Prispievanie do rodinného rozpočtu, aj keď som už osamostatnený

andy3322
11. dec 2017

Dobrý deň, poprosil by som Vás o názory na nasledujúcu situáciu.

Som študent vysokej školy, ktorý okrem študovania taktiež pracuje na polovičný úväzok. Doma už nežijem ale žijem s priateľkou v podnájme, ale i tak prispievam doma na rodinný rozpočet 100 EUR mesačne a navyše nechávam aj cca 100 EUR výživného pre mňa. V domácnosti teda žijú moja matka a jej bratranec, obaja bez práce, matka čoskoro pôjde na dôchodok a jej bratranec je na polovičnom invalidnom dôchodku. Doma však majú názor že dávam málo peňazí, že by som mal dávať ešte viac, no podla mňa dávam na pracujúceho študenta, ktorí ani nebýva s nimi v jednej domácnosti dosť. Či sa mýlim ?

Ďakujem pekne za odpovede.

jana005
11. dec 2017

@andy3322 ahoj, na tvojom mieste nedavam nic, ved tam nebyvas. Jednoducho ta vyuzivaju a ty sa nechas.
Asi ta mama citovo vydiera,neviem,ale tie peniaze si si radsej mohol odkladat na vlastne byvanie.

hors
11. dec 2017

Ahoj , podla mna mama ta zneuziva a kedze nepracuje ani jej bratranec tak si asi zdrojom jej primu.Ja osobne by som jej nic nedala pracujes ,studujes a mas svoj podnajom a svoje zavesky.Osobne si myslim ,ze radsej si ich odloz na nieco ine.Ty nie si charita.Pokial mama bude nieco potrebovat tak jej kup ale nie ju financne podporovat a este jej bratranca.

buba24
11. dec 2017

Nemal by si už dávať nič a aj to výživné, ak je pre teba patrí tebe. Predpokladám, že výživné platí tvoj otec a je pre teba a nie pre tvoju matku. čím skôr prestaň platiť na domácnosť, v ktorej ani nebývaš a výživné patrí tebe, tak ak môžeš, povedz tvojmu otcovi, aby ho posielal na tvoj účet. Máš dosť svojich výdavkov, aby si zabezpečil seba, nemyslím si, že by si mal platiť aj domov.

deti95060810
11. dec 2017

nedala by som nič...však tam nebývaš. Výživné by som zobrala tiež, je to tvoje výživné - pre teba..... 😉

paladia
11. dec 2017