Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Môže vzniknúť alergická reakcia na Celaskon a Stoptusin?

31majka12
9. dec 2011

Ahojte mam taky problem.
Mojmu 3mesacnemu syncekovi sa uz druhy den na celom tele vyhadzali vyrazky akoby zihlavka.
V tom istom case mu opuchlo aj horne viecko na ocku a ma ho cele cervene.
Akurat kedze je zachripnuty tak uz 3 den berieme celaskon a kvapky stoptussin.
Nemate niektora skusenosti s tymito liekmi,nevyhadzalo sa z nich nektore vase babatko?
Zajtra je vikend,dneska pediater nerobil,a tak som zufala z coho to moze byt. ☹ ☹ ☹
Poprosim o radu.
Dakujem

lukinka26
9. dec 2011

Skus ist na pohotovost, sestre sa maly tak vyhadzal zo dna na den, ze v nemocke take nieco este nevideli a to zevraj mal z prasku.Mozno su to aj tie lieky, treba s tym ist pre klud v dusi a zdravie synceka

olifcek
9. dec 2011

@31majka12 zavolaj na pohotovost. Skoda, ze si nebola u pediatra, kt.zastupoval vasho.

bobocka
9. dec 2011

@31majka12 neboli ste teraz niekedy ockovani? kozne vyrazky podobne zihlavke su mozny neziaduci ucinok pri prevenare 😒 .
zavolaj na pohotovost.

31majka12
autor
10. dec 2011

no dneska sme boli na pohotovosti takze krvny obraz mal v poriadku akurat trosku pomenej cervenych krviniek...doktorka to zhodnotila tak ze je to viroza...ale pre istotu vysadit lieky a zostal nam len fenistil a vigantol

lukinka26
10. dec 2011

Tak snad to bude len ta viroza, som na Vas myslela,dufam, ze bude vsetko v poriadku a synceka to prejde.pa

Tu začni písať odpoveď...

Odošli