icon

Ako prekonať blok vykonávať veľkú potrebu na internáte, kde sú tenké steny?

Včera o 22:23

Dobrý deň, študujem a bývam na intráku kde sme dve baby na izbe a kúpeľna ako keby priamo v izbe oddelená tenkou stenou takže je z nej všetko počuť. Mám problém s veľkou potrebou tam pokiaľ je spolubývajuca na izbe. Možno som čudná ,ale aj ráno ked ma nadúva alebo cez den ako ste to riesili? Spolubývajuca absoultne nechodí na wcko vypije max dva deci vody za den a o velkej potrebe ani nevravim. Ako si s tym poradit? Ako sa odosobnit ? Alebo ako ste to rieisli? Dakujem moc

martinmmartin
Včera o 22:29

Ako v japonsku - pusti reprak so zvukmi lesa a vody

o__o
Včera o 23:23

Zo zaciatku mi to bolo tiez take blbe, ale potom som si povedala, ze sr*t chodi kazdy a isla som 🙂 casom si zvyknes

anonym_9538c3
Včera o 23:51

Spolubývajúca na ten záchod niekde isto chodí, len inam alebo čaká, kým nie si v izbe. Taakže buď to budeš riešiť tiež tak alebo si proste musíš nejak zvyknúť. Inak asi by som bola vďačná za to súkromné wcko. Wc na chodbe je tiež zážitok. Mali sme to tak. Občas bolo okydané, inokedy ani nešlo, sem tam tam ktosi vpadol.... a bežne sa stávalo, že ktosi si vedľa v sprche robil ešte aj dobre 😅😅😅 Och, buď ty len rada, že na to wcko ste len dve 😅

barka1
Dnes o 04:14

Nie si na izbe 24/7, nie?
U nás boli wc aj dole pri vrátnici. Alebo v škole, ked už máš fakt problém.
Ale mala som kámošku, ta v škole nemohla ist. Len doma. Tak cestovala každý týzden NR - DK.

beata_k
Dnes o 04:20

Pusti si ventilacku. Mate?

anonym_b0caa9
Dnes o 07:11

Ani nevies, ako ta chapem!Ja blba som to svojho casu riesila tak, ze som skratka na intraku nesla... ale tie problemy potom - tie za to naozaj nestoja! Az potom som si to v hlave zrovnala - je to prirodzene, vsetci chodime na velku, urcite aj ta tvoja spolubyvajuca niekde musi chodit. A suhlasim s vyssie napisanym - pusti ventilator, alebo si na mobile pusti hudbu.Drz sa, chvilu to bude trvat, ale zvladnes to!😊

anonym_5165dc