icon

SÚŤAŽ: Ukážte nám, koľko Roomba povysávala.

avatar
ivan_irobot
12. okt 2017

Znova hanba bokom. Pokiaľ doma už nevysávate, keďže to za vás robí Roomba, odfoťte nám, ako dokáže naplniť svoj zásobník. Čo nám nechcete ukázať, radšej zaštvorčekujte :D A nakoniec, 5 plných zásobníkov a ich majiteliek odmeníme malým darčekom - setom pohodlných papúč iRobot pre ňu i pre neho.

SÚŤAŽ: Ukážte nám, koľko Roomba povysávala.
avatar
sperka
13. okt 2017

Bohužiaľ, ja takú pomôcku nemám, musím vysávať sama.

avatar
danii2
13. okt 2017

No akurat nam rano brali kose,takze plny zasobnik nemame,ale zato mam sarmantnu asistentku,ktora si "kamosa robota" zamilovala 🙂

avatar
jankaajanko
13. okt 2017

Nám povysáva všetko aj náboje čo moji chalani potratila 😀😝😘

avatar
alore
13. okt 2017

@ivan_irobot
Dnes mala veľký apetít vysala gumičku aj kúsok kartona😂

avatar
cilkajanka
13. okt 2017

občas je to pekný nášup... 🙂 od maličkých hračiek a chlpov od mačiek cez chuchvalce prachu...hlavne, ak má dlho dovolenku 🙂

avatar
hela_tn
13. okt 2017

Po kazdom vysavani vycistim, nech sa paci,prave dovysavane🙂

avatar
betka355
13. okt 2017

Pro dvoch dnich navstev a nevysavani sa nazbieralo 😁

avatar
sisika
13. okt 2017

Roombu mame uz zopar rokov,doslova ma zachranila ked som bola na rizikovom tehotenstve doma... baterka sluzila dlhsie ako dva roky,a veru sme jej dali zabrat. Stale sa neviem odhodlat objednat novu-ale uz to asi spravim...
foto dodat nemozem,Roomba odpociva,nema energiu.
No mozem ju odporucat kazdemu kto váha-je to dobra investicia,usetri kopu casu a namahy.

avatar
martina374
14. okt 2017

Tak zial roombu doma nemame,vysavame rucne s rumbou pustenou v radiu 🙂

avatar
babybazar1
14. okt 2017

Nic ☹ ale zisla by sa sutaz o nu by nebila🙂

avatar
nikushka1
14. okt 2017

Kazdy den plny kos. Nechapem kde sa toho tolko berie a hlavne ako sme mohli byt bez nej
Zn: mame doma chlpaca

avatar
ivan_irobot
autor
15. okt 2017

Ahojte baby, vidím, že Roomby u vás doma makajú na plné obrátky, o čom svedčia tie plné zásobníky, ktoré ste poslali. Ďakujem!
Odmeníme teda všetky baby, ktoré poslali fotku, preto poprosím, aby ste mi poslali do súkromnej správy meno a priezvisko, adresu a číslo domu, PSČ a mesto a tiež telefónne číslo pre kuriéra. Keď budem mať zozbierané všetky adresy, posielam darčeky 😉
@danii2
@jankaajanko
@alore
@cilkajanka
@hela_tn
@betka355
@nikushka1
@sisika

avatar
cilkajanka
15. okt 2017

waaau 🙂 ďakujem! Veľmi sa teším 🙂 krásny deň želám

avatar
danii2
15. okt 2017

Dakujem,udaje som poslala k obom vyhram

avatar
nikushka1
15. okt 2017

@ivan_irobot jeeej dakujem moc.posielam spravu

avatar
jankaajanko
15. okt 2017

@ivan_irobot o diiiiik teším sa konečne som aj ja niečo vyhrala pa jupiiiii

sticker
avatar
betka355
15. okt 2017

Dakujem

avatar
hela_tn
15. okt 2017

Super,dakujem🙂

avatar
alore
15. okt 2017

Ďakujem

avatar
keena
15. okt 2017

Jaaaj, az teraz som zbadala toto forum. A to som/nie ja ale roomba samozrejme/ vysavala kazdy den cez tyzden a cez vikend sme neboli doma, takze nemam co postnut 😥 Ale zajtra sa pusti zas do prace rombicka nasa 😂

avatar
ivan_irobot
autor
17. okt 2017

Ahojte baby, dnes ráno ste mali do internej pošty dostať exkluzívnu ponuku iRobot. Pokiaľ vám neprišla, nech sa páči, uverejňujem ju aj tu.
Nákup je potrebné zrealizovať cez nášho eshop.iRobot.sk a pri vybranej Roombe zadať zľavový kód uvedený v ponuke. Ponuka platí do 29.10.2017 👍

avatar
ivan_irobot
autor
18. okt 2017

Ahojte baby, včera boli zo skladu odoslané darčeky - papučky, takže dnes by ste ich mali obdržať kuriérom UPS 🙂
@danii2
@jankaajanko
@alore
@cilkajanka
@hela_tn
@betka355
@nikushka1
@sisika

avatar
sisika
18. okt 2017

Prave dorazili-velmi pekne dakujeme,syncek ich uz aj odskusal-vraj su perfektne 😀

avatar
hela_tn
18. okt 2017

Aj u nas uz bol kurier🙂dakujeme

avatar
betka355
18. okt 2017

Aj u nas 😁 dakujeme

avatar
cilkajanka
19. okt 2017

Ďakujeme 🙂 potešili!

avatar
jankaajanko
19. okt 2017

Ahoj papučky včera došli sú super teplucke dakujem

avatar
2491992
21. okt 2017

@ivan_irobot chcem sa Vás prosím spýtať, čo mám urobiť, keď som kvôli zmene nábytku preložila stanicu Roombe 866 a hovorí mi stále nejakú chybu,že new location. Nejak ju reštartujem, alebo niečo, aby vedela, že je inde ? Ďakujem pekne

avatar
ivan_irobot
autor
22. okt 2017

@2491992 Ahoj, dané hlásenie nemá nič spoločné so zmenou umiestnenia stanice. Zavolaj na infolinku 0900 111 151, kde sa ti budeme snažiť pomôcť, keďže je to na telefonickú konzultáciu.