Cez eshop som platila na účet a bude mi doručená dobierka s platbou

6. júl 2023

Ahojte platbu som zaslala cez kartu automaticky a zajtra mi pride dobierka s platbou .Zaplatila som v jednej znamej spolocnosti s oblecenim ,reklamaciu som napisala odpoved neprisla zatial a zajtra tu bude balik...

slovakboy
6. júl 2023

Možno len niečo zle vpísali do systému treba im volať ešte raz poprípade poslať potvrdenie o platbe

matullienka
7. júl 2023

A reálne ti aj stiahlo platbu z účtu? Lebo mne sa to stalo a až keď som kontrolovala potom ib som zistila, že platba vôbec neodišla

liz_lemon
7. júl 2023

aj ked zaplatis znovu, tak si zober doklad od kuriera, a reklamuj v banke, ze mas duplicitnu platbu

lenkakravcova
7. júl 2023

Aj mne sa to stalo, ale z opačnej strany (eshopu). Omylom som jednej pani poslala tovar na dobierku, potom čo zaplatila prevodom.
Ona si to nevšimla, myslela si, že v tom zmätku neuhradila objednávku. Ja som si to všimla, až keď som spracovávala pripis z prevzatej dobierky pár dní po prevzatí.
Samozrejme tým pádom som jej hneď vystavila dobropis a vrátila peniaze za dobierku.
Skús im ešte zavolať, niektoré prepravné spoločnosti ponúkajú zrušenie dobierky pred doručením.

zuzanka.zuzu
7. júl 2023

ak je to seriózny obchod, ktorý nemá automatizovaný systém (tzn.platby párujú ľudia) a máš peniaze na duplicitné zaplatenie a chceš ten balík, tak ho preber a reklamuj v obchode (čo s tým má banka? @liz_lemon ), kto robí ten robí aj chyby, mohlo sa stať... mne napr.pracovníčka na pošte odoslala balík bez vyznačenia vysokej dobierky, tak som napísala mojej kupujúcej čo sa stalo a že po prijatí balíka by som rada peniaze, našťastie bola seriózna ale pani z pošty vraj 2 dni nespala 😀 (ja som potvrdenie o odoslaní dobierky mala, ona ju však nenahodila, čiže chybu urobila pani na pošte)

liz_lemon
7. júl 2023

@zuzanka.zuzu co s tym ma banka, to myslis vazne? platila kartou, ale obchodnik platbu zrejme neeviduje, ked ma zaplatit este raz, banka zasle reklamaciu do banky obchodnika, ak platba kartou presla korektne, takze to s tym ma banka, pri platbe kartou mas rozne moznosti, ako ti banka moze pomoct pri vrateni penazi

zuzanka.zuzu
7. júl 2023

@liz_lemon hej jasne a za túto službu banke zaplatí 20e či koľko a strávi riešením niekoľko dní, pričom možno stačí napísať jeden mail 😉 niekedy najlepšie riešenie je to najjednoduchšie, netreba sa hneď zlostiť na celý svet

aalt
7. júl 2023

Stalo sa mi podobne. Zaplatene vopred, ale dosiel kurier a ze dobierka. Hned sme obaja volali a vyriesili na pockanie. Dal balik bez dobierky, obchod potvrdil omyl.

simca06022011
7. júl 2023

Môže byť ze banka.mala.nieco, nám.napr. v pondelok celý deň blbla. Väčšinou sa zásielka.preberie a platba na kartu sa vráti. Skus im.zavolat ešte. Nechápem inak ako je to možné, už sme to rozoberali aj na firme, lebo systémy si nemenia údaje, nemôžu sa "nesparovat", a v neposlednom rade neprejde platba majú volať zákazníkovi pred zmenou. A z druhej strany mne takto prišiel bonprix, keď som ale.pozrela.banking ja som.nemala.platbu odčítaniu k.dnu doručenia.

Nám sa nedá napr rušiť dobierka len tak, trvá to tak den-dva, kým by potom prišiel balík adresátovi. Záleží od kuriérske spoločnosti.

liz_lemon
7. júl 2023

@zuzanka.zuzu je to zadarmo, vidim, ze mas v tom jasno

zuzanka.zuzu
7. júl 2023

@liz_lemon v ktorej banke je to zadarmo? vo vub je to tých 20eur alebo koľko, spoplatnili to tuším niekedy ku koncu minulého roku