Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Zrušenie objednávky

macenka26
12. mar 2016

Ahojte, chcem Vas poprosit o radu. Cez inernet som si objednala jeden vyrobok o ktorom som sa na druhy den dozvedela zle hodnotenia a tak som sa rozhodla zrusit objednavku. Napisala som firme mail, s tym ze rusim objednavku z dovodu zlych referencii na vyrobok. Odpisali mi ze obj.uz nie je mozne zrusit, lebo uz ju prevzala zasielkova sluzba. Preto som sa rozhodla ze si balicek jednoducho neprevezmem a nezaplatim za neho. Mozem to aj takto spravit bez akychkolvek postihov pre mna? Dakujem za Vase rady.

baryana
12. mar 2016

Rady odtialto ti nepomozu.pozri ich obchodne podmienky.ja som napr.na jednom e-shope citala,ze za neprevzatie si uctuju nejaky poplatok.urcite mas v podmienkach odpoved na svoju otazku.

macenka26
autor
12. mar 2016

Citala som podmienky, ale nepise sa tam nic o neprevzati objednavky. O zruseni alebo reklamacii je tam popisane viac ale to je myslene az po obdrzani tovaru. V podmienkach je pisane v jednom bode : povinnost pre zakaznika "ze zakaznik si prevezme svoj tovar" ale co ak neprevezme sa neuvadza.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli