Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia KarHla a jej vysadenie

lea282
5. mar 2015

Dievčatá, pozerala som všetky diskusie, ale v žiadnej som nenašla niečo, čo by odpovedalo mne...Ak máte niektorá skúsenosť, poradte 😖 Pol roka som užívala KarHlu (na radu môjho gynekologa, ale to nie je podstatné), pred mesiacom som ju vysadila. Včera mi mala dôjsť mrcha (bolesti v bruchu neskutočné, celá vyhádzaná pupencami presne ako pred mrchou), ale nič, miesto toho od včera sedím na wc s hnačkou...Máte niektorá skúsenosť??? P.S.: pre rýpalky, môj dr. má dovolenku, k inému asi nedôjdem momentálne 😠 Dakujem za každú radu 🙂

betty2210
29. mar 2015

Ahoj, neviem či už si našla odpoveď, ale ja beriem Karhlu už vyše roka, v lete som mala 2 mesiace pauzu, lebo som bola pracovne v zahraničí bez priatela a povazovala som to za zbytočné. Začala som ju brať aj kvôli tomu že som mala strašne nepravidelný cyklus. Ked som v lete bola bez tabletiek, prve kramy prišli celkom tak ako mali (cca par dni) ale tie dalsie už nie a nie prist (klasicky tak ako tomu bolo aj roky pred tým ako som začala brat tabletky). Ked som chcela znova začať s tabletkami musela som si teda počkať zasa kým mi prídu aby som mohla začať brať. Potom zasa všetko pekne nabehlo tak ako ma ked som začala znova brať tabletky.
Tu hnačku maš možno aj z niečoho ineho a tie príznaky a oneskorenie je podla mna normalne po vysadení.

lea282
autor
4. apr 2015

@betty2210 dakujem za radu 🙂 už som prišla na to, čo ma trápilo 🙂 dakujem pekne 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli