Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vysadenie antikoncepcie a meškajúca menštruácia

gabuska12
22. mar 2013

Ahojte, potrebujem radu....na jesen som podstupila kyret kvoli MA v 12.tyzdni, potom mi bola nasadena antikoncepcia na 3 mesiace, kvoli uprave cyklu a "stimulacii". 18.02. som mala posledny krat cyklus, pekne som citila aj ovulaciu (nakolko sa snazime o babo, vyuzili sme to 😉 ), ale menstruacia neprisla. robila som si v den ocakavanej mrchy aj testy (6 ks), vsetky boli negativne...i ked mam priznaky tehotenstva, boli ma brucho, plnsie prsia, ale testy su negativne, tak to pripisujem skot tomu, ze som svoje telo presvedcila o tehu 🙂.........mate podobnu skusenost po vysadeni HAK, ze sa Vam predlzil cyklus? cim to je sposobene? v utorok sa chystam k lekarovi, ale ten neskutocny cas, stale sa kontrolujem, ci mrcha neporisla, no je to stres...
dajuem za odpovede.

sakura77
22. mar 2013

@gabuska12 ano,po vysadeni to mozes mat rozhadzane par mesiacov..nikedy len mesiac a uz to nambehne ako ma..ako kedy
ale teda dufam ze budes ten druhy pripad a nepride vobec 9 mesiacov 🙂

gabuska12
autor
22. mar 2013

@sakura77 hmm, aj som si myslela, ale ze po takom kratkom obdobi to sposobi takuto poruchu...niektore koceny beru HAK aj niekolko rokov a po vysadeni su v pohode...to je ako naschval🙂

sakura77
22. mar 2013

@gabuska12 no ja som za tie dlhe roky co beriem parkrat vysadila a vzdy som to mala rozhadzane...a test ti nemusi este ukazat,ak aj si,skus zas za par dni 🙂 😉

gabuska12
autor
22. mar 2013

@sakura77 dakujem za povzbudenie.... 😉

gabuska12
autor
23. mar 2013

@sakura77 tak a dnes prisla MS.....:( aj ked na jednu strnu aspon uz viem na com som...

march7
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
sakura77
24. mar 2013

@gabuska12 no...nabuduce to urcite vyjde 🙂😉 drzim palce🙂