icon

Riešenie reklamácie transakcií v Tescu na Eden kartu

avatar
dan1561
29. máj 2025

Zdravím, dnes sa mi stala taká vec, bol som nakupovať v Tescu na Eden Kartu kde mám strávne lístky a nakupoval som nákup v hodnote 35€, ale vyhodilo na saboobslužnej pokladni error a nechcelo nám vydať bloček. Zavolali sme obsluhu ktorá sa snažila stornovať platbu a vždy po stornovaní sme priložili naspäť kartu a snažili sa čiastku 35€ uhradiť znova. Takto to prebehlo dokopy 4x a bohužiaľ ani raz nám nevydalo blok. Peniaze nám stiahlo 4x po 35€ a tak následne nám to spravili tak že sme si mohli nákup zobrať a že by nám do týždňa mali príjsť peniaze naspäť. Volal som následne na infolinku Edenu kde nám bolo povedané že Tesco nám musí prv zaslať tie peniaze naspäť, lenže mi nemáme žiadny blok tým pádom ani dôkaz že sme platbu uhradili. Keď sme šli s Tesca preč bolo nám povedané že peniaze by nám mali vrátiť o týždeň otázka znie čo sa stane ak nám nič nepošlú a mi nič v ruke nemáme.

avatar
maranco
29. máj 2025

@dan1561 veď máš v ruke nejaký výpis platby kartou v Eden a tam vidno že si v priebehu pár minút platil rovnakú sumu
predpokladám že to funguje rovnako ako platba kartou od banky že sumu vidíš ako rezervovanú a zaúčtuje sa až na druhý deň, takže tie 3 platby by si videl ako nezaúčtované a časom by zmizli

radšej si daj stravné vyplácať na kartu od svojej banky budeš mať menej starostí a budeš mať okamžitý prehľad o transakciách na karte

avatar
dan1561
autor
29. máj 2025
@maranco

@dan1561 veď máš v ruke nejaký výpis platby kartou v Eden a tam vidno že si v priebehu pár minút platil rovnakú sumu
predpokladám že to funguje rovnako ako platba kartou od banky že sumu vidíš ako rezervovanú a zaúčtuje sa až na druhý deň, takže tie 3 platby by si videl ako nezaúčtované a časom by zmizli

radšej si daj stravné vyplácať na kartu od svojej banky budeš mať menej starostí a budeš mať okamžitý prehľad o transakciách na karte

@maranco Asi to tak bude aj najlepšie spraviť, určite si dám peniaze posielať priamo na svôj účet ak mi to teda zamestnavateľ umožní, káždopadne volal som aj na Tesco infolinku a mali by mi zaslať bloček na mail takže by som mal mať niečo v ruke ak mi nevratia peniaze do 7-10 dní :D Tak snaď nebudú žiadne problémy a všetko príde ako má.

avatar
maranco
29. máj 2025
@dan1561

@maranco Asi to tak bude aj najlepšie spraviť, určite si dám peniaze posielať priamo na svôj účet ak mi to teda zamestnavateľ umožní, káždopadne volal som aj na Tesco infolinku a mali by mi zaslať bloček na mail takže by som mal mať niečo v ruke ak mi nevratia peniaze do 7-10 dní :D Tak snaď nebudú žiadne problémy a všetko príde ako má.

@dan1561 zamestnávateľ ti musí umožniť raz do roka sa rozhodnúť ako chceš dostávať stravné

Ak zamestnávateľ nezabezpečuje stravovanie vo vlastnom či cudzom stravovacom zariadení a nespadajú pritom do úvahy okolnosti povinného poskytovania finančného príspevku, zamestnanec má právo vybrať si medzi:

stravovacou poukážkou (gastrolístkom),
finančným príspevkom na stravovanie.

Zvolený spôsob je záväzný na 12 mesiacov.
https://www.dobry-uctovnik.sk/stravne-od-1-4-20...