Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Meškal vám menzes po vysadení Azalie?

love232
29. dec 2012

Mam problém po 17tich mesiacoch som vysadila antikoncepciu a uz 3 tyzdne nemam teda meska menstruacia ...ked som písala na gyndu doktor povedal ze pri tychto tabletkach je to normalne ze mam pockat ...a do kedy?pokiaľ neprídem na pôrodnicu? 🙂 strašne moc sa bojim spravit test tak mi poraďte niekto či je to normalne ze uz 3 tyzden po vysadeni nemam cervenuuu??

alka221
29. dec 2012

skus pouzivat prehliadac...tem s azaliou je viac, staci sa tam popytat baby na skusenosti.. 😖

pimpulienka
29. dec 2012

Brala som ju počas kojenia, no menštruacia mi potom po vysadeni prišla skoro presne, ako aj mala

bajboj
29. dec 2012

ja ju uzivam no este som ju nevysadila ale kamoska ju tiez vysadila a tiez nedostala, tak to bude asi normalne kym sa to znormalizuje...

ivkafr
15. mar 2013

ahoj, ja som ju brala tiez..a tiez som si pockala kym mi prisla menstruacia..lenze mala som to ovplyvnene hormonmi ktore som dostala na zastavenie tvorby mliecka...po troch tyzdnoch vysadenia som bola v strede cyklu...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli