icon

Pozor na klamlivé praktiky obchodu mall.sk

13. dec 2024

Neobjednávajte!!!!!
Už to dávno nie je mall aký sme poznali.
Klamú, nevrátia vám peniaze, tovar nedoručia, zrušia objednávku po mesiaci!!!!!
Nedajte si pokaziť Vianoce týmto nekorektným podvodným eshopom!!!!

Strana
z2
avatar
vev82
13. dec 2024

Nikdy som s nimi nemala problem..ani s Allegrom 😉

avatar
nikolani
13. dec 2024

A mall.sk ešte funguje? Myslela som že by už rovno presmerovalo na Allegro. A to mi popravde nieje nejako sympatické 😀

autor
13. dec 2024

@vev82 áno... niekedy dávno ani ja, ale už dávno mali skrachovať

autor
13. dec 2024

@nikolani áno je to jedna a ta istá banda

avatar
petruldo
13. dec 2024

@nikolani mall funguje, objednávam a problém som nemala, rovnako alegro

avatar
earlgrey
13. dec 2024

Z allegra objednávam bežne a nikdy som žiaden problém nemala...treba pozerať aj recenzie predavájuceho a vyberať si odkiaľ objednávaš..možno sa vyhneš nepríjemnostiam...

avatar
tomcimka
13. dec 2024

Objednávam z mall a nikdy som nemala problém. Raz mi poslali odškodné 10€, lebo zlú cenovku. Ani s vrátením tovaru nikdy nebol problém.

avatar
iqoska
13. dec 2024

Len minulý týždeň 2 balíky z mall a 2 balíky z allegra - absolútna spokojnosť.

avatar
alkoholik
13. dec 2024

Maximalna spokojnost s mall aj allegrom. Vsetko v priebehu 2-3 dni od objednania aj z Polska. Takze asi tu nepochodite s negativnou reklamou. A ked by mi nevratili peniazky do 7 dni podam reklamaciu na platbu v banke.
Prajem stastne a vesele...

avatar
lenkalienka321
13. dec 2024

@nikolani vieš čo, tak ja som už na Allegro nejakú dobu, a som skutočne spokojná. Od výberu, cez ceny, dopravu ( mám ju zadarmo) Jediný raz som musela tovar vrátiť, lebo mi poslali iný, ale aj to prebehlo bez problémov. Mall. ponuka tovar aj cez Allegro, väčšinou aj lacnejšie ako na vlastnej stránke.

avatar
7miriam77
13. dec 2024

Ja som veľa darčekov teraz objednala, niektoré išli z Poľska a mala som tovar do cca 3 dní,nikdy nebol problém. Pekne zabalený,priložena faktúra....všetko ok. A doprava zadarmo ❤️👍👌

avatar
lukbe
13. dec 2024

Áno, aj ja objednávam z Allegra. Všetko v pohode, raz som vrátila, vrátili peniaze a raz som čakala dlhšie, tiež to končí vrátením peňazí. Komunikujú rýchlo a zatiaľ k spokojnosti.

avatar
angela85
13. dec 2024

Aj ja mám len dobre skúsenosti s oboma obchodmi

avatar
reisi
13. dec 2024

Ja som chcela minuly tyzden objednavat z mall.sk ale mi uctovali 29€ za dopravu. V kosiku som mala tovar za cca 120€, tak som neobjednala. Nebyvame na lazoch, neobjednavala som nic tazke, tak neviem preco taka suma za postovne.
Objednavala som u nich roky, vela veci a vzdy to bolo ok.

avatar
guudy
13. dec 2024

Ja som dlhe roky nemala problem, ale teraz ako sa spojili s Allegro, tak som objednavala cokolady do adventakov a dosli s datumom spotreby v rovnaky mesiac. Ano, nie je to nelegalne, ale kedze veci do adventaku kupuje clovek vopred, tak v case adventu su dane veci uz po datume spotreby. To ma uprimne nastvalo.

avatar
biba_18
13. dec 2024

@reisi to poštovné ti nanaúčtoval obchod?

avatar
zuzubb007
13. dec 2024

Chyba bude asi inde ako na mall.sk 🤣

avatar
kittykat22
Autor odpoveď zmazal
autor
13. dec 2024

@zuzubb007 áno samozrejme..... lebo 5 mamičiek napíše že boli spokojné tak chyba je inde hejže???
Tak mi pošli prosím 120e na účet ktoré od nich vymáham za zrušenú objednávku.
Ďakujem

autor
13. dec 2024

Nie prvý a nie posledný krát.
Len si skontrolujte či vám tie peniaze za zrušený tovar aj prišli. Ja som prišla na to úplnou náhodou po 3mesiacoch že mi nevrátili 20e. Pol roka som ich naháňala kým mi ich vrátili.

avatar
earlgrey
13. dec 2024

Tak 20€ alebo 120€?

avatar
shee11
13. dec 2024

ja ti verim a drzim palce. mne sa toto stalo s gigastore pred par rokmi. 120 € za disk, ktorý nefungoval, poslala som ho spať, obvinili ma, ze to ja som ho pokazila a peniaze som nikdy už nevidela. potom som sa dozvedela, že je to pre nich bežná prax, že predávajú a posielajú pokazané vyradené produkty a peniaze nevracajú. ale tam sa nedalo už ani dovolať, ani nič.

avatar
angela85
13. dec 2024

Tiež vždy spokojná,aj čo sa týka vrátenia peňazí alebo reklamácie.

avatar
zuzubb007
13. dec 2024

Veď vravím, že chyba je inde tak 20 či 120? 🤣, bližšie detaily by trebalo priznať lebo mne sa tiez raz stalo cez heureku, že mi nevrátili ale zdvihla som telefón (a nie vypisovat) a na druhy deň boli peniaze na účte majú tisíce objednávok aj to si treba uvedomiť, že môže sa stať

avatar
shee11
13. dec 2024

@zuzubb007 asi islo o dve rozdielne objednávky. prečo ten výsmech? fakt je nutný? Stačí si prečítať negatívne recenzie na heureke.
-Prvu objednavku obchod nedorucil a namiesto vratenia penazi mi poskytol poukazku, pretoze som platila cez BenefitPlus. Bola som tak nutena znova nieco objednat, co uz samo o sebe nepovazujem za ferove.
- obal nebol poškodený, ale vo vnútry je pevalený bol. chýbaju ochranne zatky, poškodené predné pravé vyrovnávacie koliesko, ohnuta konzola. nestandartne zabalene vnútorné supliky..
- Tovar došiel nekompletný a neviem sa dopátrať ako ho poslať naspäť
keďže už 6 dní po vyzdvihnuti objednávky uvádzate , že tovar bol nedodaný
- No ak chcete riešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru, môžete to urobiť jedine cez stránku Mall.sk. Chcel som vrátiť tovar, z dôvodu, že veľkosť nezodpovedala popisu, ale na stránke má k vráteniu nechcelo pustiť , pretože tovar bol v ich systéme stále nedoručený, aj napriek tomu, že som ho už mal doma. Chcel som preto hovoriť s operátorom, no na zákazníckej linke sa spojíte jedine s digitálnou asistentkou, ktorá vám povie znova len to, čo je na stránke a potom hovor automaticky zruší.

............a to je len malý výber... možno preto sa nedá volať a možno preto by som sa autorke primitívne nevysmievala.

autor
13. dec 2024

@earlgrey 20 prvý krát... tie mi už vrátili skôr. Teraz ide o 120

avatar
viestta
13. dec 2024

@reisi ak si objednala tovar od roznych dodavatelov, tak za kazdeho ti zaratali postovne, leby by to slo v roznych balikoch. Maju to aj v obchodnych podmienkach uvedene

avatar
lukbe
13. dec 2024

Jasne, ze si to vieme aj skontrolovať na účte🙈. A inak, v Allegre majú i slovenské a české veci, nielen z Číny.

autor
13. dec 2024

@shee11 presne tak. 2x ma kontaktovali mailom aj telefonicky aby som moju recenziu zmenila na pozitívnu za pár eur. Takže tých negatívnych by bolo určite viac keby takto ľudí nepodplacali

avatar
rozculena
13. dec 2024

@shee11 gigastore je problémový eshop,upozorňuje na to aj SOI.

Strana
z2