• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

90-dňová dieta II. Pokračujeme...

30. júna 2017 
aha tak to potrebujem niekoho, kto neskôr? @zuzanocka23 ty začínaš 25.11.?
21. nov 2016 o 13:03  •  čaká bábätko, termín má v apríli 2018 (17. tt)  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@erikas prosim Vas, poslali by ste mi na mail ll?
7. jan o 09:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte, rozmyslam sa dat na tuto dietu...kto sa prida?
9. jan o 22:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zuzanaca JA sa pridam
10. jan o 10:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Super, uz si aj zacala, ci nie? Ja si to chcem prestudovat a najblizsie dni zacat :slight_smile:
11. jan o 12:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nezačala som ešte, tiež si to chcem dobre prejsť hlavne, či sú v knihe gramáže! :slight_smile: Ale dnes mi napadlo, že čím skôr začnem, tým skôr budú výsledky! :slight_smile: :slight_smile:
11. jan o 14:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja som zacala predvcerom. Dnes mam uhlohydraty. Nemam knihu a uz si nespominam ako to bolo s tymi sladkostami. Poradite? Bolo to obed, pol vecere a este kus torty?
14. jan o 19:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@paulakolla miesto večere torta :D tuším
14. jan o 19:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@zuzanaca ja by som sa...al3 nemam knihu ani nic
14. jan o 19:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@dharmasanata do kelu ja som uz zozrala cestoviny a asi 10 mandli v cokolade:joy:
14. jan o 19:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@katka253111 tiez nemam. Raz som ju uz drzala,tak len si spominam:
1.den bielkoviny
2.den sacharidy
3.den uhlohydraty
4.den ovocie a tak dokolecka. 30ty je vodny. Ranajky su 2ks ovocia, obed +krajec chleba+hrncek vyvaru (okrem uhl.dna) a vecera 1/2 obeda.
To je tak v skratke podstata.
14. jan o 19:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@paulakolla sacharidy a uhlohydraty su to iste :wink: Druhy den su skroby
14. jan o 20:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@luliu tak skroby su polysacharidy, ale a no, chcela som napisat skroby.
14. jan o 20:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Aj ja sa pridavam. Zajtra ovocie:watermelon::cherries:
14. jan o 20:39  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@paulakolla to nevadí až taká katastrofa sa nestala z tých pár orieškov ;) ..mne tato dieta sedela schudla som z 87 na 69 ale aj nazad viac pribrala až na 97 tak ja ju už nejdem znova skúšať riešim váhu s pohybom ale stravu sem tam delím ale vačsinou jem obedy normálne niekedy aj sladkosti a pomaly to ide som na 83 ale mám čo so sebou robiť :D
14. jan o 22:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@dharmasanata no ale to je krasa z 97 na 83. Ide ti to pekne. Ja som ju tiez uz drzala,schudla som ale tiez sa mi cosi vratilo, no nic hrozne. No potom som otehotnela a od porodu som pribrala skoro 15kil!!! Teraz vazim,ako ked som rodila:joy: (88kg). Takze takto som sa ja vyzrala..Zacinam s 90dnovkou,aby som sa rozbehla.Nech sa da metabolizmus trochu do pohybu, nech netlacim sladkosti a pecivo. Proste si potrebujem uvedomovat co jem, kedy jem. Nie sluzit ako odpadkovy kos. Cvcis Dharmasanata?
14. jan o 22:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@paulakolla necvičím ale chodievam každý deň na dlhšie trasy von či sneží či fučí idem aby som nezlenivela zase :slight_smile:
Ja mám zase pocit že táto dieta metabolizmus spomaluje a nie nakopne teda aspoň u mňa to bolo ..tiež som veľakrát začinala s touto diétou možno preto telo zblblo a aj keď som jedla málo a mala pohyb nechudla som ...ale ako odrazový mostík je to dobre nie však dlhodobo lebo skôr či neskôr sa vratiš k normálnemu stravovaniu.
15. jan o 09:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte pridavam sa k vam tiez - opat , v roku 2014 som nou v januari schudla okolo 13 kil ale osm sa rozjedla ...ale rozhodla osm sa ze idem na to zas aby som nastartovla metabolizmus a zvykla si zase ejst delene .... skusala som jest zdravo ale nejako mam pocit ze len priberam a priberam ...tesim sa ze nas je tu viac , mnohe pisete ze nemate knihu .... idem najst prispevok o principe a deleni a nakopirujem vam ho tu :slight_smile:
15. jan o 09:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
mame tu novy rok 2017, tak pre tie, ktore sa rozhodli pre 90-dnovu dietu :
posielam linky kde sa kniha da stiahnut v slovencine a v cestine (je to divne ale kazdy preklad je iny...a kazda dovoluje v dane dni nieco navyse...odporucam pozriet obe a zosumarizovat to spolu s linkami ) a link na www v svk stranku kde je vysvetlenie - princip + 90 receptov (zase trosku inak ako v knihach) + link v slovincine ( ak som dobre pochopila tam tato dieta vznikla a su tam asi naj rozpisane potraviny co kam patri) kniha je prehladnejsia co sa tyka informacii a link je lepsi na recepty odporucam prestudovat a nemusite kupovat knihu, usetrene peniazky pouzijeme na nakup noveho mensieho oblecenia :slight_smile:
knihy na stiahnutie:

http://uloz.to/xr2H5X2/90denni-rozlisovaci-dieta-pdf

http://www.ulozto.sk/x7KtQW2G/90-dnova-rozlisovacia-dieta-pdf

:slight_smile:

adresy na zaujimave a uzitocne linky:

https://sites.google.com/site/locevalnadieta/potek-diete

http://www.nova-90-dnova-rozlisovacia-dieta.php5.sk/

http://martininakuchyne.blogspot.sk/p/90-denni-rozlisovaci-dieta.html

:slight_smile:

a ešte , urobila som skupinu, ktorá bude fungovať ako naša KUCHARSKA KNIHA tak sup sup pridavat recepty idealn aj s fotkami na inspiraciu vsetky

http://www.modrykonik.sk/group/5470/

prosim pridavat len recepty !!!!!! aby sme sa inspirovali navzajom popripade pod #90dd si budeme odkonzultuvavat kam ktoru potravinu zaradit, ine komentare budu mazane, ma nam to pomoct pri vareni v napadoch alebo v tom ako sa co pripravuje a nie na ine debaty...tie budeme nadalej viest tu na tomto fore

http://www.modrykonik.sk/forum/chcem-schudnut/90-dnova-dieta-ii-pokracujeme/?collapse=true&amp=&page=last


:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

a este rozdelenie potravin podla dni pre zopakovanie :

RAŇAJKY 8:00-12:00
vsetky druhy ovocia cerstve aj susene, oriesky, semena, ale aj ovocno-zeleninove dzusy, smoties, odstavene ovocie... (ovocie je super ked si ho posypete skoricou, hlavne jablka,banany, mandarinky a pomarance)

DESIATA:
1 ks ovocie alebo oriešky - hrst

OLOVRANT
- ak ste hladne dajte si zeleninu, popripade malo sladke ovocie (čiže NIE: banány, hrozno, hrušky, žltý melón)

OBEDY a VEČERE podľa typov dní: 12:00-20:00

BIELKOVINY:
jeden druh bielkoviny (maso bez koze, ryby, morske plody, tofu, sojove platky alebo kocky, vajicka, mlieko a mliečne výrobky : syr, tvaroh, biely jogurt, smotana ) + ZELENINU + vyvar (zeleninovy alebo kuraci) + 1 krajec celozrneho chleba
(nikdy sa nemiešaju dva druhy bielkovin! takze bud mliecne vyrobky alebo maso alebo vajicka alebo tofu alebo .........) ale mozu sa kombinovat mliecne vyrobky medzi sebou, cize napr na sopsky salat cize zelenina a syr si mozete urobit zalievku z bieleho jogurtu
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 4 hodiny
večera: 1/2 obeda + zelenina, bez vyvaru, bez chleba

ŠKROBY:
- plodiny s vysokym obsahom škrobu !!!!
ryza, zemiaky, kukurica, susena fazula,suseny hrach, susena soja, sosovica, cicer, (mozu sa aj miesat čiže zemiaky + sosovica, sosovicovy privarok + zemiaky v supke) + ZELENINU+ zeleninovy vyvar + 1 krajec celozrneho chleba
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 3 hodiny
večera: 1/2 obeda + zelenina , bez vyvaru, bez chleba

UHLOHYDRÁTY:
cestoviny s rôznou zeleninou ,pizza s paradajkovou omackou, sampionami a zeleninou, slane pecivo, pracliky, slane kolace velkosti pizze z kysnuteho aj nekysnuteho cesta, palacinky alebo lievance BEZ VAJEC A BEZ MLIEKA !!!!! , ale aj obilniny a vyrobky z nich: pohanka, jacnem, proso,pšeno, vsetky druhy vlociek .............. (patrí tu aj polenta - kukuricna kasa, slovenská ryža, tarhoňa, kuskus, quinoa, musli,"polystyrenove chlebiky"...), vsetky jedla z muky ...
- casovy odstup medzi obedom a vecerou minimalne 3 hodiny
večera: 1 ks torty alebo 3 mensie kolaciky alebo 3 kopceky zmrzliny a k tomu 10 g horkej cokolady - na varenie - POVINNE , ak nie ste na sladké tak slané pečivo alebo 1/2 obeda

VITAMINY:
ovocie, orechy, semena, popripade zelenina ,mozu byt aj kompoty, ovocne polievky, zeleninove polievky, pecene ovocie alebo zelenina,varené ovocné kase (dochucovat mozete umelym sladidlom), smoottie, ....
(POZOR nepatria tu susene strukoviny a kukurica !!! - tie patria k škrobom )
- jesť môžete v tento den kazde 2 hodiny

MEDZI 20:00-4:00 NIC NEJEME

NEUTRALNE POTRAVINY :
- zelenina (okrem susenych strukovin a kukurice)
(zeleny hrasok a zelena fazulka su zelenina - nemaju vysoky obsah skrobu )
- huby
- korenie
- bylinky
- orechy a semena
- jedlé gaštany
- kokos
- chia

VODOVY DEN
- 29,58 a 87 deň, pijeme len vodu, popripade caj a kavu, nesladenéééééé :slight_smile:

PITNY REZIM
nezabudajte na pitny rezim , kava a caj sa piju bez cukru a bez mlieka .............. v knihe sa pise ze ak musite do kavy mlieko tak sojove .....(pise sa o tom v knihe na 62 - den v rubrike Nechuti vam? )
veľmi chutna je voda s citronom ( zazvorom , skoricou, medom )
15. jan o 09:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@zuzanaca @modrysvet @paulakolla @katka253111 @tianaa
ahojte dievcnce , zacali ste ?? ja teoreticky zacinam dnes ... ale ale ak ste niektora taka ze chcete zacat zajtra, tak ja si ten prvy den rada zopakujem a zacneme spolu zajtra viacere :slight_smile:
15. jan o 09:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lydka84 ja som zacala vo stvrtok,ale zajtra mam bielkoviny, teda ak zacnes zajtra, pojdeme rovnako:thumbsup:
15. jan o 12:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lydka84 a super,ze si tu napisala co a ako. Osviezilo mi to pamat a dodalo chut. Na tie recepty mrknem urcite.
15. jan o 12:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@ paulakolla tak dnes som zacala aj to porusila :grinning: takze zajtra si dam este raz bielkoviny ... takze dni pojdeme rovnako,super .....dnesok bol skusobny den s brutalnou migrenou, snad prvou aj poslednou ....co uz .... dufam ze recepty ta budu inspirovat a nejaky aj pridas aby si inspirovala ostatne
15. jan o 19:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lydka84 ja som tam uz nahadzala jedalnicek na najblizsie 3 dni:joy:
15. jan o 20:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@paulakolla len pozor podmienkou skupiny su recepty ..... lebo zastavam nazor ze mi nepomoze ze uvidim ze niekto nieco peken navaril ked tam ni eje recept a neviem si to urobit aj ja sama ................ takze poprosim davat vzdy recepty
15. jan o 20:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lydka84 ahoj lydka a dievcata...ja zacinam zajtra :slight_smile:...aky mas zajtra den? Ako sa ti dari?
19. jan o 18:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte. Ja som zacala 12.1. teda mam za sebou dve stvordnovky. Rano sa odvazim a som zvedava teda:fearful:
19. jan o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Tak zeny, 2,5kg dolu:clap: Tesiiim sa a hura dalej.
20. jan o 08:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ostatne baby,ako sa vam dari? Dajak tu nikto nic. Zacali ste niektora?
20. jan o 13:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@zuzanaca dnes bielkoviny ... takze sme rovnako len si 4 dni za mnou ....... darii sa dobre ... celkom rychlo som sa do toho dostala
@paulakolla blahozelaaaam a dariii sa, myslela som si ze to pojde horsie ... takze zatial som spokojna
20. jan o 16:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok