icon

Zaslanie a zrušenie objednávky z českého eshopu

avatar
karina_124
20. dec 2024

Chcela by som sa spýtať asi pred 2 týždňami som si objednavala zásielku z jedného českého eshopu. Po dni som im na mail napísala že by som rada objednavku zrušila ale asi tri dni na to som dostala mail že zásielku odosielajú. Následne na to som im napísala ďalší mail že som im písala že objednavku ruším. Bojím sa že mi naúčtuju nejaký poplatok za neprevzatu zásielku (platbu som mala na dobierku)

avatar
janai1
20. dec 2024

@karina_124 a my si mame z prsta vycucat ich obchodné podmienky keď ani názov nenapíšeš?

Ale na 99% nie, je malo eshopov ktoré si to účtujú

avatar
majka99999
20. dec 2024

Ak to nepreberies, odkial budu mat tvoj ucet? Ta daju na sud kvoli 5 euram?

avatar
markusrasford
20. dec 2024

@karina_124 exekútor to bude riešiť.

avatar
karina_124
autor
20. dec 2024

Aj keď som im napísala mail ešte predtým ako vôbec objednavku začali vyrábať ?

avatar
koniarova
20. dec 2024

Nestresuj. Nič sa nestane. Ale je ti jasné,že to nie je správne.

avatar
koniarova
20. dec 2024

@karina_124 čo to je? Dala si si to robiť na zákazku? V tom prípade by som to zaplatila.

avatar
karina_124
autor
20. dec 2024

Nie bol to kryt a bol priamo v ich ponuke (nebol to kryt s vlastným dizajnom)

avatar
mojemenonikto
20. dec 2024

@karina_124 Zo zákona máš právo vrátiť tovar, ktorý si zakúpila zmluvou uzavretou na diaľku bez udania dôvodu a bez poplatku ak nie je použitý, poškodený a nejde o nehmotný tovar (licencia DVD apod.): https://www.soi.sk/sk/informacie-pre-verejnost/... V tomto prípade normálne nepreber zásielku a vec je vybavená. To, že e-shop nereagoval na tvoje maily, že chceš zrušiť objednávku je ich problém. Ak si to navyše kupovala na dobierku, t.j. neplatila si vopred, tak máš výhodu, lebo nemusíš čakať ani na vrátenie peňazí.