• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Antikoncepcia - strata chuti na milovanie a náladovosť

15. apríla 2008 
AHojte dievcata,chcem sa vas spytat, ci ste nespozorovali pri uzivani antikoncepcie (u mna LOGEST) stratu chuti na milovanie a zaroven prilisnu precitlivelost?
Dakujem za nazory
18. júl 2006 o 08:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja Logest beriem v druhej fáze asi pol roka a nepociťujem výrazné zmeny.

Po prvej fáze (dva roky od 2002) po vysadení nastúpila bolestivá menštruácia, ale pomaly sa bolasť zmenšovala (alebo som si zvykala?). Ale myslím, že ani po nasadení prvých, ani druhých nejaké tebou opisované zmeny nenastali. :confused:
18. júl 2006 o 09:17  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No tak ja som stratila chut od kedy ich beriem (uz asi rok), ale slubila som, ze po svadbe vysadim, tak sa tesim :grinning: , snad sa chut vrati uz onedlho
18. júl 2006 o 09:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Zab_ka, aj ja ich chcem po svadbe - v septembri - vysadit a tiez sa neviem dockat... :slight_smile:
18. júl 2006 o 09:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Buba, ja som brala 4 roky Triquilar, a dakedy po troch rokoch som už aj ja cítila nejaký útlm, darmo sa môj drahý snažil :frowning2: prestala som brať, a je to zasa o.k. :slight_smile:
18. júl 2006 o 10:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no a ja som si myslela ze som divna... :unamused: mam takyto isty problem a ani zmenenie anikoncepcie mi nepomohlo. :pensive: ale tesi ma ze to po vysadeni talbetiek prejde, takze vela trpezlivosti nasim muzickom... :wink:
18. júl 2006 o 10:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte,ja som tiez brala Triqui ako Lubka ale brala som ho iba rok, nastastie sa to so mnou dobre skoncilo :slight_smile: po roku bratia som skoncila v nemocnici,tak som rada ze som ziva :grinning:
18. júl 2006 o 10:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Kami,
preco si skoncila v nemocnici ? :astonished:
Ja mam Triquilar uz 9 rokov a v pohode :slight_smile: ci mam utlm neviem, to zistim ked vysadim :grinning:
18. júl 2006 o 10:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Kuki ani neviem ci to suviselo s antibaby,nikto mi to nepotvrdil ani nevyvratil,mozno ze antibaby k tomu len dopomohla.Pred 2 rokmi som na 2 novorocny den skoncila v nemocnici na infuziach :grinning: boze teraz sa z toho uz len smejem,ale nebolo mi to vsetko vtedy 2x jedno ked som mala 40 teploty a stravila tyzden na infuziach :slight_smile: ale co bolo bolo
18. júl 2006 o 10:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som brala HAK 5 rokov a tiež som nemala chuť na milovanie. Ale takú, že fakt žiadnu :grinning: . Pred mesiacom som HAK vysadila len kvôli tomuto problému a badám viditeľnú zmenu :slight_smile:.
18. júl 2006 o 11:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Ja som na to pomaly prisla tak, ale teraz vobec neviem z odborneho hladiska ci to s tym moze suvisiet, ze vzdy na konci tej 7 dnovej pauzy sa idem pretrhnut ako velmi tuzim po mojom drahom. Ja neviem ci to vzdy je na konci 7 dnovej pauzy, alebo je to tym, ze uz som prestala na nejaky cas brat HAK (7 dni) a ku koncu uz ta chut na milovanie je dokazom vysadenia, hoci i vysadenia na potrebnych 7 dni. Lebo hned potom, ako zase zacnes s 21 tabletkami ma chut prejde a mna ide z toho slak trafit, lebo si to milovanie absolutne nevychutnam.....kedze na nho nemam tiez ziadnu chut.... :(
Ale ked to tu tak citam, nie je o com...som rada, ze ma v tom utvrdzujete...
18. júl 2006 o 12:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som brala logest a mala som presne tie iste pocity a drahy salel ze co sa o porobilo.takze logest moze mat tieto neziaduce ucinky.ja som ich brala na vajecniky a po roku som ich vysadila
18. júl 2006 o 12:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ste ma potesili, ja som to drahemu slubila a akurat dnes by som mala zacat opat papat a necham to tak, velmi mi uz chyba ako som bola volakedy zhava a teraz sa musim nutit :pensive:
ale upozornila som ho, ze teda, moze sa stat, ze ani nevieme ako a snazili sme sa :grinning: , co mi povie potom (deti este neplanujeme)...
18. júl 2006 o 13:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ja ked som brala hak, mala som taketo problemy, uz neberiem a citim sa taka volna
18. júl 2006 o 15:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som brala rozne hak a odkedy neberiem, chut na milovanie u mna rapidne stupa :grinning: drahy je nadseny :grinning:
18. júl 2006 o 16:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Já jsem brala Minisiston a taky jsem neměla vůbec žádnou chuť ale vůbec, vysadila jsem tak nějak nechtěně, nestihla jsem si vybrat recept :fearful: No ale díky tomu jsem poznala že to bylo těmi prášky. Ale mimčo taky neplánujem jako zab_ka tak nevim co si počíst... :pensive:
