icon

Únava z antikoncepcie

avatar
zoobaby
19. apr 2023

Som 2 roky po pôrode a začala som užívať hormonálnu antikoncepciu Karhla. Beriem ju zatial iba 10 dní a cítim sa velmi unavená. Môže to byť z antikoncepcie? Prejde to časom?
Asi 5 rokov som bola teraz bez antikoncepcie lebo sme sa snazili o dieťatko. Po pôrode som mala strašne ťažký priebeh PMS a preto som sa rozhodla pre hormonalnu antikoncepciu.
Len táto únava ma trápi hlavne ráno ale aj počas celého dňa. Môže byť že si telo musí zvyknúť?

avatar
janula2511
•
19. apr 2023

Aký máš pms?

avatar
zoobaby
autor
•
19. apr 2023

@janula2511 myslíš že aké som mala pms pred užívaním antikoncepcie?

avatar
janula2511
•
19. apr 2023

@zoobaby áno.

avatar
zoobaby
autor
•
19. apr 2023

@janula2511 depresia, silná únava, smútok, plač, nič sa mi nechcelo robiť, porucha sústredenia, prejedanie sa, silná chuť na sladké, priberanie, bolesti v podbrušku a krížoch, vyrážky na tvári. A trvalo to 1-2 týždne pred menštruáciou

avatar
janula2511
•
19. apr 2023

@zoobaby točenie hlavy si nemala? Antika ti v niečom pomohla?