Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Poraďte antikoncepciu, z ktorej priberiem

divaiva72
16. dec 2014

Ahojte, potrebovala by som poradiť či mte skusenosti s priberanim pri antikoncepcie.. potrebujem pribraťviete mi nejaku poradiť po ktorej ste pribrali ? Uživam artiziu ale už mam snej 10 den menstruaciu tak mi da asi inu ... Tak ak mate nejake skusenosti že po ktorej ste pribrali napiste, dakujem 🙂

siska53
16. dec 2014

@divaiva72 myslim.ze dnesne anti su uz take,co priberanie nesposobuju. Ja som brala asi pred 11r.2mesiace a nic take som nespozorovala,sestra brala 10rokov a dokonca 2druhy vystriedala a nepribrala.
Ak si nejak moc chuda a nejde ti pribrat, tak si skor daj vysetrit stitnu zlazu a porad sa s vyzivovym odbornikom.

diamontko
16. dec 2014

@divaiva72 tiez si myslim, ze riesit priberanie liekmi, ak to nie je nevyhnutne, je zbytocne... ako vravi @siska53 , radsej by som isla za nejakym vyzivovym odbornikom ,alebo osbnym trenerom, ktory by nastavil stravu, ak ani to nepomoze, tak bude problem zrejme v tej stitnej zlaze, ale to asi antikoncepcia nevyriesi...

aneta1020
17. dec 2014

tak tak, skus si dat predpisat vselijake nutri drinky ak mas problemy
ja som brala belaru - z nej som nepribrala, dokonca dve kila schudla a
dienorette - z nej som pribrala 5kg a myslim ze som nezmenila stravovacie navyky

... Na kazdy organizmus funguje kazda antikoncepcia inak, niekto priberie, iny schudne, niekoho boli z nej hlava, niekto nema chut na sex, dalsia by zas sexovala s tou istou stale
je to indi vindi

wolfie
17. dec 2014

@divaiva72 nuz ja som pribrala z lindynette 20 kil za rok...dovtedy som bola normalna, okolo 60 kil som mala a po tomto svinstve som sa totalne rozozrala, ani som si to neuvedomila, az ked bolo neskoro, takze ak chces brat HAK a este z nej aj pribrat, odporucam...a vraj sa z nej vobec nepribera, to mi vravela gynda, hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aneta1020
17. dec 2014

@wolfie je pravda že HAK zvyšuje chuť do jedla, aj že zadržiava vodu v tele ako prirodzený účinok hormónov, ale pokým sa ovládaš a NEŽEREŠ tak z tabletiek nepriberieš...takže ... asi je na vine tým 20kilám niečo iné 😲 😲 😲 😲 😲 😎

wolfie
17. dec 2014

@aneta1020 ako som pisala, dovtedy som jedla normalne a potom som si vobec neuvedomila, ako strasne som sa rozozrala, proste som zrazu bola stale hladna, bohuzial som sa spamatala, az ked som mala na vahe o 20 kil viac a naozaj to nebol ani rok...a co viem, tak jednej znamej sa stalo to iste...tiez sa uvedomila neskoro a tiez pri HAK...takze ak si ma tym zranim chcela urazit, tak smola, ja viem, ze som zrala ako besna, lenze som si to neuvedomovala, takze som sa ani neovladala...potom som brala minisiston a nepribrala som ani gram navyse

kliara
17. dec 2014

20 kíl za rok? To snáď nie. Ja si tiež myslím, že HAK podpouruje chuť do jedla, ale až tak? Ale @ divaiva72, aspoň vieš, akú hormonálnu antikoncepciu si dať predpísať, ak teda chceš priberanie naozaj riešiť hormónmi.
@ aneta1020 - sama píšeš, že HAK zvyšuje chuť do jedla (možno nie u každej), takže vlastne je to večný boj, aby žena tým chutiam odolávala...

niky007
20. dec 2014

no nieco asi na tom bude...ja sice nemam ziadnu HAK a tiez sa mi podarilo 10 kg pribrat cca za 1 tyzden a zistilo sa ze mam prroblem s hormonmi...

evittam
21. dec 2014

@wolfie Nemyslim si, ze ta chcela aneta urazit,ale nehnevaj sa vsimnut si nieco take "az ked bolo neskoro"?! No, ja si vsimnem ked priberiem 3kg...😉

wolfie
21. dec 2014

@evittam tak ono ja som to moc na obleceni nevidela, jasne, bolo mi tesnejsie, ale bud sa mi to rovnomerne rozlozilo alebo co, alebo som to nejako neriesila, ja uz neviem, bolo to uz 10 rokov dozadu a navyse, ja som vzdy mala fobiu z vazenia sa, takze uprimne som fakt nevedela, ze to bolo az tolko...pointa je, ze som si asi 5 rokov drzala peknych 60 kil a zrazu za necely rok som sa takto rozozrala...a navyse, ked som si ju davala predpisovat, vylozene som lekarke hovorila, ze nechcem z nej pribrat, ona ma uistovala, ze urcite nepriberiem, takze asi som si fakt nepripustala, ze zerem jak besna kvoli HAK...ukludnuje ma vedomie, ze nie som jedina taka truba, fakt sa to iste stalo aj znamej

evittam
21. dec 2014

@wolfie Tak stáva sa, ale fakt sa mi nechce veriť, že si nevšimneš napríklad už 10kg, ale ako myslíš. A čo sa týka HAK, lekárka za to nemôže,ona nemôže vedieť ako tvoje telo na ktorú HAK zareaguje. Viem to podľa seba, jedna mi sadla,druhá nie.....

wolfie
21. dec 2014

@evittam vravim, bolo to pred 10 rokmi, mozno som si to aj vsimla, to si uz fakt nepamatam, ale na 100% viem, ze som tu rozozranost na zaklade lekarkinho tvrdenia nepripisovala HAK, takze som to neriesila, ani som ju nevysadila...az potom, ked som sa postavila na vahu a dostala infarkt...mozno za to ona nemoze, ale garantovala mi, ze z nej nepriberiem...ale zas ona je mizerna lekarka tak ci tak, to by ti desiatky zien potvrdili

evittam
22. dec 2014

@wolfie Veď ja sa s tebou nehádam, ale sťažuješ sa, že si toľko pribrala na základe rozožranosti z HAK a nepripisovala si jej to. No tak to riešim z čoho to je - či ti to bolo asi jedno, alebo?! Veď ak je človek napríklad chorý tak to rieši, to isté je aj rozožranosť - musí to z niečoho byť-hormonálne zmeny, štítna žlaza...A keď je to mizerná lekárka, tak k nej nechodím. Ale to, že z nej nepriberieš by ti mohol povedať aj iný lepší lekár, nakoľko môže mať xy pacientiek, ktoré z nej nepribrali, takže nemôže vedieť ako zaberie tebe. 😉 Vieš, nehnevaj sa, ale toto mi pripomína scénar amerických obéznych ľudí, najskôr sa vyžerie do závratných kíl a potom plače na kameru aký je nešťastný a ako ho to ničí a ako za to nemôže a ide na operáciu aby už nežral.

wolfie
22. dec 2014

@evittam vobec netvrdim, ze za to nemozem, je to len moja vina, ze som si to neustrazila, to vobec nepopieram, lenze na obranu 16-rocnej naivky, naozaj som si neuvedomila, ze je to kvoli HAK, navyse, ked ma lekarka ubezpecovala, ze urcite nepriberiem..v tom obdobi som este lekarom verila, chapes...teraz po druhom porode poucena som zacala brat tiez HAK a davala som si prevelice velky pozor, ci sa mi zase nedeje to, co vtedy, ze tlacim do hlavy piate cez deviate...tu islo o to, ze autorka chce pribrat...zo ziadnej HAK nepriberie len tak, ze bude jest to, co doteraz a priberie...ale proste niektore podporuju chut do jedla, bohuzial.

stenly33
22. dec 2014

Ahojte.Ja potrebujem nutne poradit.Beriem HAK Mistru.Uzila som uz 10 pirul.A uz druhy den ma boli pod lavym rebrom alebo zaludok.Tak neviem ci to ma z tych pirul.Co by sa stalo keby som ich hned vysadila? Asi dostanem menzes to urcite.Ale potom dalšiu menzes dostanem az 28 den ci sa mi to rozhadze?Dakujem

Tu začni písať odpoveď...

Odošli