• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Ako skoro dostanem menštruáciu po vysadení HK?

29. novembra 2011 
ahoj certica, dakujem za odpoved, aspon troska si ma ukludnila :sweat_smile: , ak si dobre pamatam (je to uz 8 rokov) tak aj ja som mala predtym celkom normalny cyklus bez dakych problemov tak dufam ze bude aj teraz
30. júl 2007 o 12:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sophy, tedy to je fakt hruza :rolling_eyes: , nekde jsem tu cetla, ze nekomu po 3 mesicich vypadani vlasu ustalo, tak doufam, ze to brzy prejde, zda se mi, ze mi jich zacina uz padat mene, a to jsem teprve 16. DC, ale OVU se nehlasi. :unamused:
asmk, tak u me to vypada zatim blbe. Jsem prvni mesic (20 dni) bez HA. Ale muze Ti cyklus nabehnout uplne v pohode. Holt nekdo ma to stesti, vid certica? :wink: Ja pred HA jsem mela dost rozhazeny cyklus - 24 az 37 dni.
30. júl 2007 o 19:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ctyrlistku, no asi to bude aj v stasti, lebo HAK rozhodne nie je nic idealne, mne robila problemiky v inych smeroch mozno, aj preto som sa rozhodla s nou radsej skoncovat :wink:
30. júl 2007 o 19:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
certica, mne taky zacala delat problemy, tak jsem ji vysadila a nakonec mam ted zase jine problemy. :pensive:
31. júl 2007 o 11:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte sophy, tak jsem vcera byla u doktorky. Rekla, ze toho 0,5 dne krvaceni byla ovulace. A ze uz me vajecniky zacinaji fungovat (10tt po revizi a po 10 letech brani anti). Tak snad bude vse OK.

asmk: Myslim, ze strach mit nemusis. Kazdy clovek reaguje jinak. :slight_smile:
31. júl 2007 o 19:23  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj holky, tak jsem dnes byla u dr. a výsledek? Jsem úplně o.k., vaječníky dobrý, děloha taky a čípek prý nádherný :grinning: .
Jen mi jaksi nedorůstá sliznice, takže mi MS nehrozí ani vyvolávačkou, prý se to občas stává po dlouhodobém braní HA, ale že mi to tedy neřekla dřív?
Teď mi dělá ješte nějaká vyšetření a pokud se do října nic nezmění, tak podstoupím 3měsíční hormonální léčbu na podporu dorůstání sliznice a pak bych měla být ready.
Jj, i to se občas stává, já si myslím, že je to hlavně tím, že jsem 3 a půl roku brala bez přestávky Diane-35 a nikdo mi nic neřekl. :unamused:
2. aug 2007 o 18:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojky, tak jsem tajně doufala, že i po sedmi letech HA budu mít štěstí a menses i ovu budou ukázkový a zatím už týden meškám :angry: Hnusný hormony :confounded:
2. aug 2007 o 21:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby tak ja som zatial dobre na nervy.. vysadila som HAK v maji, v juni mi dosla MS este v pohode.. 12teho.. v juli pre istotu o 3dni skor, teda 9teho a teraz mi dosla MS este skorej.. dnes, t.j.3tieho.. o cely tyzden skor :fearful: normalne som z toho na nervy..
3. aug 2007 o 09:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
katmi: Já bych klidně měla MS častěji než vůbec. Když tu čtu příspěvky holek, co chodí na vyvolávačky, tak se pomalu začínám obávat, že mě to čeká taky. Poslední tabletku jsem snědla 1.7.2007, tedy před měsícem a včera jsem to měla dostat. Zatím nic nepřišlo a nedělám z toho žádné závěry, protože vím, že to klidně může přijít i za víc jak 40 dnů a já jsem teprve 29DC, takže zatím problém nemám. Ale myslím, že jak půjdou dny a já to nedostanu, tak se pomalu začnu stresovat. Myslela jsem si, jak mi to krásně vyjde. Začátkem srpna odmenstruuji, v polovině srpna se v klidu bez MS vdám a odjedu na svatební cestu do Turecka, ale asi jsem se přepočítala. Zřejmě si užiju buď svatbu nebo svatební cestu s MS, no ale nebudu předbíhat a ještě si počkám. Není kam spěchat. Vdávám se až 18.8.
3. aug 2007 o 13:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
vysadila jsem v dubnu a každý měsíc mám MS pravidelně, 25. nebo 26. den. Jen první cyklus byl dělší. Zrovinka dnes to začalo a mám docela silné bolesti :unamused: taky mi naběhla ovulace, což jsem poznala tak, že uprostřed cyklu 2 až 3 dny bolestí nemůžu spát..no, měly ty hormony i něco do sebe...ale jinak je to bez nich lepší, hlavně apetit :wink:
3. aug 2007 o 15:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte , chcem sa vás opýtať, či je ok, keď som 22.7. vysadila antikoncepciu a na 13 DC som začala pri bolestiachv podbrušku do hneda špinať a potom aj kúsok krvy, to bolo včera dnes už len kusok hnedého výtoku a nič. Nikdy predtým som to v strede cyklu nemala. Je to v pohode? Dakujem
7. aug 2007 o 15:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandrika - aj si myslim, ze je to ok.. baby co vy na to? je to len odpoved na vysadeni tabletiek,alebo sa mylim?? ja ked som zacilana s HAK,myslim tym,ked mi vymenila HAK kvoli tomu,ze mi ta predchadzajuca nesadla,tak som zacala krvacat aj ked som brala tabletky, kym si telo ne to zvyklo.. a ako som uz pisala,teraz som HAK vysadila a som z toho na nervy,lebo si MS chodi ako sa jej chce.. :unamused: uvidim na dalsi mesiac..ako pride..

1980mat - hmm..len je to dost na figu,ked som bola zvyknuta pri HAK,ze mi MS dojde vzdy v rovnakom case a aj termine a teraz si chodi jak sa jej chce.. :unamused:
8. aug 2007 o 10:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojky, já brala 7 let Diane.MS jsem měla vždycky v poho. Vysadila jsem 8/2006. Dva měsíce MS přicházela pravidelně po 28 dnech. Jenže další cykly se dost protáhly. Bylo to mezi 50-90. A samozřejmě nedocházelo ani k ovu. Doktor mi řekl, že je to normální. Když jsem do sebe prala 7let hormony, tak nemůžu ze dne na den otěhotnět.
No a teď chodíme s manžou do CARu. MS není stále pravidelná a stále se nám nedaří mimi.
8. aug 2007 o 12:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cleira - takze ja mozem byt vlastne este rada,ze mi chodi ako mi chodi, co?? :fearful:
8. aug 2007 o 13:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cleira, diane35 su vcelku "silne hormony" a aspon co ja viem, tak sa odporuca aspon po 3-4 rokoch HAK zmenit, zvlast pri tychto vyssiedavkovych hormonoch. ja som diane brala asi pred 15r.
drzim vam inak palce :wink:
8. aug 2007 o 13:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
certica - ja som brala TriRegol..asi 7rokov..a potom Harmonette a nasledne Lindynette..a tieto posledne boli zevraj s najnizsim hormonom,ake moje telo znieslo.. a aj tak mi byvalo cudne..tak som to vysadila :grinning: :wink:
8. aug 2007 o 13:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
katmi - ty to máš ještě dobrý. Já jsem z toho vždycky na prášky. Těch těhotenských testů, co jsem vždycky zkoušela, jestli náhodu se to už konečně povedlo... A zas zklamání. :frowning2:

certica - děkuju ti.
Já se doktora ptala na změnu. Dr. mi říkal, že je to zbytečné, když mi po diane nic není.
8. aug 2007 o 13:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cleira - a skusala si ovulacne testy? skus zajst do temy Ovulacny test,tam sme toho popisali viac :wink:
8. aug 2007 o 13:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Já brala taky přes 4 roky Diane 35 a i když jsem s nimi nikdy neměla sebemenší problém, tak mi doktorka v průběhu jejich braní cca na rok předepsala Minervu, abych HA vystřídala.

Teď jsem 34 DC a předevčírem večer si mi objevilo špinění, které trvá dodnes. Místo předpokládané MS jen špinění. Nevím, zda to mám vůbec považovat za MS. Nemáte s tím některá nějakou zkušenost? Nikdy sem to nemívala. Je to můj první cyklus bez HA.
8. aug 2007 o 13:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj...ja som brala 7 rokov triregol a po vysadení sa mi objavil cyklus až po 46. dňoch...ale tie ďalšie MS ako hodinky na 29.deň...takže sa organizmus s tým musí vyrovnať...
8. aug 2007 o 14:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
janino - no zasnem.. zase sa budem opakovat,ale to fakt mozem byt rada,ze mam MS tak ako mam.. ee uz som rada.. :grinning:
8. aug 2007 o 14:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
1980mat- já to měla minulý měsíc úplně stejný po vysazení HA...taky nevim, jestli to považovat za mrchu..tak čekám co bude teď v srpnu a případně zajdu k doktorovi, jestli je všechno v pořádku
8. aug 2007 o 19:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj 1980mat, jsem 2,5 mesice od revize. Zatim zadna MS. Nekolikrat spineni mensi a pred tydnem 0,5 dne jsem krvacela. Tak jsem si myslela - mozna MS? Byla jsem u doktorky a ta rekla, ze to byla ovulace. Tak nevim, jak to mas ty? Je mozny, ze to staci. U me to bylo takhle. Asi jsem ti moc nepomohla. :unamused:
8. aug 2007 o 20:56  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mabe: To jsi mi tedy nepomohla. Myslím, že ovulace to u mně nebyla, protože 32DC ovulace asi není možná. I když kdo ví. Teď už mám druhý den to špinění silnější a předtím jsem měla dva dny špinění skoro nepostřehnutelné, tak se domnívám, že to asi skutečně je MS, i když si fakt jistá nejsem. Počkám ještě na další cyklus a kdyby to bylo podobné, tak zajdu stejně jako poletucha raději k doktorce.
9. aug 2007 o 08:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby drzim vam palce,nech sa vam to upravi..
9. aug 2007 o 09:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
katmi: Děkujeme. :slight_smile:
9. aug 2007 o 10:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
1980mat - :wink:
9. aug 2007 o 11:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
AHojte, máte zkušenosti s otěhotněním po vysazení Logestu???díky
12. aug 2007 o 19:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ivana - ak si tu citala, tak kazda mame MS inak..niektore tu dokonca pisu,ze po vysadeni HAK nemali aj 40dni MS.. ja si myslim,ze HAK ako HAK..kazde zenske telo je ine..vysad a uvidis ako ti bude chodit MS..a uz treba len skusat.. :wink:
13. aug 2007 o 08:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte, keď to tu všetko čítam, začínam mať strach. O týždeň doužívam plátok HA (Jeanine) a úlne to vysadím. Kedysi tak pred piatimi rokmi som na rok vysadila FEMODEN a všetko bolo úplne OK. A teraz vidím, že som mala asi šťastie. Pravda, bola som mladšia :unamused: Vtedy som aj počas užívania nemala žiadne problémy, zato teraz s touto každú chvíľu špiním, potom počas sedemdňovej pauzy MS nepríde, bolesti žalúdka a tak. Som teda zvedavá, čo sa bude nasledujúci mesiac diať.
13. aug 2007 o 11:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok