• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Problémy s antikoncepciou Lindinette20. Čím to môže byť?

28. marca 2008 
Ahojte, chcem sa opýtať, má niektora skusenosti s tabletkami Lindinette20??? Moja mamina ich berie a už v kuse dva týždne špini..čim to môže byť?

Dakujem za každu odpoved
28. mar 2008 o 19:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tieto som nebrala... Ale podobny problem som mala aj ja. A ako dlho ich uz berie?

Co ja mam skusenosti, tak s tyminto dvoma variantami:
1. neberie ich pravidelne v danu dobu
2. berie ich uz velmi dlho (roky, 2, ...) bez akejkolvek pauzy

:wink:
28. mar 2008 o 19:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Bay..dakujem ti za reakciu..vraj ich berie pravidelne..a len teraz s nimi začala..pred dvomi týždnami.. a odvtedy stale farbi..
28. mar 2008 o 19:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
erika, no zavisti od toho ako dlho ich berie.Ak ich ma prvy mesiac, tak spinenie prvy mrsic je normalne.Ak ich ma dlhsie tak spinenie moze znamenat aj nieco ine a nemusi byt sposobene HAK.
28. mar 2008 o 19:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Krasulka berie ich len prvy mesiac..ak je to naozaj normalne, tak som kludna, dakujeeeeeem :wink:
28. mar 2008 o 19:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No tak ak sa to bude opakovat aj buduci mesiac, tak nech zajde za Dr. nech jej da ine tabletky
28. mar 2008 o 19:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Bay dakujem aj tebe :slight_smile: :wink: ..teda dakujeme
28. mar 2008 o 19:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
za malo. o maminky sa treba starat :dizzy_face:
28. mar 2008 o 19:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pri začatí brania HAK, môže mať špinenie aj 3 mesiace, ak to potrvá dlhšie, tak to treba povedať Dr. :wink:
28. mar 2008 o 19:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok