Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia Mistra

morskapanna
9. máj 2013

Ahojte, chcela by som sa opýtať, či nemáte niektora skúsenost s antikoncepciou Mistra,a ak áno aké? Ďakujem za odpovede

kee
3. jún 2013

Aj mňa zaujímajú názory na Mistru. Nikdy predtým som žiadnu HAK nebrala. S touto začínam asi o týždeň.. hlavne sa bojím aby som nepribrala 😒

patresika
20. jún 2013

ja som uživala belaru a ta mi nerobila dobre a lekar mi predpisal tutuo task som zvedava ako bude učinkovať moje telo na ňu

hwin
22. jún 2013

Ahojte ja užívam Mistru a nepozorujem žiadne zmeny. Akné nemám, nepribrala som, žiadne vedľajšie účinky....zatiaľ som spokojná 🙂

mauii
24. jún 2013

Ja ju užívam asi 2 týždne (je to moja prvá HAK). Zdá sa mi, že moje telo viac zadržiava vodu. Inak je všetko v pohode, teda okrem toho, že odkedy ju užívam mám stále špinenie, ale čo som sa dočítala, je to normálne na začiatku brania HAK.

Kvôli tomu zadržiavaniu vody, teda ak to neprejde, asi požiadam o výmenu za preparát s drospirenonom. Nechcem pribrať, toho sa najviac bojím...

mauii
27. jún 2013

Myslíte, že mi gynekologička predpíše inú antikoncepciu, keď túto užívam len mesiac? chcela by som ju vymeniť za Yadine

lea433
24. júl 2013

Ja ju uzivam uz 6.den a mam silne bolesti hlavy,velke zmeny nalad, dost som z toho nervozna, bolesti v bruchu kazdy krat som mala krc na dakej inej casti brucha, na piaty den som sa zobudila s bolestou laveho ramena bolest mi prechadzala az do hlavy, pribrala som, mala som problemy s travenim, bolo mi na vracanie cely cas,tak som to uplne vysadila.

mauii
26. júl 2013

toto všetko si mala už počas prvých 6 dní? za takúto krátku dobu si aj pribrala? koľko?

slzinka23
28. júl 2013

Ahojte, nechce si niekto kúpiť túto antikoncepciu? mám celé jedno balenie, vôbec nepoužité.. Chcela som užívať HAK, dala som si ju predpísať..no Zistili mi určitý zdravotný problém, ktorý by mohli tieto tabletky ovplyvniť, tak som sa rozhodla HAK neužívať....

silviamk123
31. júl 2013

@slzinka23 ja tiež beriem túto HAK a za kolko by si predala? A máš na tri mesiace či jeden vďaka.

slzinka23
31. júl 2013

mám len jednu krabičku... čiže na 1mesiac... zaplatila som zaň nejakých 10euro... tak za 5aj s poštovným

mkg
7. aug 2013

@patresika prosím Ťa aj mne belara nerobila dobre dnes mi predpísala lekárka HAK mistra..... si s nou spokojná?

patresika
7. aug 2013

@mkg ahoj ano zatial som s mistrou spokojna.aj menzes mi chodi na čas a mam aj menšie bolesti.takže ja proti mistre zatial nič nemám.a ani nepriberám ale prsia by mohli trochu podrásť :D

hwin
21. aug 2013

@lea433 a tebe brala tvoj gynekológ vôbec krv pred tým, než ti to predpísal? Pretože evidentne táto HAK nie je pre tvoje telo....

niikoletka
22. aug 2013

Ja som ju brala pol roka. Keď mi ju dr. predpísala bola to úplná novinka. To nie je vôbec nič skvelé. Nikde ju nemali. Musela som pobehať celé mesto a našla som JEDNU lekáreň, kde ju sice nemali, ale boli ju ochotní objednať, tak som musela chodiť furt tam objednať si ju a zase si po ňu ísť. Po pol roku sa toho veľa nezmenilo. Furt ju vo väčšine lekárni nemajú. Momentálne ju majú v troch akurát, že tie dve sú na opačnej strane mesta ako bývam a v tej jednej ju nemávajú len objednávajú.
Čo sa týka užívania, tak prvý mesiac ma strašne bolela hlava a prsia, ale to ustálo a ďalej som nepociťovala žiadne problémy.
Končil mi recept a končím už nechcem ďalej svoje telo týrať..

