Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia a menzes na 4 deň po dobratí blistra

lenuska1991
3. aug 2012

ahojte, chcem sa spytat, stalo sa vam niekedy pocas brania HAK ze ste dostavali menstruaciu vzdy na 4 den po dobrati blistra, a potom prisla na 2 den po dobrati blistra? este sa mi to nestalo vzdy som mala ako hodinky na 4 den, a teraz ked som bola na wcku tak som mala na papieri ako take spinenie. Stalo sa vam? Prosim zdrzte sa blbych komentarov typu urob si tes atd. Dakujem

sorciera24
3. aug 2012

vsak to je normalne, MS mas dostat v dobe, ked nebberies tabletky...v tej pauze....je ejdno, ci na 4, ci na 2. den....boze a takto pribalovy letak nic? 🤐 a co ma byt ako ten problem???

lenuska1991
autor
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lenuska1991
autor
3. aug 2012

Poprosim admina o uzatvorenie tejto temy, pretoze niektore ,,zeny" maju debilne komentare a nevedia napisat normalne, len s debilnym tonom, dakujem za pochopenie, stranka nieje to co bola !!! aby ta tu zakerne zenske odsudzovali nebodaj za to ze sa spytas na nejaku vec.... su aj take co musia okomentovat VSETKO!!!

sisaha
3. aug 2012

@lenuska1991 ja neviem preco sa urazas.., nikde predsa nie je napisane, ze musis dostavat vzdy iba v jeden den menzes... dolezite je, ze pride nie?
Takze moja odpoved: uplne v pohode..

lenuska1991
autor
3. aug 2012

no si to napisala povyseneckym tonom ako kebyze som prosta krava co nevie ako to ma brat a kedy to ma vobec dostat, a neviem veru kto zmenil nazov mojej diskusie kedze ten nazov teraz absolutne nesedi, no tak ked 3 roky mavam na 4 den a teraz na 2 men sa to jednoducho nezda bo mas ked uz tak vzdy dostat az od 3 dna a nie od 2 dna po dobrati blistra, ked osm ta dajako urazila dotkla tak prepac ale nemama rada ked niekto da take komentare typov ako kebyze som dementna, jednoduch osom sa chcela spytat, neni v tom len ten dovod preto pisem nech mi ziadna nepise urob si test :D su v tom aj ine dovody preco sa pytam len to nebudem pisat...

littledevil
3. aug 2012

@lenuska1991 Ja dostavam vacsinou tiez na 4 den, ale teraz som dostala na 3, pokial si dostala, tak myslim, ze je to v pohode 🙂 .

lenuska1991
autor
3. aug 2012

@littledevil ja viem ze od 3 vyssie normalne, kedysik som dostavala na 3 a uz dlhooo na 4 den, ale dneska mam 2 den po dobrati tak sa mi to nezdalo, bo to sa mi este nestalo a aj na blistri je ze na/od 3 dna... ale asi to nebudem uz riesit :D dakujem za koment

littledevil
3. aug 2012

@lenuska1991 a nemas len trosku take spinenie? To mam obcas aj ja a normalne menzes dostanem neskor.

lenuska1991
autor
3. aug 2012

@littledevil no troska take ako kebyze sa to chce spustit :D uvidime mozna len dosla skorej no ved nic sa nedeje len som sa chcela spytat :D dakujem

littledevil
3. aug 2012

@lenuska1991 Nemas zaco 😉 .

sisaha
3. aug 2012

@lenuska1991 tak po 1. ja som ti nic povyseneckym tonom nepisala, po 2. ak nie si pripravena na akekolvek odpovede, tak sem nepis a pytaj sa svojho lekara. Holt asi treba na seriozne spravanie trochu dospiet...

petraxy6
3. aug 2012

Ja nechápem, prečo dospele ženy píšu takéto primitívne otázky ☹ ☹ ☹ ☹

angua27
3. aug 2012

@lenuska1991, menzes môže prísť aj skôr ako od 3. dňa. môže to mať rôzne príčiny: môžeš byť nachladnutá, možno máš väčší stres, alebo psychické vypätie,... možno si počas bratia HAK vynechala tabletku, alebo sa z nejakého dôvodu nespracovala (žalúdočné problémy) a tým je narušený prísun hormónov. a možno to nič neznamená. ak si si nie istá, máš podozrenie na niečo, ozvi sa svojmu gynekológovi. ako si písala, môžu v tom byť aj iné dôvody. 😉
ja si pamätám, že keď som brala HAK, tak podľa menzesu som si hodinky nastavovať mohla, vždy na 5 deň o 7.30 ráno mi začal menzes. bolo to naozaj spoľahlivé. 😉

a pre ostatné komenty mimo tému: myslím, že sme žiadna nespadla z neba učená, všetky sa učíme celý život. 😎

nikaa123
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
sisaha
3. aug 2012

@angua27 ano, mas pravdu, nikto uceny z neba nespadol. Ale ak niekto uziva HAK 3 roky, tak mi pride cudne riesit 2 dni menzesu hore dole.. A mne by ani otazka nevadila, mne skôr prekazalo, ako hned vo svojom druhom prispevku reagovala...

jaruska8
3. aug 2012

Keď som brávala HAK, tak mi tiež menzes chdil ako hodinky, ešte aj okolo rovnakej hodiny a tiež 4. deň po dobratí poslednej tabletky a tiež by mi bolo čudné, keby sa to zrazu zmenilo. Čiže otázka úplne v poho, podľa mňa. A súhlasím s
@angua27 , stres, nachladnutie...

lenuska1991
autor
3. aug 2012

Dakujem baby za pochopenie a za rady :D

Tu začni písať odpoveď...

Odošli