Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Softinele

andreasko
19. aug 2014

dievčence poradte mi....užívam ha softinelle dlhy čas ...a nikdy nebol žiadny problém teda chválim si ju Ale ....boli sme na dovolenke pri mori a poledny týžden mi vychadzalo že budem mat 7 dnovu pauzu ...že mi ma dojsť menzes ....tak som si ju odialila že som si pauzu nedala a uživala som nadalej HA ...aké prekvapenie že som začala som sa špiniť neni to klasicky menzes ale akoby hnedy vytok ktory ale trva dodnes ...a to sme už 10 den doma z dovolenky stale mám hnedy vytok ...nechápem uživam HA nadalej mám posledne 3 tabletky a mala by som mat 7 dnovu pauzu ....a dojde mi menzes? A prečo ten hnedy vytok? a tak dlho? a kedy teraz po 7 dnovej pauze mám uačat uživat nove balenie? mám z toho zmatok....pred rokmi som si tak posunula menzes inou HA a žiadny problém a tu ? hnedy vytok pokračovanie uživania balenia čochvila douživam balenie a čakanie na menzes....stretla sa niektora z vas s tým ? ja nikdy ....dakujem za každe info

samantha185
19. aug 2014

ahoj, tiez uzivam softinele. a stalo sa mi minuly mesiac ze som zacala krvacat den pred dobranim poslednej tabletky. lekar povedal ze sa to stava .. a kedze si si ty oddialovala a bola si na dovolenke, kde je ina klima, horuco... kludne sa ti to mohlo stat ze si zacala spinit... a ano ked doberies tie posledne 3 tabletky mal by ti prist menzes.. bohuzial to je to riziko pri oddialovani,ze mozes jemne spinit. dober tie 3 tabletky, maj 7 dni pauzu a normalne zacni dalsie balenie.. ono to trosku potrva kym sa ti to upravi.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli