Potrebujem rady o chudnutí

dajulka01
4. jan 2019

Ahojte žienky, úprimne už neviem čo mám robit... Viac ako pred rokom som navštevovala fitness stravovala sa zdravo, píla proteíny brala vitamíny a synefrin... Cítila som sa úžasné... Len niekde to vtedy skončilo odvtedy som fitko navštívila raz... Samozrejme každý vie ze to není lacná záležitosť, kazdomesacne permanentky no už mi to bolo trápne toľko pýtať od rodičov pretože som len študent... Teraz po Vianociach cítim neskutočne pribratie... Až som nespokojná a nesvoja... Poraďte mi co robiť lebo už neviem čo a som úplne zúfalá poraďte ako schudnúť efektívne a co vám pomohlo... Ďakujem vám za rady

prevenar
4. jan 2019

@dajulka01 ..k chudnutiu nepotrebujes ziadne extra financie.

1) kontrola kalorii daj si limit 900-1000 cal / den

2) cvicit mozes doma - beh vonku, stacionarny bike , drepy so zatazou, kliky, zhyby , svihadlo, brusaky, mozes si kupit nejaky lacny set ciniek ..popr. kettlebell - s tym odcvicis vsetko, staci pozriet youtube 🙂

majush
4. jan 2019

@dajulka01 ahoj, tie kalorie co ti odporuca prevenar, radsej zvaz! Schudla by si, ale ozaj je to na hrane!!! Predpokladam, ze si mlade dievca ( ak riesis financie od rodicov), tebe urcite este dobre spaluje a urcite ti zaberie akykolvek pohyb navyse, najdi si na youtube nejaky workout, alebo si stiahni nejaku appku s vyzvou na cvicenie, ja mam taku 30 dnovu vyzvu a das si tam stupen obtiaze, je to zahul a cvicis doma v klude a zadarmo, vela zdaru 😉

beky1813
4. jan 2019

Užívatela prevenar bez s rezervou, on to radi kazdemu a je extrem. Staci zacat sportovat, hybat sa, si mlada, pojde to same

dajulka01
autor
4. jan 2019

@majush pomáhajú tie appky 30 dňové výzvy?

majush
4. jan 2019

@dajulka01 este len som na zaciatku, cca 8. Den, takze ti to zarucene nemozem povedat, ale stale je to viac ako neurobit nic. 😉 ja som si to instalovala na zaklade skusenosti znamej, ktoea vysledky mala

dajulka01
autor
4. jan 2019