Negatívne účinky antikoncepcie na vlasy

Ahojte baby,chcela by som sa opýtať,či ste sa niekedy stretli s nejakým negatívnym účinkom HAK na vlasy?mám pocit,že odkedy beriem novú HAK, vlasy mi začali padať, viem,že vlasy padajú aj keď sa mení ročné obdobie ... beriem HAK ktorá by práve mala mať pozit.účinok na vlasy a pleť - dienorette
obcansr
11. okt 2013
@symma139 neviem možno može byt ja mam tak škaredé vlasy že až a riedke nikdy som také nemala takže ot može byt aj z atk ale som už prestala tak uvidím či sa trocha poberú a budu lepšie
zuzinka1989
12. okt 2013
@symma139 kazda hak nemusi sadnut kazdej zene.kazde telo je ine a inak reaguje na umele hormony, a teda aj cely umely cyklus... kludne to mozes mat aj od hak.. takze odporucam sa poradit s gyn., zmenit hak, pripadne porozmyslat nad niecim nehormonalnym 🙂 je tu neskutocne vela tem, kde si mozes precitat o negat. ucinkoch hak, takze nie je to az take jednoduche, ako sa na prvy pohlad zda...nemusi ti sadnut kazdy druh...
barny
12. okt 2013
ja som nemala problem ked som brala HAK ale ked som ju prestala brat, tak ich mam mastne ze hruza, jeden den umyjem na druhy su mastne a plet to iste mastna ako v puberte 😞 su to 3 mesiace, som zvedava ci to prejde alebo nie
zuzinka1989
12. okt 2013
@barny prejde 🙂 ja som to tiez tak mala...a este ako bonus iné parády po vysadení....ale prešlo to 🙂 chce to len čas...
edermina
15. okt 2013
skús sa poradiť s gynekológom
saimaa
30. okt 2013
Z vlastnej skúsenosti môžem povedať (bola som síce len u 4gynekológov), že asi máloktorý gynekológ pripustí, že antikoncepcia môže mať zlý vplyv na vlasy. Mne moja gynekologička tvrdí, že to "nie je možné", lebo antikoncepcia má LEN dobrý vplyv na vlasy a pokožku (predpisuje sa často aj pri takýchto problémoch).
Dlhšie však mám dojem, že väčšina gynekológov sú len propagátormi antikoncepcie, nič zlé na ňu nepovedia a v spoločnosti sa vôbec nehovorí aj o negatívnych vplyvoch HAK.
Mne dlhodobo padajú vlasy, a začalo to naozaj v dobe, ked som HAK začala brať. Bola som na všelijakých vyšetreniach, ale príčina sa nenašla, takže mi z toho zatiaľ vychádza, že by to z tej HAK naozaj mohlo byť. Na nete sú viaceré diskusie o negatívnych vplyvoch antikoncepcie, o ktorých sa veľmi nehovorí. Môže sa vraj stať, že namiesto toho, aby mala HAK dobrý vplyv na vlasy, naopak, začnú padať. Ťažko urobiť závery, dosť žien aj na vicevlasu.cz sú toho názoru, že im padajú vlasy z HAK, a že si pokazili hormonálnu rovnováhu, a nikdy by ju nezačali už brať... počula som aj to, že ak ju prestali brať, padanie sa minimalizovalo. To, žial, nie je moj prípad, ale naozaj môžem povedať k tomu len toľko, že zo strany lekárov som radu nedostala, naozaj ma len odbili tým, že HAK má len pozitívne vplyvy na vlasy (ak by ste niekto poznal lekára z okolia Nitry, ktorý nie je takým zástancom HAK, ako väčšina, rada by som o ňom vedela, pošlite mi jeho kontakt 😉 )
saimaa
30. okt 2013
k inému pohladu na antikoncepciu je tu aj téma:
http://www.modrykonik.sk/forum/antikoncepcia/in...
maca_p
30. okt 2013
@symma139 dolezitejsie by bolo postavit otazku Negativne ucinky HAK na celkovy stav organizmu... co taka embolia?

Začni písať odpoveď...

Odošli