Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Agresívny 10 ročný syn po užívaní Strattery

meza
13. feb 2012

Ahojte,ani neviem ako zacat.Mame 10 rocneho chlapca ADHD a 2.5 rocne dievcatko.Syn berie strateru,teraz je dva tyzdne doma a este aj dlho bude nakolko ma zle vysledky,mame chlamydie na plucach a si to vyzaduje dlhu liecbu.Zacal byt velmi neovladatelny,agresivny,dokonca vyletel aj na mna a pocas tejto liecby mi aj velmi schudol.Samozrejme ze mensia vsetko vidi a zacina sa spravat ako syn,prestava pocuvat atd...mam pocit,ze v nasej domacnosti je vecne krik a plac ☹
Som z toho vsetkeho velmi smutna a unavena
Nikto mi nepomoze okrem manzela,ale samozrejme aj ten je vacsinou v praci.
Dievcata mali ste niekto taku skusenost,ze pri brani stratery Vam syn ostal agresivny
dakujem velmi pekne za kazdu odpoved

yukki
13. feb 2012

@meza na Škôlkari školáci...je téma o ADHD, možno niekto tam...skús aj tam poslať toto isté...

meza
autor
13. feb 2012

dakujem velmi pekna

Tu začni písať odpoveď...

Odošli