Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Mirena - nežiadúce účinky

lilik7
11. apr 2016

Dobrý deň Dala som si zaviesť Mirenu 15. 3. 2016 Všetko bolo Ok až do 1.4. Dostala som o sedem dní skôr menzes ale známa mi povedala že to je normálne že to bude haprovať ale že sa to upraví Lenže už to trvá 11 dní a stále dosť krvácam a aj ma to občas bolí. Neviem sa dovolať lekárovi. Chcela som sa opýtať jeho ale asi ma dovolenku 😢 Ešte ma napadlo či by som si nemohla uškodiť tým že dva krát do týždňa chodím na zumbu. V rodine ju majú a známa ju má a všetky sú spokojné. Chcem vás poprosiť o radu. Je to normálne alebo mám ísť k lekárovi. Ďakujem 🙂 🙂

janinah
11. apr 2016

@lilik7 o Mirene je tu siahodlhá téma,takže treba najprv pokukať archív a až potom zakladať novú tému o tom istom probléme 😉

luciannka83
12. apr 2016

@janinah asi chcela inú radu. 😖

edn
12. apr 2016

ja som mala mirenu.. spinenie je uplne normalne 3-6 mesiacov.. krvacanie je tiez v podstate normalne, ale treba ist k lekarovi aby krvacanie zastavil ak je naozaj silne a stale.. ja som krvacala 6 mesiacov a po asi 6 zastaveniach krvacania mi ju doktor vybral..zumba urcite neskodi, ale k dr by som urcite isla, aby skontroloval, ci nie je zle zavedena..

Tu začni písať odpoveď...

Odošli