Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Strie počas užívania antikoncepcie

sharpay1
22. júl 2016

Ženušky, vytvorili sa niektorej strie počas užívania HAK? Ja ju konkrétne už tento mesiac beriem pol rok a pribrala som 9kg. Dneska som si všimla strie nad zadkom.
😕 🙄 😖

christina_petrikova
22. júl 2016

strie sa ti nevytvorili vplyvom hak ale preto ze si pribrala. 🙂

sadkoni
22. júl 2016

@sharpay1 HAK mohla spôsobiť pribúdanie hmotnosti. Určite by som ju na tvojom mieste vysadila. A po druhé pomerne rýchly nárast alebo úbytok hmotnosti spôsobuje strie.

sharpay1
autor
22. júl 2016

@christina_petrikova súhlasím 🙂

@sadkoni brať ju musím keďže ju beriem na úpravu menštruačného cyklu ale už rieším výmenu HAK keďže som tiež toho názoru, že za krátku dobu (od kedy ju beriem) je to rýchlý nárast hmotnosti.

christina_petrikova
27. júl 2016

@sharpay1 presla som si tym tak viem 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli