Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Strabizmus, hypermetropia a amblyopia

jasenka
1. júl 2014

Ahojte, dnes môjmu 3,5 ročnému synčekovi diagnostikovali všetky tri poruchy/choroby očiek. Máte niekto rovnako diagnostikované detičky v podobnom veku? Čím viac študujem, tým sa viac zamotávam... Zatiaľ nám predpísali len obyčajné sklá bez cylindrov +2 dioptrie, ale v auguste nám ich určite zvýšia, pridajú pravdepodobne aj cylindre a začneme lepiť očká... Máte podobnú skúsenosť? Nejaké rady, čoho sa vyvarovať, prípadne ako to prežívate VY? Ďakujeeeeeem 🙂

mimla
1. júl 2014

Z vlastnej skúsenosti doporučujem vyhnúť sa ťažkým rámom a priplatiť si za odľahčené sklá. Obzvlášť v lete mi stále padali z nosa. Teraz som už roky bez okuliarov.

jasenka
autor
2. júl 2014

@mimla mala si prosím všetky 3 poruchy? ja som trpela dvomi, teda tupozrakosť mi ostala a strabizmus na oboch očiach mi v 6-tich chirurgicky odoperovali. Od 15 tich som bez okuliarov. Mňa skôr straší ta spojitosť s ďalekozrakosťou... Na pravom má tupozrakosť a na ľavom má namerané horšie hodnoty na ďalekozrakosť... ☹

mabika
2. júl 2014

Mame v rodine a naraz vsetky 3. Dolezite odstranit najprv tupozrakost - lepenim, cvicenim, okuliarmi. . Okuliarebudu korigovat vsetky 3 - ak skulavost nezmizne tak operovat a dalekozrakost sa vekom zlepsuje (deti sa rodia dalekozrake) ale akma silnu tak mu moze zostat a okulky bude nosit stale. Dobra rada - investovat do odlahcenych ramov co sedia a nepadaju lebo potom to nema efekt. A odlahcwnych skiel. Odporucam urcite lahucke neznicitelne ramiky centrostyle - talianske. A poctivo lepit a cvicit.

jasenka
autor
2. júl 2014

@mabika Ďakujem, vážim si každú radu. Zatiaľ nelepíme, má si najskôr zvyknúť na okulariky a od augusta bude mať silnejšie dioptrie a začneme lepiť

mimla
2. júl 2014