovala majland, kozmetička...teraz idem skúsiť dermatológa. Prosím o vaše skúsenosti. Vďaka.

ukulela
23. mar 2016

ja mam 37, prve vrasky a akne od puberty stale ... nec, len dermatolog ... z kozmetiky mi najlepsie sadla bioderna a teda z casu na casnieco silnejsie z kozneho. ziel, niesom ten typ, co by dokazal vysadit zo stravy vsetko rizikove a nezdrave, takze zaberaju len lieky ... ale teda ked mam od kozneho predpisanu liecbu, tak zvycajne celkom dlho zabera.