icon

Zvýšená teplota pri antibiotikách. Čo s tým?

avatar
nika0607
3. jún 2012

Ahojte, malá mi berie od stredy Biseptol na zápal močových ciest a dnes má znova zvýšenú teplotu (37,2). Čo s tým?

avatar
gubcikova
•
3. jún 2012

nič prejde to.aj naša to má pri atb.nám stúpla aj na 38 a potom kleslo na 37,2

avatar
koniarova
•
3. jún 2012

Zápal močových ciest môže veľmi ľahko prejsť do zápalu obličiek, čo už nie je sranda. 37,2 nie je podľa mňa ešte vysoká teplota. 😉 To by som ešte neriešila. Nám bolo povedané, že akonáhle teplota vystúpi nad 37,5 a trvá dva dni, treba opätovne priniesť moč na kontrolu. Tak ju sleduj a ak by teplota stúpala, radšej k lekárke. 😉 😉 😉

avatar
hajanka
•
3. jún 2012

37,2st je ok teplota, mierne zvysena, u niektorych deti najma podvecer a vecer je to normalna teplota, teplotu treba riesit antipyretikami az pri 38,5st.

avatar
silvimaria
•
4. jún 2012

Ahojte babenky!
My máme podobný prípad. Náš malý - 3.ročný synček je druhý týždeň doma (chodí do škôlky), od štvrtku berie antibiotiká Klacid, pretože sa nám zhoršil kašeľ. No a od včera večera dostal horúčky. Dokonca dnes popoludní mu teplota vystúpila na 39 st.C. A to dávam zábaly, nad 38 st. C už aj Diazepam a podávam Ibalgin Baby. Vie mi niekto vysvetliť, prečo má teploty-horúčky, keď berie antibiotiká?... Ďakujem 🙂)

avatar
nela447
•
Odpoveď bola odstránená
•
avatar
lucka2726
•
25. dec 2018

Dobry den syn ma od piatku antibiotika Cefzil no od vcera horučkuje a vobec nechapem ako moze dostat horučku ked berie antibiotika som zufala nevim ci ist na pohotovst

avatar
majka99999
•
25. dec 2018

@lucka2726 tekutiny, znizuj teplotu, ja by som pockala, ci sa mu nepolepsi, ak nema stale nad 39. Mohol chytit nejaku virozu.