Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Problém s menštruáciou pri užívaní HAK

juli_way
26. aug 2018

Dobrý deň, prvý mesiac beriem HAK Leverette, nikdy som ešte žiadnu HAK nebrala takže nemám s tým žiadne skúsenosti, preto by som sa vás aj chcela spýtať o radu. Začala som ju brať asi nezvyčajne, hneď ako mi ju gynekológ predpísal tak povedal aby som ju začala aj brať, čo som spravila, čiže som nezačínala v prvý deň menštruácie ale asi týždeň po nej. Možno aj kvoli tomu, mi povedal že ochranu budem mať až po doužívaní prvého blistra. Presne tak ako mi hovoril gynekológ, pri tretej placebo tabletke sa začala hlásiť menštruácia ale celkom ma znepokojili silné kŕče čo síce normálne mávam ale vraj antikoncepcia má kŕče zmierniť a zvykla som aj veľmi silno krvácať a teraz skoro vôbec nekrvácam, je to len pár kvapiek za celý deň. Mávala som veľmi nepravidelnú menštruáciu pred začatím užívania HAK, je možné že to je ešte kvôli tomu že telo si nenavyklo, alebo by som mala zvážiť návštevu u gynekológa či mi nevymení antikoncepciu? Zajtra sa chystám na dovolenku, na ktorú sa veľmi teším a chcela by som sa spýtať či si myslíte že by bolo nerozumné zastaviť si menštruáciu aby som nestrávila dovolenku v kŕčoch. Mohla by som si tým zblbnúť organizmus, alebo
by sa tým nejako znížiť jej ochranná funkcia? Ďakujem za vaše rady

henriettak
27. aug 2018

je to len prvý mesiac, to má tvoj organizmus celkom šok z tých hormónov takže treba počkať či sa to pri ďalšej ms upraví, poprípade ešte tretí mesiac ale ak to bude aj potom stále také všelijaké tak treba ísť ku gynekológovi aby zmenil HAK, niekedy sa proste stane, že telu nesadne 🙂

beata_ra
27. aug 2018

@juli_way Pockaj nejaky cas, nemas sancu vediet ci ti nieco vyhovuje alebo nie pokial to neuzivas dlhsie. Tie tri mesiace teda pockaj a potom uvidis, ci sa ti cyklus upravil alebo nie. Mne napriklad antikoncepcia krce pocas menstruacie nezmiernila a to som skusala viacero znaciek 🙂

florianabotosova
27. aug 2018

Ked hak beries len mesiac je normalne ze mas takuto menstruaciu ja som bola tiez takto ze som mala slabu menstruaciu alebo silne krce teraz si telo hlavne zvyka nato ze ho dopujes hormonmi ono sa ti to.upravi

florianabotosova
27. aug 2018

Ked hak beries len mesiac je normalne ze mas takuto menstruaciu ja som bola tiez takto ze som mala slabu menstruaciu alebo silne krce teraz si telo hlavne zvyka nato ze ho dopujes hormonmi ono sa ti to.upravi

cialota
27. aug 2018

@juli_way tiez som mala slabu menstruaciu ked som uzivala HAK, no po dvoch mesiacoch ma zacala z nej strasne hlava boliet, bola som naladova, tak som vymenila znacku a aj tak stale tieto problemy pretrvavali, tak som HAK uplne vysadila a som aj za to rada, je to riadne svinstvo.

janamexico
15. feb 2021

Ja beriem atiku mala som problem s ms strasne slabo a dlho som krvacala skoro 12 dni dr mi nasadil silnejsiu antiku a sa to upravilo po 2 cikle

Tu začni písať odpoveď...

Odošli