Môžu vás VÚB nútiť inštalovať svoju aplikáciu?

9. apr 2025

Aj vás nútia z VÚB aby ste si ju inštalovali? Už tri mesiace mi vyvolávajú aby som si ju inštalovala. Ale tá appka je strašné zlá, každý sa na ňu sťažuje, aj u nás doma to nikto nepouziva. Môžu ma nútiť si ju inštalovať???

evcagabi
9. apr 2025

Ja som ju nainstalovala a aj tak pouzivam staru 😅

autor
9. apr 2025

@evcagabi dnes mi zasa volali z VÚB že stará konci a mám si inštalovať.novu ale je to normálne aby má takto nútili?

patka06
9. apr 2025

Nikto mi nevolal a do ničoho ma nenútil. Apku vôbec nepoužívam.
Dcéra má tiež VUB, apku používa a nevolali ani jej.

jancejance
9. apr 2025

Aj mne volali, že si to mám nainštalovať, tak som im povedala, že to nechcem a pani mi začala rozprávať ako mi s tým pomôžu na pobočke. Tak som ju stopla a povedala dôrazne, že nikam nepôjdem, lebo to NECHCEM a či tomu rozumie, čo som jej teraz povedala.
Odvtedy mi už nevolali.

autor
9. apr 2025

@jancejance ja som im povedala to isté aj že aké má appka zle recenzie a že nikto to nepoužíva a aj tak mi vyvolávajú.

jancejance
9. apr 2025

Tak potom bloknut číslo v mobile- dať na čiernu listinu. Vtedy len príde upozornenie, že sa ti pokúšali dovolať.

kvoli
9. apr 2025

Nainštalovala som novú, po chvíľke aj odinstalovala a používam starú 😃

petamich
9. apr 2025

Skor ci neskor stara nebude 🙂 aktualne sli cestou paralelneho fungovania = existuju obe, stara aj nova, po nejakom case uz bude len nova (nebudu "zivit" dve). Takze aktualne je to dobrovolne, neskor nebude na vyber.

sovica
9. apr 2025

Rozprávala som sa o tom s kamoškou, ktorá pracuje vo VUB-ke. Vraj majú veľa naštvaných klientov, veľa ľudí tú appku odmieta, ale nadriadení ich nútia, že ju majú stále ponúkať. Sama zhodnotila, že tá appka je na 💩 Ja si myslím, že ak ju budú ľudia stále odmietať a nebudú si ju inštalovať, tak nakoniec budú musieť ajťáci, ktorí tento skvost vytvorili, spraviť zmenu alebo proste VUB-ka nechá tú starú.

nairobi
9. apr 2025

@evcagabi ja detto,,na novu vôbec nechodím,iba na starú,,, nepáči sa mi nova verzia

zuzanka.zuzu
9. apr 2025

tá nová je otrasná 🙈

maranco
9. apr 2025

Má najhoršie hodnotenie zo všetkých bankových aplikácií 1,9

autor
9. apr 2025

Presne ako píšete...môj brat na to strašne nadáva a není sám..mňa len zaskočilo že ako má nejaká banka môže nútiť aby som si do mobilu inštalovala ich aplikáciu ja to nechápem a tiež som videla aké má zle.hpdnotenir tá appka tak nechápem prečo namiesto ponechania starej nútia nastvanych ľudí aby si stiahli do svojho.mobilu 💩

gov
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
gov
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
autor
9. apr 2025

@gov asi to tak budem robiť..už len z princípu si tu appku nestiahnem

123profil321
9. apr 2025

@gov môj brat aj mamina používajú normálne net. Aplikáciu nikdy nemali ani mať nebudú. Ja síce mám, ale kým sa dá,.novej sa vyhýbam. Tiež mi volali, ale asi som mala šťastie na milí slečnu v telefóne. Vôbec ma nepresviedčala. Len mi povedala, že od určitého dámu (nepamätám si), sa stará appka vypne a mňa presmeruje do Obchod play aby som aktualizovala na novú verziu.

nila0622
9. apr 2025

Ja ju mám už hoodne dlho, bola som už medzi testermi, stará už ani neviem ako vyzerala, nemám s ňou žiadny problém tak netuším čo je na nej také hrozné 😅

bonboniera
9. apr 2025

@nila0622 ja som tiež prekvapená reakciami na novú lebo je síce otrasná ale oproti tej starej, absolútne nepoužiteľnej, ktorá ešte aj vyzerala ako z 2005, je to sto a jedna …
Keby nemám vo vubke hypo tak kvôli starej appke by som bez mihnutia oka menila banku.

paulinkaa2
9. apr 2025

Aj mne tak volali. Nainstalovalq som novu. Vymazala starú. 2x som si zablokovala kartu lebo mi neprišiel potvrdzujúci kód. Musela som ísť ma pobočku. A tam vvuala pani ze musím mať aj starú lebo nová to ešte nepodporuje

karolinakr_ba
9. apr 2025

Sranda, ja som novu aplikaciu mala, no nedavno som si musela zalozit podnikatelsky ucet a pank na pobocke mk hovori, ze si mam stiahnut STARU aplikaciu di telefonu, lebo na novej sa neda prepinat z osobneho na podnikatelsky ucet.. Teraz mam 2 appky v telefone 🤦🏻‍♀️

huxy
10. apr 2025

Ja mám obe aplikácie, väčšinou chodím cez starú. Ale keď mám viac času, idem cez novú, aby som sa s ňou naučila robiť, resp.vedela sa zorientovať. Tiež sa mi najskôr nepozdávala, ale to bude skôr o zvyku, že na niečo som bola zvyknutá. Ale v princípe si nemyslím, že je zlá, akurát sa treba naučiť s ňou pracovať, ako napr.s novým mobilom 🤷🏼‍♀️

123profil321
10. apr 2025

@huxy ak sa tak veľmi líši od starej, mohli by na stránky VÚB hodiť návod v PDF 🤔

benit
10. apr 2025

Mne tiez uz 2x volali, odolavam. Ale stale ma presviecala, ze staru appku zrusia. Uz som sa nastvala, ze tak si dam inu banku. Na chvilu je klud.

katkaseiner
4. máj 2025

Mne nikto nevolal, ja pouzivam staru, muz novu a casto nevidi niektore platby ktore su v starej davno zuctovane. Paradoxne investície v novej vidiet dobre, zatiaľ co v starej vobec

dzina007
4. máj 2025

My sa jej zatial tiez vyhybame lebo je o nicom. Ale raz sa tomu nevyhneme. Aspon nasa poradkyna nam vravela ze tlacia do toho lebo cielom je ze casom nebude postacovat overovanie cez heslo ci cez sms ale len cez aplikaciu, len maju problem ze dochodcovia casto nemaju smart telefony tak sa im to bude realizovat tazko. 🤷‍♀️