icon

Kde v novej aplikácii VÚB nájdem sporiaci podúčet?

avatar
christian2
27. nov 2025

Dobrý deň, dnes sme si museli inštalovať novú appku od VÚB. Na starej sme mali dva podúčty jeden sporiaci a jeden sporiaci ku hypotéke. A ten druhý v novej apke nemôžeme nájsť? Mali sme tam dosť peňazí, dúfam , že nevytratili. Nevie niekto náhodou kde to hľadať? Ďakujem

avatar
kinats
27. nov 2025

Ta app-ka je cista katastrofa, nahorsia aku som kedy mal.

avatar
la_dolce_vita
27. nov 2025

Je na druhej liste. Potiahni dolava. Peniaze ti zmiznut nemozu.

avatar
bloger
27. nov 2025

Vymysleli riadnu hlúposť. Hlavne, že je tam Bratislavský hrad.

avatar
ajka10000
27. nov 2025

ANI JA NIE SOM SPOKOJNA .

avatar
0silvia0
27. nov 2025

@christian2 peniaze ti určite nezmizli, mne posunutím ukazuje len 3 položky, druhý sporiaci účet mi tiež neukazuje. Treba prísť na to, ako to pridať

avatar
la_dolce_vita
27. nov 2025

Ak ti to nepojde, na pobocke ti pomozu.

avatar
luxus10
27. nov 2025

je to tam, len trocha nizsie asi o 2 riadky v lavom menu, su tam sporiace ucty....

avatar
luxus10
27. nov 2025

mne to pripada ako aplikacia z materskej skoly, peknych par krokov vzad...tak isto , kym som pochopila ako pouzit mojich ulozenych platobnych partnerov so vsetkymi udajmi....no...nepaci sa mi je slabe slovo...

avatar
0silvia0
27. nov 2025
@luxus10

je to tam, len trocha nizsie asi o 2 riadky v lavom menu, su tam sporiace ucty....

@luxus10 áno máš pravdu, je to medzi "sporenie a vklady"

avatar
luxus10
27. nov 2025

kto toto schvalil ako novu aplikaciu , teda neviem, co bolo ideou...ved stacilo zmenit niektore prvky v starej apke...asi islo o peniaze...vymysliet hovadinu za peniaze...niekomu na tomto velmi zalezalo-ale len na tom ukone...nie na obsahu..

avatar
kalifka
27. nov 2025

A ešte jedna vec, s toho podúčtu si neviete presunúť peniaze na svoj účet, musíte ísť zakaždým na pobočku. Takto nám to bolo vysvetlené.

avatar
nairobi
27. nov 2025
@kalifka

A ešte jedna vec, s toho podúčtu si neviete presunúť peniaze na svoj účet, musíte ísť zakaždým na pobočku. Takto nám to bolo vysvetlené.

@kalifka dá sa to, treba zadať platbu na svoj účet

avatar
0silvia0
27. nov 2025
@kalifka

A ešte jedna vec, s toho podúčtu si neviete presunúť peniaze na svoj účet, musíte ísť zakaždým na pobočku. Takto nám to bolo vysvetlené.

@kalifka vôbec, stačí zadať platbu "na môj účet" a listovaním prstom si vyberáš z ktorého podúčtu chceš previesť peniaze na svoj hlavný účet.
Treba sa s tou aplikáciou trocha pohrať, aby sa do toho človek dostal, ale ako píšu ostatní, tá stará bola prehľadnejšia.

avatar
hellwant
27. nov 2025

Suhlas, ta apka je hrozna. Keby v nasej dedine nebol iba VUB bankomat a nemal som este fixnutu hypo na inv. byt 0.99% do marca 2027, nie som tam

avatar
la_dolce_vita
27. nov 2025
@kalifka

A ešte jedna vec, s toho podúčtu si neviete presunúť peniaze na svoj účet, musíte ísť zakaždým na pobočku. Takto nám to bolo vysvetlené.

@kalifka ide to, robim to bezne, len treba vediet ako, tiez som sa s tym potrapila. Aby ludia chodili hromadne na pobocky nie je ziaduce.

avatar
doriiis
27. nov 2025

Včera som to ukazovala svojej mame.
Naľavo hore si rozkliknes tie tri čiarky a tam máš sporenie a investovanie alebo tak nejak sa to vola. Rozkliknes to a tam nájdeš svoje sporiace účty. Už to nie je pod riadnym účtom, ako to bývalo dakedy.
Inak súhlasím s názorom, že VÚB je najhoršia banka a ich internet banking je ako z roku 1,2

avatar
doriiis
27. nov 2025
@kalifka

A ešte jedna vec, s toho podúčtu si neviete presunúť peniaze na svoj účet, musíte ísť zakaždým na pobočku. Takto nám to bolo vysvetlené.

@kalifka ... Dá sa to. Ale iba na svoj ucet

avatar
kinats
27. nov 2025
@la_dolce_vita

Ak ti to nepojde, na pobocke ti pomozu.