lindwoman
26. aug 2013

Ja som presla na mistru len z jedneho dovodu ze som brala lindynette uz 3 roky. Berem mistru uz 3meaiac a nemozem sa stazovat. Nepribrala som ako pri prvej mam vacsiu chut na sex nemam bolesti hlavy ale mam pocit ze mi rastu prsia lebo ma tlacia podprdy. Ako citam na nete na kazdu to posoby inak tak treba vyskusat a uvidite.

daascha
16. sep 2013

Ahojte baby, brala som Lunyttu ale teraz som prešla na Mistru, 1. tabletku som mala užiť po 7-dňovej pauze, lenže som ju užila hned prvý deň menštruácie. Myslíte, že to nejako vadí?

kikaa22
25. sep 2013

Zdravím....Mistra je moja prvá antika..beriem ju 2.týždeň....bola osm na vyvolávačku dostala som a hned osm ju začala brať.Som sa veľmi vyhádzala na tvári a mám pocit že som nafuknuta,že priberam...Je to normálne?

wewitta
14. okt 2013

ja som doteraz užívala Minervu a doktor mi odporúčal vymeniť to za inú HAK, z dovodu rizika tromboz..:( zlozenie je podobne ako u Chloem,Diane a pod. uzivam Mistru 3 den som zvedava ako bude telo reagovat,

marduliena
18. okt 2013

Ja som berem prvé balenie tejto antikoncepcie všetko by bolo v pohode len keby ma prsia neboleli.

gabikaa26
20. okt 2013

Ahojte, chcem sa opýtať, beriem mistru pár týždňov a som z nej vyhádzaná, prsia sa mi zväčšili a sú ťažšie nepribrala som na váhe, ale mám pocit, že som sa celá nafúkla... Okrem toho sa moje telo správa akoby som menštruovala (bolesti v bruchu, bolia ma vaječníky, ale nekrvácam)... myslíte, že je lepšie počkať aspoň tri mesiace, pretože si telo zvyká alebo to nejako riešiť? Ďakujem 🙂

marduliena
20. okt 2013

Skús počkať ja tiež ked som ich začala brat tak som sa vyhádzala na tvári,strašne ma prisia boleli a sa my trochu zväčšili.Idem brat druhé balenie tak som zvedavá či to bude ešte pokračovat.

gabikaa26
20. okt 2013

A už je to lepšie? Nechcem nejak experimentovať s viacerými druhmi tak dúfam, ze sa to zlepší

mi_shel
28. okt 2013

Ja beriem mistru uz 10 dni ..necitim aby som priberala zatial ale urobila sa mi jedna vyrazka co mne sa vyrazky robit nezvyknu ... stale krvacam a nemam bolesti hlavy skor mi nafukuje brucho ked vezmem tabletku ale potom rano ked vstanem je to uz v pohode ... no tak ja dufam ze nepriberiem a to krvacanie sa zastavi ... 😒

jarka721
28. okt 2013

ja ju beriem tretí mesiac -začnem teraz štvrtý a nič mimoriadne sa nedeje 🙂 až na vyrážky ! vždy sa mi spravia tri na tom istom mieste každý mesiac tesne pred menštruáciou 😀 ani som nepribrala a ani nie som nervózna ako pri Softinele!!!

editka2002
6. nov 2013

Ahojte kočky. Mne táto antikoncepcia vôbec nesadla, ale samozrejme, že je to individuálne. Práve preto ak by ste chceli niektorá kúpiť na dva mesiace, predám za polovicu. Ďakujem

ginger5
10. nov 2013

Ja som Mistru začala brať pred tyždnom a stale mam slabe krvacanie...je to moja prva HAK je to normalne,kedy sa to zvykne upravit?

mi_shel
12. nov 2013

Dobrala som prve balenie a teraz mam 7 dnovu pauzu .. V druhy den pauzi som dostala menstruaciu ... takze teraz ju budem dostavat ked mi nastane ta pauza predpokladam nepribrala som nemam vyrazky .. len niekedy bolesti brucha ...a to bude asi stej menstruacii ... a mam velmi silne krvacannie take som este nemala ... ☹ inak chvalim zatial 🙂

happy8051
3. dec 2013

baby mam baenie Mistra na predaj, nenacate. ak mate zaujem, kontaktujte ma v IP

nena82
7. dec 2013

Ahojte, mne táto antikoncepcia nesadla, zo zdravotných dôvodov ju musím vysadiť. Zostalo mi ešte balenie na 1 mesiac, ak by ste niektorá mala záujem.

bibkajanko
10. dec 2013

@nena82 Ja by som mala záujem.