• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

90-dňová dieta II. Pokračujeme...

21. novembra 2016 
pre tie, ktore sa rozhodli pre 90-dnovu dietu :
posielam linky kde sa kniha da stiahnut v slovencine a v cestine

knihy na stiahnutie:

http://uloz.to/xr2H5X2/90denni-rozlisovaci-dieta-pdf

http://www.ulozto.sk/x7KtQW2G/90-dnova-rozlisovacia-dieta-pdf

:slight_smile:

adresy na zaujimave a uzitocne linky na stránky o 90-dnovej diete:

https://sites.google.com/site/locevalnadieta/potek-diete

http://www.nova-90-dnova-rozlisovacia-dieta.php5.sk/

http://martininakuchyne.blogspot.sk/p/90-denni-rozlisovaci-dieta.html

:slight_smile:

a ešte , urobila som skupinu, ktorá bude fungovať ako naša KUCHARSKA KNIHA tak sup sup pridavat recepty kľudne aj s fotkami na inspiraciu vsetky povinne aspon po jednom do každého dňa !!!!!!!


http://www.modrykonik.sk/group/5470/


prosim pridavat len recepty !!!!!! aby sme sa inspirovali navzajom popripade pod #90dd si budeme odkonzultuvavat kam ktoru potravinu zaradit, ine komentare budu mazane, ma nam to pomoct pri vareni v napadoch alebo v tom ako sa co pripravuje a nie na ine debaty...tie budeme nadalej viest tu na tomto fore

http://www.modrykonik.sk/forum/chcem-schudnut/90-dnova-dieta-ii-pokracujeme/?page=1502&collapse=true&post=last

:slight_smile:

a este rozdelenie potravin podla dni pre zopakovanie :

RAŇAJKY 8:00-12:00
vsetky druhy ovocia cerstve aj susene, oriesky, semena, ale aj ovocno-zeleninove dzusy
(ovocie je super ked si ho posypete skoricou, hlavne jablka,banany, mandarinky a pomarance)

DESIATA:
1 ks ovocie alebo oriešky

OLOVRANT
- ak ste hladne dajte si zeleninu, popripade malo sladke ovocie (čiže nie banány, hrozno, hrušky, žltý melón)


OBEDY a VEČERE podľa typov dní: 12:00-20:00

BIELKOVINY:
jeden druh bielkoviny (maso bez koze, ryby, morske plody, tofu, sojove platky alebo kocky, vajicka, mlieko a mliečne výrobky : syr, tvaroh, biely jogurt, smotana ) + ZELENINU + vyvar (zeleninovy alebo kuraci) + 1 krajec celozrneho chleba
(nikdy sa nemiešaju dva druhy bielkovin, takze bud mliecne vyrobky alebo maso alebo vajicka alebo tofu alebo .........) ale mozu sa kombinovat mliecne vyrobky medzi sebou, cize napr na sopsky salat cize zelenina a syr si mozete urobit zalievku z bieleho jogurtu
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 4 hodiny
večera: 1/2 obeda + zelenina, bez vyvaru, bez chleba

ŠKROBY:
- plodiny s vysokym obsahom škrobu !!!!
ryza, zemiaky, kukurica, susena fazula,suseny hrach, susena soja, sosovica, cicer, (mozu sa aj miesat čiže zemiaky + sosovica, sosovicovy privarok + zemiaky v supke) + ZELENINU+ zeleninovy vyvar + 1 krajec celozrneho chleba
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 3 hodiny
večera: 1/2 obeda + zelenina , bez vyvaru, bez chleba

UHLOHYDRÁTY:
cestoviny s rôznou zeleninou ,pizza s paradajkovou omackou, sampionami a zeleninou, slane pecivo, pracliky, slane kolace velkosti pizze z kysnuteho aj nekysnuteho cesta, palacinky alebo lievance BEZ VAJEC A BEZ MLIEKA !!!!! , ale aj obilniny a vyrobky z nich: pohanka, jacnem, proso,pšeno, vsetky druhy vlociek .............. (patrí tu aj polenta - kukuricna kasa, slovenská ryža, tarhoňa, kuskus, quinoa, musli,"polystyrenove chlebiky"...), vsetky jedla z muky ...
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 3 hodiny
večera: 1 ks torty alebo 3 mensie kolaciky alebo 3 kopceky zmrzliny a k tomu 10 g horkej cokolady - na varenie - POVINNE , ak nie ste na sladké tak slané pečivo alebo 1/2 obeda

VITAMINY:
ovocie, orechy, semena, popripade zelenina ,mozu byt aj kompoty, ovocne polievky, zeleninove polievky, pecene ovocie alebo zelenina,varené ovocné kase (dochucovat mozete umelym sladidlom)
(POZOR nepatria tu susene strukoviny a kukurica !!! - tie patria k škrobom )
- jesť môžete v tento den kazde 2 hodiny

MEDZI 20:00-4:00 NIC NEJEME

NEUTRALNE POTRAVINY :
- zelenina (okrem susenych strukoviny a kukurice)
(zeleny hrasok a zelena fazulka su zelenina - nemaju vysoky obsah skrobu )
- huby
- korenie
- bylinky
- orechy a semena
- jedlé gaštany
- kokos

VODOVY DEN
- 29,58 a 87 deň, pijeme len vodu, popripade caj a kavu, nesladenéééééé :slight_smile:

PITNY REZIM
nezabudajte na pitny rezim , kava a caj sa piju bez cukru a bez mlieka .............. v knihe sa pise ze ak musite do kavy mlieko tak sojove .....(pise sa o tom v knihe na 62 - den v rubrike Nechuti vam? )
veľmi chutna je voda s citronom ( zazvorom , skoricou, medom )
:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

všetkým vám držím prsty :wink:
3. mar 2015 o 21:44  • Odpovedz  • Páči sa mi to (3)
@regina2002 pokial budes jest jogurty v rozumnej miere nepriberies z ich ... a radsej polotučný ktorý ma 3-7 % tuku, ako nízkotučný plný cukru na ukor tuku :wink:
3. mar 2015 o 21:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
@lydka84 uuzasne zhrnutie :slight_smile:
3. mar 2015 o 21:56  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@miuska26 dakujem :wink:
3. mar 2015 o 21:58  • Odpovedz  • Páči sa mi to
a ja som dnes uz pisala aj do skupinky 90-dňová rozlišovacia diéta ,ale napisem aj sem na forum..
moje vysledky po prvom vodnom dni:
ubytok na vahe -8kg,
pas -6cm,
boky -6cm,
prsia -3cm,
stehno -3,5cm,
paža -3cm,
lytko -2cm.. dufam, ze som tie,ktore len zacinaju motivovala ist dalej a kazdym dnom sa tesit na chudnutie :slight_smile:..drzim prsty
3. mar 2015 o 21:59  • Odpovedz  • Páči sa mi to (9)
@miuska26 krásne vysledky za mesiac, blahozelam, :wink: len tak dalej
3. mar 2015 o 22:10  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@lydka84 dakujem za super rozpis :slight_smile:
4. mar 2015 o 07:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
Tak ako sa dari dievcata?Mne zatial celkom dobre,ale musim si aj poobede dat ovocie,lebo som hladna a mam stale chut na sladke. :unamused:
5. mar 2015 o 10:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Lydka84 dakujem :blush: a zo sucharou sa pribera? Niekdo povie ano a niedko povie ze sa to moze
tak ja uz sama neviem co mozem :slight_smile:
5. mar 2015 o 22:24  •  1 dieťa - čaká bábätko, termín má v októbri 2013  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@regina2002 suchare su z bielej muky a z bielej muky sa pribera najviac, kedze ma vysoky glykemicky index ...uz ked ich musis skus najst aspon nejake celozrne .....ale urcite by som ich casto do jedalnicka nezaradzovala .... plati to iste co pri jogurtoch v rozumnej miere, a urcite nie denne .....a este co sa tyka jogurtov, tak treba kupovat biele a davat si do nich cerstve ovocie ....je to ovela zdravsia a menej kaloricka kombinacia ako tie ovocne , co ovocna zlozka je sami cukor a ovocie to nevidelo ...... :wink:
5. mar 2015 o 22:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
tak po piatich mesiacoch som na tom v cm takto: pás -16,5cm, spodné brucho -13cm, paže -4cm, boky -6,5cm, stehná -9,5cm, lýtka -4cm, cez prsia nemerám, lebo ešte kojím, takže by to bolo zbytočné :wink:
koľko je to na váhe neviem, lebo už mesiac ju mám pokazenú :slight_smile: ale na cm som spokojná :grinning:
8. mar 2015 o 15:24  •  2 deti  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
Ahojte,

predstavujem Vám úžasný 9 dňový detoxikačno-chudnúci program na prírodnej báze. ZA 9 DNÍ -4 až -6 kg. OVERENÉ!!!
Zbavte sa kilogramov bez jojo efektu a zároveň urobte niečo pre svoje zdravie.
Jednoducho, bezpečne a hlavne nutrične vyváženým spôsobom.
Máte príležitosť na ktorú ste isto čakali.
Ste na dobrej ceste byť zdravší a štíhlejší.

CLEAN 9 - BUDOVANIE ZÁKLADOV PRE LEPŠÍ VZHĽAD A LEPŠÍ POCIT

Balenie CLEAN 9 obsahuje:
Forever Aloe Vera Gel:tm: - (2) 1-litrová fľaša
Forever Lite Ultra:tm: Shake Mix - vanilka alebo čokoláda
Forever Garcinia Plus:tm: - 54 gélových kapsúl
Forever Fiber:tm: - 9 dávok
Forever Therm:tm: - 18 tabliet
krajčírsky meter
V prípade záujmu píšte len na email: tomasleves@gmail.com
9. mar 2015 o 15:14  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@22janulienka22 super blahozelaaam :wink:
10. mar 2015 o 18:56  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
10. mar 2015 o 21:18  •  2 deti  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
ahojte pridávam sa k vám od zajtra začínam s 90 dňovkou doteraz som schudla 37 kilov zdravou stravou. potrebujem však ešte aspoň dalších 30 dať dole a potom to už bude ok potrebujem ale troška zmenu mám knižku 4 vydanie, chcem sa spýtať idete niekto presne podľa tej knižky :slight_smile:
11. mar 2015 o 17:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dakota14 ja som sem tam varila podla knihy a inak som si varila co som mala rada , k tym 37 kg blahozelam, za aku dobu sa t to podarilo?
11. mar 2015 o 18:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@lydka84 dakujem kilá som schudla za rok
11. mar 2015 o 19:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dakota14 a prezradis aj ako sa ti to podarilo?
11. mar 2015 o 21:38  • Odpovedz  • Páči sa mi to
11. mar 2015 o 21:45  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
ako citam ste perfektneee.len vydrzte:slight_smile:
11. mar 2015 o 21:50  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@lydka84 len princíp zdravého stravovania veľa vody, 5x za deň jesť, doobeda sacharidy poobede bielkoviny, nejedla som sladké ani pečivo, ovocie len doobeda, preto mám teraz aj troška strachy je tam chlebík aj sladké sa môže ale nemusí viem uvidím chcem to skúsiť páčia sa mi tie receptíky, dnes začínam prvý deň neviete či sa môže baklažán aj s tou šupou jesť alebo ho treba olúpať
12. mar 2015 o 09:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dakota14 kludne ho posekaj a zjedz aj so supkou:wink:surovy alebo peceny ci grilovany.
Inak ja si davam toastovy chlieb cize hrianku ked su skroby a bielkoviny:slight_smile:
12. mar 2015 o 09:41  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dankaa78 dakujem za radu no hrianka by bola fajn a ako chutí ten baklažánik k čomu by si to prirovnala dnes to budem jesť prvý krát a kdesi som čítala že ako hríb chutí
12. mar 2015 o 09:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dakota14 mne osobne velmi chuti ja si zvyknem na panvici orestovat..trosku olivoveho oleja cesnacik najemno a prask platky osmazit:wink:
12. mar 2015 o 10:00  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@dankaa78 aj ja to tak idem dnes spraviť dúfam že aj mne to bude chutiť :slight_smile:
12. mar 2015 o 10:12  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@dankaa78 takže baklažánik bol mňam ešte by som sa ťa chcela opýtať neviem či ideš podľa knihy alebo ju máš ked tam je na obed ten recept tak z toho množstva surovín uvarím obed a mám si z toho nechať polovicu na večeru alebo trocha na večeru alebo je to tak že z tých surovín všetko zjesť a večer uvariť to isté ale polovicu ako tam je uvedené resp. na obed variť ešte + tú polku nech to je naraz dúfam že som ťa nezmiatla a vieš čo myslím :grinning: :grinning: :grinning:
12. mar 2015 o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
rozumiem...polovicu z toho co zjes na obed zjes na veceru.ja si navarim aj viac a ked zvysi namrazim si :slight_smile:
12. mar 2015 o 12:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@dakota14 ale ten chlebik mozes a nemusis, a to iste UH den, mozes si zopakovat 1/2 obeda napriklad cestoviny so zeleninou .....
a je to tak ako ti pisala @dankaa78 ...uvaris podla receptu a rozdelis to na tretiny.....2/3 zjes na obed a 1/3 zjes na veceru (cize vecera je 1/2 obeda) :wink:
12. mar 2015 o 17:31  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@lydka84 ano dakujem chápem chlebík a sladké sa nemusí a tak ako si to písala aj dankaa78 diky baby keby dačo neviem spýtam sa ale prvý deň hodnotím kladne chutilo mi a nebola som poobede ani hľadná toho som sa bála tiež lebo ja zvyknutá 5 x jesť ale doobeda som dala po raňajkách po 2 h. ešte jedno ovocie :grinning:
12. mar 2015 o 18:23  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
pridavam sa k vam dnes mam vitaminovy den a ceklom dobre som ho zvladla je tu niekto kto len teraz zacal len pre porovnanie vysledkov a mozno aj vymenu receptikov.
12. mar 2015 o 21:08  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok