icon

Bolesti chrbta zo sedavej práce: Riešenie a skúsenosti

25. máj 2026

Ahojte, pracujem ako administratívna pracovníčka a denne presedím aj 8 hodín, posledné mesiace ma bolí kríže a krčná chrbtica, skúšala som cvičenia z YouTube aj ergonomickú stoličku IKEA Markus ale zlepšenie je minimálne, pomohla niekomu fyzioterapia alebo konkrétny cvik, ďakujem

biba_18
25. máj 2026

každých 10-15 minút vstať a natiahnuť sa
sedieť na zdravotnej stoličke alebo podložke aj v práci aj doma
cvičiť mckenzie cviky
podkladať si za kríže podložky vždy keď nesedíš na zdravotnej stoličke alebo podložke
cvičiť jogu
viac chodiť

anonym_f9253e
25. máj 2026

Proste viac chodiť, dať si ďalej tlaciaren, ísť na prechádzku počas obeda, nepoužívať výťah, vystúpiť o zastávku dkor a ísť kúsok navyše peši, proste keď si dlhodobo v jednej pozícii tak telo pyta zmenu

anonym_335329
25. máj 2026

@anonym_autor skús magnézium a protizápalovú stravu.

anonym_40eec6
25. máj 2026

@anonym_autor ja mám tapezy problém. Krčnú chrbticu
Tiež pracujem za PC 8hod.
Mne pomáha jedine posilnenie svalov, cvičenie na chrbát a masáže. Bez toho je to koniec

katkaseiner
25. máj 2026

ja mam sedave zamestnanie a odpalene platnicky a mne fakt len to cvicenie pomaha. Lekar mi teraz chcel vypisat rehabilitacie ale ja vobec necitim ziadnu ulavu po magnete, lasere a podobnych veciach. Takze len cvicim niekolkokrat tyzdenne

sissy27
25. máj 2026
@biba_18

každých 10-15 minút vstať a natiahnuť sa
sedieť na zdravotnej stoličke alebo podložke aj v práci aj doma
cvičiť mckenzie cviky
podkladať si za kríže podložky vždy keď nesedíš na zdravotnej stoličke alebo podložke
cvičiť jogu
viac chodiť

@biba_18 to by som strávila v práci tak o 2 hodiny denne navyše, keby mám každých 10min prerušiť prácu a ísť sa prechádzať alebo natiahnuť, to nie je riešenie.