Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Máte skúsenosti s osobným trénerom?

miska2311
2. aug 2012

Ahojte,potrebovala by som niekoho kto ma prinuti k chudnutiu a dobrej strave.Rozmyslam aj nad soobnym trenerom .Mate uz niekto skusenost?

sisaha
2. aug 2012

@miska2311 aku predstavu o tom nuteni mas? Vezmes si ho domov nech na teba dohliada? Najhorsie co je, je robit nieco do coho ta musi niekto nutit a nerobis to sama od seba preto, lebo to chces...takto sa vysledok nedostavi..Je to o pevnej vôli..Kde je vôla, tam je cesta...Ja osobne pevnu vôlu nemam..preto som spokojna so sebou tak ako stojim a lezim..

miska2311
autor
2. aug 2012

@sisaha s pevnou volou je to tazsie...ako raz sa mi to podarilo pred 5rokmi no znova teraz po druhom porode som dost nabrala...necitim sa dobre a nejako mi stale chuti jest atd.ja som len leniva...prsote ja musim byt nastartovana nieco robit so sebou pravidelne a tu stravu obmedzit-musim sa niecim riadit..sama sa este nejako neviem nastartovat.vzdy to porusim.

alena1983
2. aug 2012

Vsetko je v hlavne. Musis si stanovit ciel, napr. chcem byt pekna a pritazliva zena aj po dvoch porodoch :! A nechcem aby sa moj manzel obzeral za inymi zenami len preto, ze si neviem povedat a dost. :( Alebo, ja som ale kost, a po dvoch detoch.
Samozrejme najdolezitejsie je, aby si sa Ty sama citila dobre, co sa necitis. Takze zacni bojovat. Teraz je ten nejlepsi cas na chudunutie. Radim Ti vela ovocia doobedu a vela zeleniny poobede. Vynechaj sladkosti, sladku vodu, biely chlieb, cestoviny, zemiaky. Najlepsie je vsetko kombinovat so zeleninou.
70 percent robi strava, potom nastupuje cvicenie. Samozrejme, ze cvicenim ide vsetko rychlejsie. Ak nemas chut na posilku vyskusat kalanetiku alebo aspon prechadzky s detmi. 🙂

luciaaak
3. aug 2012

ja ti mozem odporucit jillian micheals a jej program 30 day shared, je to zamerane na tvarovanie postavy. nie je to casovo narocne, cvici sa 20 min a cele aj so zahrievanim to trva 30 min. su tam tri urovne, kazdu cvicis 10 dni. ak by si mala s levelom 1 nejake velke problemy, tak na nom mozes byt aj dlhsie. na internete o tom najdes vela informacii a fotiek ludi pred a po. trener ti vacsinou vypracuje jedalnicek a zostavi cviky, ale cele to musis dodrziavat aj tak ty a ty sa musis prinutit

barbora111
3. aug 2012

@miska2311 ahoj ja som mala osobneho trenera a mne to tak viac vyhovovalo,urobil my plan cvicenia a aj ako sa stravovat a vzdy som snim mala dohodnuty termin na dalsie cvicenie tak som musela prist keby nie tak by som nechodila vobec do fitka a takto som musela ked ma cakal a postupne ma to uz aj zacalo bavit a este ked sa aj vysledky dostavili.Podla mna na zaciatok je dobre ho mat,vsetko ty vysvetli ukaze ako cvicit,ja som nikdy necvicievala tak by som ani nevedela ako niektore pristroje pouzivat 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli