Používame cookies. Viac informácií tu. OK
latvia
28. jan 2012

@nela82 preco by si neschudla? zavisi od toho, ako zmenis zivotny styl. okrem toho ze na steperi posilnujes svalstvo, vydavas aj energiu kazdym pohybom. takze ak budes denne stepovat aspon hodinku, upravis svoj jedalnicek, tak jednak schudnes a jednak posilnis svalstvo. steperom ale neschudnes tak dobre ako pri inych cinnostiach - beh, plavanie, bicyklovanie - ktore su narocnejsie a vydas pri nich ovela viac energie ako na steperi

nela82
autor
29. jan 2012

@latvia tiez si myslim,ze aj schudnut by som mala... 😅 Vsak sa spotim ako... 😅 Zo zaciatku som zvladla 15 minut-teraz je to 20-25 minut a raz bolo dokonca aj 45 minut-tak pevne verim,ze zvladnem aj hodinku 😉
Samozrejme viem,ze ostatnymi aktivitami by to islo rychlejsie..no nemam tie moznosti a hlavne cas 😒 Tak ten steper vyuzijem vecer pri telke..aspon tak 🙂

filipal
29. jan 2012

@nela82 Neli, pri kazdom aerobnom pohybe spalujes kalorie, cize aj na stteperi. dolezite je, aby si sportovala efektivne, pretoze len pri urcitom pulze ti spaluje tuky. tep by si mala mat priblizne 80% tvojho maximalneho pulzu. je to priblizne 130-140 tepov za minutu. je to podla odhadu iba mierne zadychanie. najlepsie je si zmerat tep. existuju aj merace tepu. ak je tvoj tep vyssi spalujes rychle sacharidy. na to pozor, lebo pri obrovskej namahe mozes byt sklamana, lebo tuk ti nebude ubudat. pri efektivnom treningu za hodinu spalis cca 350- 400 kcal.
cvicenie na stteperi je velmi narocne (zalezi aj od toho aky typ mas, tie domace sa nedaju velmi regulovat na nizsiu zataz)
cize cvic, ale striedaj aj s rychlou chodzou a inymi druhmi sportu (pohybu).

lucinocka
1. feb 2012

na som na orbitreku dala dole 20 kg🙂 behala som 30minut denne..niekedy aj 2x

nela82
autor
3. feb 2012

@filipal hmm,ale ako sa da regulovat ten pulz?Par krat vidim,ze ho mam cez 100..no ako to regulovat,aby bol ok? 😅
@lucinocka super..hoci mne treba len take 3-4 kg...no aj tie idu tazko-zvlast ked je po ruke stale nieco sladke 😅 No chcem tiez posilnit svalstvo-po rizikovach-odlezanych tehotenstvach...nic moc teda 😖

tweetinka.co
3. feb 2012

@nela82 a potrebuješ pulz zvýšiť alebo znížiť? na doma je super švihadlo - na zvyšovanie pulzu.. Napr. 10 minút steper, potom 1-2-3-4 minúty švihadlo. Záleži od pulzovej frekvencie... a ak potrebujes znižovať, tak pomedzi stepovania, keď máš vysoký pulz, tak sa dobre znižuje napr. brušákmi.

nela82
autor
3. feb 2012

@tweetinka.co no niekedy je v pohode..taka norma..no niekedy je cez 100 a vraj vtedy nechudnem...tak neviem 😒

tweetinka.co
3. feb 2012

Pulzová frekvencia - počíta sa podľa veku.. zohľadňuje sa aj váha.. Keď chceš, napíš mi vek, výška/váha a pošlem Ti, v akej frekvencii by si sa mala pohybovať.

filipal
3. feb 2012

@nela82 ked pridas tempo, namahu a pod, bude sa ti zvysovat tep a ked zvolnis, tep ti bude klesat.
jednoducho povedane.
zalezi to aj od kondicky. postupne budes pri nizsom tepe zvladat vyssiu namahu.
ako ti pise
@tweetinka.co moze ti presne vypocitat rozmedzie podla veku, hmotnosti a pod....ale priblizne je to od 125 do 145 tepov za minutu.

lidaslim
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lubka1709
26. nov 2012

Pekne sa da schudnuť len treba mať pevnu vôľu a do jedalníčka pridať viac ovocia a zeleniny

Tu začni písať odpoveď...

Odošli