Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Problémy s antikoncepciou Jeanine

janka300
6. feb 2013

Ahojte, chcela by som sa spýtať, či mal niekto podobný problém. Užívam antikoncepciu Jeanine, nakoľko mám endometriozu a lekár mi odporučil práve túto. Chcem sa spýtať, či sa niekomu uzívať vytovrili rozšírené žilky po nohách, ja ich mám dokonca aj po tvári. Začínam to pripisovať anti. Je pravda, že som silnejšej postavy,ale so žilami som problémy nikdy nemala, teraz sú všade. Dakujem vopred za reakcie.

krokodil999
27. mar 2013

ahoj. Ja beriem Jeanine už 2 roky, niekde na nohách som si všimla ako keby tvorbu začiatočných kŕčových žíl, ale sú zatiaľ len také malinké a slabé, ja som to skôr pripisovala genetike, nie HAK. Ale na tvári som nepostrehla nič 🙂

renatka100
27. mar 2013

Ja som brala jeanine 9 rokov a tiez mam zilky na nohach ale nie velmi vyznamne. Neviem ci to bolo z hak ale skor si myslim ze zo sedaveho zamestnania. A je mozne ze to aj moze sposobovat hak je to uvedene aj v pribalovom letaku kedy sa nesmie uzivat. Nepodcenovala by som to.

renca55
27. mar 2013

Ahojte, ja som uzivala iné, nie Jeanine...podla mna vsetky sú rovnaké...ja som len problémy mala...aj zilky na nohách....takze neviem, ze vobec na co je dobré...urcite ze viac nebudem brat. 😉 Ale ked precítate nez.úcinky tak tam je napísané. 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli