Kedy uplynie lehota na reklamáciu práčky?
Dobrý deň, koncom mája som nahlasovala telef reklamáciu práčky. Servisný technik prišiel 6.6.25 spísať reklamáciu, s tým, že 10.6.25 mi prišlo vyjadrenie, že reklamácia bola schválená a objednané nové súčiastky, následne po práčku prišli 1.7.25, odkedy sa prosím počíta zákonná lehota 30 dní? Kedy uplynie a môžem žiadať vrátenie peňazí? Ďakujem
Ake vrátenie peňazí prosím ťa? Však práčku ti opravia a ide, nemáš nárok na žiadne peniaze 🙈
Dievcata nepiste blbosti ak jej pracku neopravia do 30dni, co ja by som ratala od 10.6 tak 11.7 ma narok na odstupenie a vratenie penazi
@monika12486 3x v priebehu 2 ročnej zárkuy musíš reklamovať tú istú chybu, aby si mala nárok na vrátenie peňazí. Pri tretej reklamácií ich už zvyčajne vrátia automaticky 🙂
@monika12486 3x v priebehu 2 ročnej zárkuy musíš reklamovať tú istú chybu, aby si mala nárok na vrátenie peňazí. Pri tretej reklamácií ich už zvyčajne vrátia automaticky 🙂
@denkabemommy toto už neplatí. Občiansky zákonník bol zmenený, ak raz opravia a opäť sa pokazí, môže žiadať vrátiť peniaze.
@monika12486 počet dní reklamácie sa počíta od jej podania. A to je koncom mája. Že si pre práčku prišli až 6.6. je problém obchodu.
@monika12486 reklamácia ma byt zo zákona vybavená do 30 dní. A vybavením reklamácie sa rozumie vrátenie peňazí alebo opraveného výrobku, alebo zamietnutie reklamácie. Keďže reklamácia bola oficiálne spísaná 06.06. , tak by som 30 dni počítala od vtedy. Keďže už je po zákonnej lehote, môžeš odstúpiť od zmluvy a žiadať peniaze naspäť. Nedávno som čosi podobne riešila s Alzou. Dala som reklamovať umývačku riadu, tu vyzdvihli a dali opraviť v autoruzivanom servise. O vybavení reklamácie ma síce informovali do 30 dni, že reklamácia bola vybavená opravou toho a toho dielu , ale prešli ďalšie 2 a pól týždňa a umývačka nikde. Tak som žiadala peniaze naspäť, ktoré mi smaozrejme vrátiť nechceli a oháňali sa, že formálne bola reklamácia vybavená do 30 dni a na doručenie sa to nevzťahuje. Nevzťahovalo by sa, ak by to do 30 dni odovzdali prepravnej spoločnosti a áno oni nemajú dosah na to, za ako dlho to spoločnosť doručí. Ale oni výrobok ani neodovzdali. Oháňala som sa paragrafmi, že reklamácia sa považuje za vybavenú až vrátením opraveného tovaru, alebo peňazí atd. Nakoniec ma naštvali a udala som ich na SOI - ke . Potom mi vrátili konečne peniaze. Čo som tým chcela povedať, nenechaj sa vodiť za nos.
nemôžeš žiadať vrátenie peniazov keď práčku zobrali na opravu. až po viacnásobnej opakovanej chybe výrobku..
@biba_18 akože nemôžem, veď reklamacia má byť vybavená zo zákona do 30 dní, len neviem ktorého dátumu sa držať. Iné je keď ti to opravia v rámci lehoty.
@monika12486 reklamácia ma byt zo zákona vybavená do 30 dní. A vybavením reklamácie sa rozumie vrátenie peňazí alebo opraveného výrobku, alebo zamietnutie reklamácie. Keďže reklamácia bola oficiálne spísaná 06.06. , tak by som 30 dni počítala od vtedy. Keďže už je po zákonnej lehote, môžeš odstúpiť od zmluvy a žiadať peniaze naspäť. Nedávno som čosi podobne riešila s Alzou. Dala som reklamovať umývačku riadu, tu vyzdvihli a dali opraviť v autoruzivanom servise. O vybavení reklamácie ma síce informovali do 30 dni, že reklamácia bola vybavená opravou toho a toho dielu , ale prešli ďalšie 2 a pól týždňa a umývačka nikde. Tak som žiadala peniaze naspäť, ktoré mi smaozrejme vrátiť nechceli a oháňali sa, že formálne bola reklamácia vybavená do 30 dni a na doručenie sa to nevzťahuje. Nevzťahovalo by sa, ak by to do 30 dni odovzdali prepravnej spoločnosti a áno oni nemajú dosah na to, za ako dlho to spoločnosť doručí. Ale oni výrobok ani neodovzdali. Oháňala som sa paragrafmi, že reklamácia sa považuje za vybavenú až vrátením opraveného tovaru, alebo peňazí atd. Nakoniec ma naštvali a udala som ich na SOI - ke . Potom mi vrátili konečne peniaze. Čo som tým chcela povedať, nenechaj sa vodiť za nos.
@lenuska9999 ďakujem,mňa to už tiež nebaví, tak dlho som čakala kým ju prídu zobrať a teraz čakám ďalej...už má prešla trpezlivosť, je to bez práčky náročné.
@lenuska9999 ďakujem,mňa to už tiež nebaví, tak dlho som čakala kým ju prídu zobrať a teraz čakám ďalej...už má prešla trpezlivosť, je to bez práčky náročné.
@monika12486 ja to úplne chápem. Ja som mala to iste s umývačkou. Nakoniec som si kúpila novú za svoje a až možno týždeň na to mi konečne prišli peniaze od eshopu. Ale stala som si zásadovo za svojim, netreba sa nechat.
@biba_18 akože nemôžem, veď reklamacia má byť vybavená zo zákona do 30 dní, len neviem ktorého dátumu sa držať. Iné je keď ti to opravia v rámci lehoty.
@monika12486 neviem komu si volala, odkiaľ bol technik, prečo si to ty neniesla na predajňu, ako majú v podmienkach ošetrené reklamácie, od koho chceš žiadať peniaze. viem iba že si reklamovala a že oni objednali súčiastky...
@denkabemommy toto už neplatí. Občiansky zákonník bol zmenený, ak raz opravia a opäť sa pokazí, môže žiadať vrátiť peniaze.
@melanta ooo ďakujem za info, toto šlo mimo mňa. Dobre vedieť 🙏 máme doma kopec nových spotrebičov akurát 🙂
@monika12486 neviem komu si volala, odkiaľ bol technik, prečo si to ty neniesla na predajňu, ako majú v podmienkach ošetrené reklamácie, od koho chceš žiadať peniaze. viem iba že si reklamovala a že oni objednali súčiastky...
@biba_18 veľké spotrebiče sa nikam nenosia,vždy sa to nahlasuje do servisu príslušnej značky a technik chodí domov.To ako si predstavuješ,že naloží ťažkú práčku do nákladného auta a odvezie ju niekam 300km do servisu?
Aj robotický vysávač prišli zobrať ku mne domov,nikam som ho neposielala
@biba_18 veľké spotrebiče sa nikam nenosia,vždy sa to nahlasuje do servisu príslušnej značky a technik chodí domov.To ako si predstavuješ,že naloží ťažkú práčku do nákladného auta a odvezie ju niekam 300km do servisu?
Aj robotický vysávač prišli zobrať ku mne domov,nikam som ho neposielala
@rozculena preto sa pýtam komu volala a čo za technik to bol… a či predajcovi volala čo je s tým a či ju odpinkali…
@monika12486 neviem komu si volala, odkiaľ bol technik, prečo si to ty neniesla na predajňu, ako majú v podmienkach ošetrené reklamácie, od koho chceš žiadať peniaze. viem iba že si reklamovala a že oni objednali súčiastky...
@biba_18 veď kontaktovala som obchod kde som to kupovala a oni mi dali kontakt na ich autorizovaný servis

nemôžeš žiadať vrátenie peniazov keď práčku zobrali na opravu. až po viacnásobnej opakovanej chybe výrobku..