18. júl 2006 o 21:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ja neviem, tiez vecer radsej zalahnem a spim, ale pripisujem to skor tomu, ze mam vazne dost ako hak :confused:
19. júl 2006 o 08:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte.
Ja som uzivala TRINORDIOL tri roky. Pocas toho obdobia som bola ja ta, ktora vzdy hovorila-)milacik dnes nie, ja som unavena...no dnes je to opacne.Ako som vysadila HAK milovala by som sa niekedy aj dvakrat do dna.
29. júl 2006 o 17:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
To je fakt individualne. Ja som brala HAK cez 2 roky, vobec mi to neodobralo chut, ani som nepribrala, vobec ziadne nepriaznive ucinky som nemala.
Teraz som vysadila, akurat pred mesiacom, tiez ziadna zmena, akurat MS je bolestivejsia a neprijemnejsia a trva prilis dlho. :unamused:
Uz sa tesim ked sa opat vratim k HAK.
29. júl 2006 o 17:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som brala HAK a strata chuti bola hneď na začiatku - asi na 3 mesiace a potom ma to zas prešlo :grinning: teraz som HAK nebrala takmer rok...bolo to oveľa lepšie z hľadiska tej chuti :dizzy_face: :grinning: ale zas idem brať, na upravenie cyklu a tak :pensive:
29. júl 2006 o 18:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som brala cerazette 2 roky a chut tiez ziadna, az som bola z toho smutna, ked sa ma drahy vecer pytal, ci ho uz nelubim... :frowning2: No a vysadila som a teraz sme spokojny obaja, chut sa vratila! :grinning:
30. júl 2006 o 14:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nepozorovali jste nějaký vliv HAk na růs, resp. vypadávání vlasů? Já od cca 15-ti let brala Triquilar a měla jsem krásně husté vlasy, pak jsem přešla na Logest (beru ho cca 3 roky) a mám pocit, že plešatím! Pomoc! :astonished:
12. sep 2006 o 22:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som brala 4 roky HAK - 2 roky tabletky a 2 roky naplaste. Tiez som stratila chut a zacala byt naladova. Rok uz nic neberiem a chut sa navratila len ciastocne a ta blba naladovost mi zostala :frowning2: - chudatko moj manzel :sweat_smile:
19. okt 2007 o 00:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
niektori gynekologovia hovoria, ze hormonalna antikoncepcia je najvacsi pokus na zenach v historii. ja som brala 6 rokov, najskor cilest, potom, ked som zacala pocitovat precitlivelost a mizernu chut na milovanie, jeannine. tie priznaky neprisli hned, az po rokoch. po vysadeni som bola par tyzdnov este precitlivela, teraz byvam okolo menstruacie (niekedy pred, niekedy pocas), ale urcite sa citim celkovo lepsie. uz len preto, ze nepcham do seba hormony. viacero mojich kamaratok tiez v poslednom case prestalo tabletky brat. sa mi zda, ze je to akoby novy trend...
24. okt 2007 o 18:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
caute zienky, mohla by som vam poloziz jednu otazku? Ako to riesite ked beriete antibiotika? hlavne ako dlho asi potom maju vplyv na antikoncepciu? Ja beriem Logest a teraz som brala antibiotika. Akurat to vyslo tak ze som ich scasti brala ked som mala tyzden bez tabletiek a skonicla este v tom tyzdni. Po par dnoch (asi tak 5dni ) na to som zacala z novym balenim. No a neviem teraz ci tie dni stacili na to aby sa odburali vsetky stopy antibiotik z tela a ci to nejak neovplyvnilo celkovo tu AHK. A ci dalsich 5 dni s tabletkami stacilo na dostatocnu ochranu :unamused: Pmooooc :grinning: takze ak by ste naaahodou mali s tymto dake skusenosti, tak dajte vediet prosiim :slight_smile: dakujeem
12. nov 2007 o 17:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
vraciam sa k tejto teme nakolko som pred troma mesiacmi prestala po deviatich rokoch brat antikoncepciu (mercilon). po stavoch ktore prisli potom hovorim ze HAK je sexualne sedativum. :grinning: doslova navaly ktore na mna prichadzali v prvom mesiaci, ked mi bolo zrazu horko a skocila by som na prveho pohladneho chlapa ma teda pekne prekvapili. zrazu som si zacala uzivat sex z manzelom uplne inak, bola som to vacsinou ja kto ho tahal na vec, az sa chudak zlakol a spytal sa ma ze ci ich nechcem zacat brat zase :grinning: a ja ze ani nahodou. po troch mesiacoh navaly prestaly ale chut a prichut milovanie zostala. mate niekto rovnaku skusenost? mne sa akokeby este len teraz otvorili oci. :wink:
7. mar 2008 o 13:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby caute, tak u mna je to presne tak isto....Ked som zacala brat HAK zrazu mi pominula chut na sex...

A vazne si myslim, ze je to nou...
7. mar 2008 o 14:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj tigi, ja beriem mercilon už siedmy rok a chuť na sex nula bodov. Tak dúfam, že ked ju vysadím, budem mať také chute ako ty. Bo môj priateľ je z toho tiež dosť nešťastný, ale bohužial iná forma ochrany mi nevyhovuje.
15. apr 2008 o 14:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal pravidlá fóra. Porušoval pravidlo "Fórum nie je pre firmy".
11. aug 2010 o 09:46 • peterpavol
Tvoj príspevok