• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Reklamácie - podmienky, rady, tipy. Ako postupovať?

19. novembra 2015 
Ahojte babulky,
snad som nezalozila tuto temu duplicitne, ale hladala som a nenasla...

Potrebujem poradit - dala som vyreklamovat piecku na chleba Moulinex XXL.. uz je to mesiac a pol. Pani mi povedala, ze pozadovane suciastky nedodali, tak mi poslu dobropis, a bud si vyberiem novu pekaren na chleba, alebo mi vrati peniaze... stale sa vsak nic nedeje, vraj pani neposiela dobropis, ako mam postupovat?

a druhy pripad:
na kociari CAM MBX6 sa mi na streche zacalo odliepat take priehladne okienko... po reklamacii mi do 5 tich dni poslali novu striesku, avsak nemali sme ju ani 5min. a zacala sa aj tato odliepat.. tak som to hned isla vratit spat.. a ziadala som novu bez okienka... ako mozem postupovat, ak sa mi aj tato dalsia odlepi? a ako ak mi reklamaciu do 30 dni nevybavia? mozem ziadat vratenie penazi za cely kocik, ci ako to je?

Dakujem
15. máj 2008 o 17:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no aj ja som reklamovala zub,sa mi odlomilo z plomby na druhy den,objednala ma o tyzden a zadara,to som uz dlllho nezazila :slight_smile:
15. máj 2008 o 18:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ak reklamáciu nevybavia do 30 dní, má zákazník právo na vrátenie peňazí
15. máj 2008 o 18:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mucilienka, čo bolo tvoje pekarni? Ja mam taku istu na reklamácií :unamused: tak som zvedavá :confused:
15. máj 2008 o 19:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
my sa chystame kupit pekaren, tak mi povedzte, co sa vam s nim stalo
15. máj 2008 o 23:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
naty, magda...
ja som tu moju pekaren asi zavarila ci co... :grinning: prestala sa mi tocit ta jedna nozicka, co miesi cesto... :wink:
16. máj 2008 o 11:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
baby a ako to je,
ked vlastne tu striesku reklamujem uz druhy krat? co ak sa mi to stane zase?
16. máj 2008 o 11:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
magda, no a mne vobec nepiekla. uz to budu 3 týždne, čo je ne reklamácii. tak uvidim :wink:
16. máj 2008 o 11:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
tak mne dnes konecne prisiel dobropis na tu pekaren... vraj bud novu alebo peniaze....
16. máj 2008 o 15:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
muci,na treti krat ti musia vratit peniaze,alebo novy kocik
16. máj 2008 o 15:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
k tem pekarnam... kdyz jsem ji shanela, tak jsem hodne zjistovala a kazi se hodne a vsechny, ale vetsinou to vymenuji kus za kus.... hodne byva problem s termstatem tj, ze nepece.

muci, jak dlouho mas ten kocarek? podleme trikrat ta stejna vec a pak vratit penize.... jestli to meni kus za kus, tak se kazi porad jedna a nescita se to, ne? :unamused: hodila bych jim to na hlavu pokud neni rok starej... a co je to firmu? spis normalni nebo spis nejaka luxusarna? pristup firem se velmi ruzni i na zaklade porizovaci ceny...

kdyz nam ulitlo kolo, tak na me delali bububu, jak to budu platit, ze rok starej kocarek se doplaci na opravy a stejne to bylo zadarmo...
16. máj 2008 o 18:57  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mucilienka, musis trikrat reklamovat tu istu vadu, potom mozes ziadat vratenie penazi alebo novy tovar
16. máj 2008 o 19:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ako píše pietra, 3x reklamovaná tá istá vec, resp. vada a potom sa dajú žiadať peniaze... :wink:
Kamoške sa kazil kočík a zakaždým ale niečo iné a na to sa vrátenie peňazí nevzťahuje, tak bola nasr... :angry:
17. máj 2008 o 10:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
trikrat ti musi dodavatel, alebo vyrobca potvrdit tu istu vadu a patom mas narok na vratenie penazi alebo novy tovar. co si vyberies je na tebe. :wink:
ak vam reklamaciu nevybavia do 30 kalendarnych dni, ziadajte spat peniaze, mate na to narok. je to ich chyba ze nie su schopny tu reklamaciu vyriesit v cas. vas to zaujimat nemusi. ale ak chcete to co mate v reklamacii, tak si holt musite pockat. :wink:
17. máj 2008 o 12:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a este poradim odkladat si tie papiere od reklamacie, kde mate potvrdene co s tym bolo. niekedy to vyzaduju k tomu tri krat a vratit peniaze. ale zas predajca je povinny vam to dohladat. :wink:
17. máj 2008 o 12:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a nemate niekto Panasonic pekaren?
17. máj 2008 o 12:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
baby, stale sa kazi strieska - odliepa sa to... tak uvidim, co to urobi teraz.. mame ten kociar necely rok a je to slusna znacka - CAM a tiez slusna firma, tak uvidim, dakujem za rady :slight_smile:
17. máj 2008 o 14:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
babulky, tak je tomu 37 dni a sme stale bez strechy.. co mozem teraz robit?
7. jún 2008 o 00:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj, ja si myslim, ze by si mohla ziadat vratenie penazi, lebo bola prekrocena reklamacna lehota 30 dni
7. jún 2008 o 07:44  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
muculienka a kolkokrat sa ti uz ta strieska odlepila? ja by som uz tomu kociku neverila a ked prekrocili 30 dni, tak by som ziadala vratenie penazi alebo iny kocik
7. jún 2008 o 10:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mucilienka - Cam je super značka, mne to našťastie strecha zatiaľ nespravila/klop, klop/, ale tie ich reklamácie... NO COMENT, aj my sme mali tašku na reklamácii dlhšie ako 30 dní, ale bola to len taška, tak som na to kašlala a aj tak ju nevyreklamovali :angry: . Napísali, že zapríčinené používaním, akoby to vyrobili do vitríny a nie na používanie... :confused:
7. jún 2008 o 11:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj,
ja mam dobre skusenosti s tym ze si vzdy zavolam najprv do SOIky (statna obchona inspekcia)kuni cislo na int.
tam poviem s cim potrebujem poradit vzdy mi dali dobre rady mile pani a aj som uspela co sa tyka rekl.
7. jún 2008 o 14:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Muci shodou okolnotí jsem před těhu pracovala na reklamačním oddělení, takže s tou pekárnou si zajdi přímo do tam kde jsi ji reklamovala a musí Ti vrátit peníze, protože nedodrželi 30ti denní lhůtu. Pokud Ti peníze nevrátí, obrátila bych se na obchodní inspekci. A k reklamaci kočárku - musíš mít 3x stejnou nebo 4x různou uznanou závadu a potom si můžeš vybrat, zda chceš vrátit peníze nebo zboží vyměnit. A pokud nestihnou do 30ti dnů tak Ti musí peníze vrátit (pokud jsi nepodepsala někde na protokolu že souhlasíš s delší lhůtou).
7. jún 2008 o 15:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
babulky, dakujem.. nic com nikde nepodpisala, zajtra si idem pre peniazky.. dikes za vsetky rady.. najma helcah... :wink:
8. jún 2008 o 15:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby ako to je v prípade, ked si objednáte niečo cez net, príde to rozbité, očividne to bolo rozbité pri preprave, takže na vine je pošta-kurier....
po urgovaní do firmy, maily + telefonát sa odvolávali na prepravcu, že to nejako naťahujú a pod.
kurier tu bol až na 30 deň! spísať zápisnicu, takže reklamácia nie je vybavená do 30 dní ani náhodou.
písala som aj na soi, že čo v takomto prípade( už ma prestalo baviť tou, ktorá môže byť nakoniec rada, že sa to nejako vybavilo, navyše som nemala vianočný darček pre mamu....), ale moc z toho nechápem čo napísali.ja som skôr chcela od nich vedieť, aké mám právo a u koho si ho uplatniť, ked to nevybavili do 30 dní...