@la_dolce_vita prd pomozu az dve sa radili a aj tak nevedeli. kolega co to ovlada vraj pride o hodinu. navod na nete absolutne nezrozumitelny a nepresny. 5-8 pokusov a dva dni nez som to uspesne nainstaloval a manzelke to nefunguje dodnes!?

avatar
la_dolce_vita
27. nov 2025
@kinats

@la_dolce_vita prd pomozu az dve sa radili a aj tak nevedeli. kolega co to ovlada vraj pride o hodinu. navod na nete absolutne nezrozumitelny a nepresny. 5-8 pokusov a dva dni nez som to uspesne nainstaloval a manzelke to nefunguje dodnes!?

@kinats verim ti, tiez som mala nervy, ale na pobocke by to mali vediet, to je sila, ak nevedia..

avatar
hellwant
27. nov 2025
@kinats

@la_dolce_vita prd pomozu az dve sa radili a aj tak nevedeli. kolega co to ovlada vraj pride o hodinu. navod na nete absolutne nezrozumitelny a nepresny. 5-8 pokusov a dva dni nez som to uspesne nainstaloval a manzelke to nefunguje dodnes!?

@kinats ak mate spoločny učet ako my s manzelkou, a ty si vlastnik ona disponent( tak to je u nas) Musis ist cez jej staru apku. Az ked jej ukaze ze ma si aktivovat, tak sa to da. Ja som to urobil vcera, uz tam mozno mala aktivaciu skôr, len som sa k tomu nedostal. Ked som totiz chcel aktivovat naraz pred par mesiacmi, ked aj sebe neslo to, vytvorilo by jej to samostatny novy uçet, musi sa ist cez staru apku.

avatar
kalifka
27. nov 2025
@nairobi

@kalifka dá sa to, treba zadať platbu na svoj účet

@doriiis
@la_dolce_vita
@0silvia0
@nairobi
viacerým to nejde po nainštalovaní novej aplikácie a nešlo to ani nám, preto sme museli do pobočky. Musela niečo nastaviť preto to nešlo. Inak by som to nepísala...

avatar
nairobi
27. nov 2025
@kalifka

@doriiis
@la_dolce_vita
@0silvia0
@nairobi
viacerým to nejde po nainštalovaní novej aplikácie a nešlo to ani nám, preto sme museli do pobočky. Musela niečo nastaviť preto to nešlo. Inak by som to nepísala...

@kalifka mne to teda ide 🤷 to bolo ako prvé co som hľadala v tej "úžasnej" app

avatar
kalifka
27. nov 2025
@nairobi

@kalifka mne to teda ide 🤷 to bolo ako prvé co som hľadala v tej "úžasnej" app

@nairobi mi ked sme boli naposledy v banke, dva boli pred nami a riešili problémy. Toto je riadny krok späť

avatar
martinka13
27. nov 2025

Neskutočne zlá aplikácia. Ja tam napríklad vôbec nevidím firemné účty. Ked som tam volala tak mi len povedali, že na tom este pracujú. Hlavne, ze ma uz pol roka naháňali, aby som si ju nainštalovala. Mám obe. Používam len starú (teda okrem niektorých autorizácii platieb, ktoré idú už len cez novú)

avatar
kinats
27. nov 2025
@hellwant

@kinats ak mate spoločny učet ako my s manzelkou, a ty si vlastnik ona disponent( tak to je u nas) Musis ist cez jej staru apku. Az ked jej ukaze ze ma si aktivovat, tak sa to da. Ja som to urobil vcera, uz tam mozno mala aktivaciu skôr, len som sa k tomu nedostal. Ked som totiz chcel aktivovat naraz pred par mesiacmi, ked aj sebe neslo to, vytvorilo by jej to samostatny novy uçet, musi sa ist cez staru apku.

@hellwant Dakujem za radu, presne tento problem nastal

avatar
maranco
27. nov 2025
@martinka13

Neskutočne zlá aplikácia. Ja tam napríklad vôbec nevidím firemné účty. Ked som tam volala tak mi len povedali, že na tom este pracujú. Hlavne, ze ma uz pol roka naháňali, aby som si ju nainštalovala. Mám obe. Používam len starú (teda okrem niektorých autorizácii platieb, ktoré idú už len cez novú)

@martinka13 Podľa informácií od banky bude pôvodná aplikácia v najbližších mesiacoch dostupná už iba pre podnikateľov, živnostníkov a právnické osoby. Pre bežných klientov sa postupne vypína.
https://zive.aktuality.sk/clanok/nX4sqfN/velka-...

avatar
katkaseiner
27. nov 2025
@kinats

Ta app-ka je cista katastrofa, nahorsia aku som kedy mal.

@kinats presne toto som povedala ked som ju videla prvykrat. Este stale ficim na starej...proste viem ze musim prejst na novu, ale teda nova je grrc

avatar
christian2
autor
27. nov 2025

ďakujem vám za rady, nakoniec sme to našli, ale to je des, chcem späť starú 😥