Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Zvýšená teplota pri antibiotikách. Čo s tým?

nika0607
3. jún 2012

Ahojte, malá mi berie od stredy Biseptol na zápal močových ciest a dnes má znova zvýšenú teplotu (37,2). Čo s tým?

gubcikova
3. jún 2012

nič prejde to.aj naša to má pri atb.nám stúpla aj na 38 a potom kleslo na 37,2

koniarova
3. jún 2012

Zápal močových ciest môže veľmi ľahko prejsť do zápalu obličiek, čo už nie je sranda. 37,2 nie je podľa mňa ešte vysoká teplota. 😉 To by som ešte neriešila. Nám bolo povedané, že akonáhle teplota vystúpi nad 37,5 a trvá dva dni, treba opätovne priniesť moč na kontrolu. Tak ju sleduj a ak by teplota stúpala, radšej k lekárke. 😉 😉 😉

hajanka
3. jún 2012

37,2st je ok teplota, mierne zvysena, u niektorych deti najma podvecer a vecer je to normalna teplota, teplotu treba riesit antipyretikami az pri 38,5st.

silvimaria
4. jún 2012

Ahojte babenky!
My máme podobný prípad. Náš malý - 3.ročný synček je druhý týždeň doma (chodí do škôlky), od štvrtku berie antibiotiká Klacid, pretože sa nám zhoršil kašeľ. No a od včera večera dostal horúčky. Dokonca dnes popoludní mu teplota vystúpila na 39 st.C. A to dávam zábaly, nad 38 st. C už aj Diazepam a podávam Ibalgin Baby. Vie mi niekto vysvetliť, prečo má teploty-horúčky, keď berie antibiotiká?... Ďakujem 🙂)

nela447
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lucka2726
25. dec 2018

Dobry den syn ma od piatku antibiotika Cefzil no od vcera horučkuje a vobec nechapem ako moze dostat horučku ked berie antibiotika som zufala nevim ci ist na pohotovst

majka99999
25. dec 2018

@lucka2726 tekutiny, znizuj teplotu, ja by som pockala, ci sa mu nepolepsi, ak nema stale nad 39. Mohol chytit nejaku virozu.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli