• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Musím dobrať celé balenie antikoncepcie?

20. októbra 2011 
Prosim poradte mi. Od septembra beriem Lindynette 20 ( 1 balenie na 3 mesiace ). Teraz som nacala druhe balenie a beriem 1. mesiac, ale chcela by som s antikoncepciu skoncit. Chcela by som vediet, ci musim este tie zvysne dva mesiace dobrat, alebo mozem dobrat tento mesiac a potom koniec. Ci to nejak zdravotne sa moze. Dakujem.
16. dec 2005 o 09:02  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahoj sami,
podla mna s antikoncepciou mozes skoncit hned ako doberies mesiac, takze uz si nedavaj po MS dalsiu. Gratulujem k rozhodnutiu, bodaj by som si to aj ja mohla dovolit.
16. dec 2005 o 09:06  • Odpovedz  • Páči sa mi to
odborne ti neporadim, ale poviem ti ako som to urobila ja-brala som antikoncepciu asi mesiac, za ten mesiac com pribrala 3 kila tak som sa strasne nasrala a zo dna na den vysadila...neviem ci to spravne ale odmietla som dalej naberat...
16. dec 2005 o 09:06  • Odpovedz  • Páči sa mi to
samera,

ja som nikdy antikoncepciu neuzivala, ale myslim si, ze netreba doberat nijake balenia, pretoze hned ako vysadis HA, tak pride MS... ale vraj od uzivania HA a tehotenstva maju prejst min. 3 mes.... ale to vsetko som len nasavala z clankov a od kamosiek... tak neviem.
16. dec 2005 o 09:07  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Ja som pribrala dve kila. Mne sice sa polepsila plet, ale som stale som unavena a nemam chut na sex. emoticon
16. dec 2005 o 09:09  • Odpovedz  • Páči sa mi to
samera,

vraj niektora HA ovplyvnuje lybido (neviem ake "y").. a tato ti mozno nezapasovala...hmm?
16. dec 2005 o 09:10  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ahoj samera: mne bolo odporučené, keď som brala HAK dobrať balenie na mesiac a potom po tých siedmych dňoch nenasadzovať ďalšie.. Inak, som veľkým odporcom HAK. Spôsobilo mi to dosť veľké zdravotné problémy
16. dec 2005 o 09:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Aj ja som to citala, tak som si povedala, ze ju vysadim. Uz sa nechcem pchat nijakymi hormonami.
16. dec 2005 o 09:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
ja zijem na anitkoncepcii uz peknych par rokov a rada by som s tym prestala, ale nemozem. Chut na sex mi to nezmenilo, len som pribrala.
16. dec 2005 o 09:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to
dobré rozhodnutie, samera.. hlavne kvôli tvojmu zdraviu
16. dec 2005 o 09:13  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Takze mne ostavaju na tento mesiac este dve tabletky, ktore doberiem, budem mat pazu a potom uz tie spominane dva mesiace nemusim zacat?
16. dec 2005 o 09:13  • Odpovedz  • Páči sa mi to
sami, presne tak emoticon
16. dec 2005 o 09:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Oki diki baby, ja som sa najprv tesila, lebo kamaratky to brali, a hovorili, ze v pohode, ze aj plet sa zlepsila. Tak som to vyskusala a odvtedy to zacalo. Povedala som si, ze na nu kaslem. Jedna kamaratka mi hovorila, ze ani ona sa nemieni pchat hormonami, tak sa na to aj ja vykaslem.
16. dec 2005 o 09:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
presne tak....
16. dec 2005 o 09:17  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor A stale som mala po nech aj brucho nafuknute....... emoticon Uz to nebudem brat. Ale co spravim s tymi 2 mesiacmi?????? emoticon
16. dec 2005 o 09:18  • Odpovedz  • Páči sa mi to
skus ist na www.lady.sk a predat to tam
16. dec 2005 o 09:19  • Odpovedz  • Páči sa mi to
správne ste sa rozhodli baby - neničme si zbytočne zdravie emoticon
16. dec 2005 o 09:21  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Je super baby, som rada, ze ste ma tak podporili, tiez som si vselijake clanky s tymto precitala, niektori to vychvalovali, ale jedna doktorka - gynekologycka HAK tiez odsudzovala, ze k nej chodili dievcata, ktore nemohli otehotniet kvoli dlhodobemu uzivaniu. emoticon
16. dec 2005 o 09:23  • Odpovedz  • Páči sa mi to
nechcem tu nikoho strašiť, ale ja som kvôli HAK ležala na neurológii emoticon Prasknutá cieva na mozgu.. NIKDY VIAC!!!! čo sa týka pleti je kopec iných vecí, ako si ju zlepšiť... a ak sa niekto vyhovára na pohodlnosť s tabletkami,aj to sa dá riešiť.. Sú všelijaké iné formy antikoncepcie
16. dec 2005 o 09:24  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor Presne! Pevne som rozhodnuta posledne dve tabletky a koniec. A neviem, mam to teraz oznamit svojej gynekologycke, alebo staci, ked jej to poviem pri nejakej kontrole?
16. dec 2005 o 09:26  • Odpovedz  • Páči sa mi to
nemusíš nikomu nič oznamovať podľa mňa, veď ak si nepôjdeš pýtať recept, tak sa nemusíš nikomu spovedať z toho, že to už neberieš
16. dec 2005 o 09:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor oki, sak ked pojdem k nej na kontrolu niekedy, tak potom jej to poviem. emoticon
16. dec 2005 o 09:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to
nemusíš tam kvôli tomu extra chodiť.. myslím, že otázka bude pri najbližšej kontrole... emoticon
16. dec 2005 o 09:38  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor No jasne, dufam, ze ma bude prehovarat, ale poviem jej, ze nie. emoticon Uz to do mna nikto nenapcha.......
16. dec 2005 o 09:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
lekár by ťa ta na to nahovárať nemal.. proste ak nechceš, je to tvoja vôľa... aj keď bude chcieť, máš právo to odmietnuť alebo zmeniť doktora emoticon
16. dec 2005 o 09:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor tato doktorka je dobra, ked som k nej prisla, mi vsetko povysvetlovala a tak, tak si myslim, ze ked jej poviem, ze preco nechcem, tak ma pochopi. emoticon
16. dec 2005 o 09:43  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Lekár ťa nemôže prehovárať na užívanie liekov, jediné čo môže je vysvetliť ti aké má dopady ich nebranie. Ak si ale antikoncepciu brala čisto z ochranného dôvodu, nie je problém. Ja som mala zo zdravotných, ale ke´d osm jej povedala, že ju brať nechcem, povedala mi, okey, doberte a prestaňte, svoj účel splnila, nie je potrebné zo zdravotných dôvodov pokračovať. emoticon
Ak ťa to neobmedzuje, dober tabletky do konca tohto cyklu a potom ich vysaď. Možno dva-tri mesiace budeš mať trochu nepravidelnú menštruáciu,a le to preto, že sa telo potrebuje vrátiť do svojej "kože". Ale napriek všetkému odporúčam aspoň pár minútový hovor s lekárom, aspoň po telefóne ak máš, je dosť možné, že si to bude značuť do karty, aby mal o tebe prehľad. emoticon
16. dec 2005 o 10:21  •  1 dieťa  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor diki za rady, ste zlate emoticon
16. dec 2005 o 10:47  • Odpovedz  • Páči sa mi to
holky ja som teraz po 6 rokoch vysadila tabletky, konecne. tiez ma doktor presviedcal ze to nie je nezdrave a tak, ale ked clovek na to pocuje tolko negativneho a preco sa tym cpat ked uz mam doma vlastneho chlapa ktory mi neutecie. ale ked budem mat svoje dni asi budem lozit po stenach... uz som to totiz skusala minuly rok, vydrzala som dva mesiace a zacala som ich brat znovu co som tu bolest nemohla vydrzat, telo si mi na ne proste prilis zvyklo.. to bude este zabava.. drzte palce pls...
17. dec 2005 o 13:05  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte
baby mám rovnaký problém ale s inou antikoncepciu. Ja som brala asi 3 roky Cilest a teraz mi už končí 3.ročná antikon. ihla Implanon. Takže som prakticky tiež už 6 rokov na niečom. Mám "už" 27 ale ešte nechceme mať bábatko. Kedže sme sa presťahovali zmenila som aj doktora. Neviem si rady či pri takom čase mám ešte stále do seba niečo pchať. Telo je už asi poriadne zvyknuté. Neviem či mám pokračovať v užívaní "niečoho" alebo sa jednoducho premocť a dávať si pozor a "jazdiť" na kondóm.
Ale kto to má vydržať ak ešte najbližšie 2 roky nič neplánujeme.
Mám ísť do ďalších liekov???? emoticon
17. dec 2005 o 15:45  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte, ja som bola tiez cca 6 rokov na antikoncepcii, teraz som uz skoro rok bez antikoncepcii. Tiez dieta este najblizsie dva roky nechceme.... uz by som ale na antikoncepciu nesla, ma vyhody ale aj nevyhody.
17. dec 2005 o 16:06  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš