Úver zo Štátneho fondu rozvoja bývania - podmienky
Dobrý deň,
Nikde som tu na fóre nenašiel odpoveď na moje otázky a som v tomto úplný laik..
1. Ako je to s podmienkami pri úveroch zo šfrb. S manželkou by sme chceli brať hypo na dom.
Len za posledné mesiace som sa pár krát dostal do mínusu (kvôli poplatku za vedenie účtu)...pri úvery som sa nikdy nedostal do omeškania (len som vždy všetky peniaze vytiahol a vždy som zabudol na ten poplatok za vedenie účtu :D). Ako posudzujú takéto omeškania?
2: Berie sa do úvahy aj manželkin príjem z materskej resp. keď poberá už rodičák (tých 500€ po novom) a áno je zamestnaná?
3: poznáte dakého finančného poradcu ktorý rieši všetko okolo úveru zo ŠFRB?
4. Čo znamená plocha do 120m2 v prípade domu?berie sa zastavaná plocha 120m2? Alebo obytná plocha? Lebo ak je zastavaná tak reálne ten dom môže mať aj viac M2 obytnej.
5. Poskytnú reálne 100% na hypo na dom? Keď budem ručiť tým starším domom? Samozrejme ak bude ohodnotený na 1,3x požadovaného úveru.
Ďakujem vopred za odpovede.
Minus na ucte by Ti nemal ovplyvnit hypoteku/uver. Pokial nie si v uverovom registri. Ja som to vzdy dorovnala na druhy /treti den, ak som mala minus na ucte a bolo to v pohode. Poziadaj o vypis z uveroveho registra.
Minus na ucte by Ti nemal ovplyvnit hypoteku/uver. Pokial nie si v uverovom registri. Ja som to vzdy dorovnala na druhy /treti den, ak som mala minus na ucte a bolo to v pohode. Poziadaj o vypis z uveroveho registra.
@anonym_9e8111
No skúsim... prípadne počkám 12 mesiacov a vtedy by už nemal byť problém ani pri úverovom registri.
Choď sa spýtať priamo osobne na šfrb čo sa týka toho mínusu.
Plochu domu som uvázdala úžitkovú.
Mne sa rodičovská rátala, ale zamestnaná som nebola, tak sa pre istotu spýtajte.
Choď sa spýtať priamo osobne na šfrb čo sa týka toho mínusu.
Plochu domu som uvázdala úžitkovú.
Mne sa rodičovská rátala, ale zamestnaná som nebola, tak sa pre istotu spýtajte.