Odporučte odborníka na daňové priznanie z prenájmu?
Ahojte, viete mi, prosím, odporučiť niekoho šikovného, kto sa venuje daniam z prenájmu, vie poradiť a následne aj spracovať daňové priznanie? Mám pár otázok.
Oslovila som asi päť firiem, ale mám pocit, že ako fyzická osoba pre nich nie som veľmi zaujímavá. Zatiaľ sa mi ozvala iba jedna, a to len ohľadom konzultácie.
Žijem v BA. Ďakujem
@anonym_autor ved daj sem otazky... zase ten prenajom nie je taky zlozity... respektive, aspon skus 🙂
Danove si mozes potom spravit sama, je to par riadkov
Daňe 😱 akože to vážne?
@anonym_580aa4 ano vážne 🥺 ja som totálny laik
Tak to napíšem sem, chcem prenajať byt po mamine. Byt nechcem prenajímať pár rokov.
Oplatí sa mi dať byt do obchodného majetku? Ďakujem
Tak to napíšem sem, chcem prenajať byt po mamine. Byt nechcem prenajímať pár rokov.
Oplatí sa mi dať byt do obchodného majetku? Ďakujem
@anonym_autor oprava: byt neplánujem predať pár rokov.
@anonym_autor aj v gramatike,sa zdá
@anonym_autor aj v gramatike,sa zdá
@anonym_de90e8 áno 🥹
@anonym_autor laik v čom, v slovenskom pravopise? Toto sme sa učili na prvom stupni zš
Wow, ženy a muži, ste super. Človek si chce iba poradiť od niekoho a namiesto toho ho urážate kvôli gramatike. Čo s vami nie je v poriadku? Máte zlý život? Veď nič zlé nerobím.
@anonym_autor oprava: byt neplánujem predať pár rokov.
@anonym_autor no, ked ho das do obchodneho majetku, tak dokial ho zase nevyjmes a nepockas 5 rokov, tak prides o benefit oslobodenie od dane pri predaji... takze do OM sa oplati zaradit byt
1, ak ho neplanujes predat "nikdy" alebo az za vela rokov
2, ak mas co odpisovat... idealne ak ma vysoku hodnotu a ak mas nanho hypo (lebo odpisujes 1/40 z ceny bytu a uroky z hypo... okrem ineho)... Ak je byt stary a "lacny", tak odpisujes len 1/40 z lacnej ceny, ak na to nemas hypo, tak nemozes odpisat uroky... mozes dat do nakladov iba udrzbu (prerabky a pod), vstavane spotrebice a dan z nehnutelnosti (nad ramec mormalnych veci)...