skopírujem sem odpoved zo soi:

Dobrý deň,
keďže ste uzavreli kúpnu zmluvu s predávajúcim, vznikol medzi Vami vzájomný vzťah, z ktorého plynú pre obe strany určité práva ale aj povinnosti. Ako uvádzate, bola Vám dodaná rozbitá obedová súprava, preto máte právo uplatniť reklamáciu. Túto reklamáciu je povinný predávajúci riešiť v lehote nepresahujúcej 30 dní. Dbajte na to, aby Vám predávajúci vydal doklad o uplatnení reklamácie ako aj o spôsobe jej vybavenia. Ak ste nielen za súpravu aj za prepravu platili priamo predávajúcemu (pri internetových predajoch sa zvyčajne takto platí), musí Vašu reklamáciu riešiť priamo predávajúci, ktorý Vám obedovú súpravu dodal. Ak sa preukáže, že za škodu zodpovedá prepravca, zrejme si túto škodu bude predávajúci od prepravcu vymáhať v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka o náhrade škody. Ak ste za dopravu platili samostatne priamo prepravnej spoločnosti, musíte sa so svojou požiadavkou obrátiť na tohto prepravcu.
23. jan 2009 o 12:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ella,pokial ti kurier/DHL/...doruci zasielku,je dobre pokial balik otvorite hned pred nim po doruceni,ja som to tak urobila vzdy,aj ked dot.pan kolaboval,a v pripade akehokolvek poskodenia by som zasielku neprebrala. :wink:
v opacnom pripade je to prebratie"macky vo vreci",a tazko je dokazat ze tovar poskodili pri preprave a nie neskor ty. :frowning2:
23. jan 2009 o 20:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
roasha=hm, lenže ti nedovolia otvoriť balík, kým nie je tvoj....
ale toto je vyriešené, to mi firma uznala, aj pošlú taniere.lenže to už bude po 30 dňoch...a to ma zaujíma, že ked zo zákona nie je vybavená reklamácia do 30 dní, aké máme právo.....to že to bude na 31 alebo 32 deň je už neskoro predsa......
ked my máme nejakú lehotu a nesplníme ju, tak všade za všetko máme penále......tak by mohli mať aj oni......
inak kurier v tomto prípade bola pošta.......
25. jan 2009 o 19:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, chcem sa spytat ci mozem reklamovat reklamaciu. Kocik som kupovala v aprili 2006, pokazili sa na nom brzdy. Vo februari 2008 som ho reklamovala, brzdy opravili ale do mesiaca boli zas pokazene. Vtedy som to nechala tak, lebo som mala druhe dieta a nemohla som si opat ostat mesiac bez kocika a bol to nakup cez internet, takze predajna bola daleko. Mozem teraz, ked mame cestu okolo po roku reklamovat reklamaciu? Dakujem
18. feb 2009 o 08:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
malo tam byt nemohla som si dovolit ostat opat bet kocika:slight_smile:
18. feb 2009 o 08:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lelenka teoreticky by si mohla.ved ešte neuplynuli dva roky....takže ak je to tá istá vada tak ano......teda aj keby sa vyskytla iná vada tak by si mohla....do dvoch rokov......len neviem či by som priznala že sa opäť pokazili brzdy pred rokom......aby sa nevyhovárali, že kde si s tým bola rok...


inak ja som svoju reklamáciu nakoniec vybavila...vrátila som tovar a hned mi previedli peniaze na účet...aj ked tovar poškodila pošta.......takže aspoň takto..som rada, že sú aj seriozne firmy......
18. feb 2009 o 20:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok