Bola reakcia klientky v kaderníctve adekvátna?
Isla som cez mesto a bola som blizko mojej kadernicky. Len tak mi zislo na um, ze potrebujem termin, pozdravim ju a objednam sa. Rozpravali sme sa asi minutu, minutu a pol, viac urcite nie.
V kresle sedela starsia dama, klientka, spolocensky uces na rodinnu oslavu. Skocila nam do reci, ze ona sa ponahla a plynie cas jej terminu, a ze preco sa tolko rozpravame.
Na jednej strane obdivujem jej asertivitu, na druhej strane, dalo sa to aj slusnejsie povedat
Hlavne ten rozhovor trval naozaj do 2 min, a bol pracovny, nebavili sme sa nic osobne,
bola podla Vas adekvatna reakcia starsej damy??
Ja neznášam keď kaderníčka klebetí s ostatnými klientkami, potom to aj tak vypadá... Ale určite by som nenamietal ak by sa prišiel niekto objednať osobné, alebo telefonicky.
Ahoj, asi bola v casovom strese a nevedela, ci skoncite do dvoch minut alebo sa zarozpravate na dlhsie. Iste ton sa da pouzit rozny, mozno je to jej sposob komunikacie celkovo, nevies.
Ale doplnim, ze vse 10r som vybavovala ludi a nikdy som sa s nikym nezarozpravalajedine ak som pri tom zatial napr.kopirovala alebo nieco nahadzovala, cize klient bemal pocit, ze caka kvoli mojmu rozhovoru
objednat sa nejako musim predsa, keby ze jej volam tak tiez sa rozpravame.
Chapem zakaznicku, tiez to nemam rada, ked sa ponahlam a natahuje sa to lebo sa s niekym rozprava alebo telefonuje. Mozno si nebola jedina s kym sa vybavovala.
Ako fakt??No nehnevaj sa ale jej reakcia bola absolutne na mieste.Mala ta objednat a venovat sa zakaznicke,ktoru ma rozrobenu,ak sa ozvala asi to neboli 2 minuty a zrejme jej ozaj slo o cas.
Ked si mala problem tak co si nepovedala svoj nazor vtedy tam namiesto toho aby si to isla sem pisat,...a mimo to vela ludom sa nepaci a ani mne ked maju termin, budu platit za nejaku sluzbu a volakto cudzi do toho zasiahne ako v tom momente ty a zacne natahovat nielen cas ale odtahovat toho cloveka aj od roboty pricom moze zabudnut kde skoncil
Neboli sme tam , nevieme aký ton použila. Ak bola v časovej tiesni , mohlo sa jej zdať že vám to trvá dlho, rovnako ako pre teba to bola len minúta v reáli to mohlo byť viac. Plus za tú dobu čo tam bola , mohlo byť takých ako ty, čo chcú len pozdraviť a hneď aj termín viac.
Ja neznasam,ked sa kadernicka vykecava. Platim si za sluzby,chcem dostat adekvatnu starostlivost za tie peniaze a nie pocuvat kecy s nejakou dalsou zakaznickou. Mala si si vypytat termin a hotovo. Je to neprofesionalne,ked ma zakaznicku a vybavuje s dalsou. Navyse,ak by som bola v casovej tiesni,tiez som nervozna a ozvem sa. A hlavne netreba si vsetko tak pripustat k srdcu. No boze tak vas ohriakla a co?
ak kadernička popri tom rozhovore pracovala ok ale aby prerušila pracu a kecala tak to by sa mi tiež nepačilo aj keď išlo o termin
chapem že si mala potrebu sa objednat na termin a išla si okolo tak si tam zašlo to je v poriadku ale brať čas pani ktorá tam bola nieje celkom ok
moja kadernička ak pracuje nedviha telefon, zavola kef ma čas alebo klienti pošlú smsku tiež riešenie
Myslím že pani jej veľmi oprávnene povedala aby sa s tebou prestala vykecavat
Ak chceš debatovať tak dvihni telefón a pozvi ju na kávu
Ona podľa toho ci má čas alebo klientku tak dvihne telefón a odpovie
Ja som raz bola u internistu medzi tým ako meral tlak a vyplnal dotazník dvihol mobil a debatoval s nejakym kolegom ako sa včera s ďalším dobre najeb..i (normálne povedal toto slovo)
Som ho poprosila aby mi ten tlak zmeral ešte raz, že má jeho konverzácia dosť vyrusila 🤷♀️
Je to kadernictvo, pani si mala dat o 2 hod skorsi termin. U nas by ju trafilo na istotu. Knapp termin som si dala iba raz, nikdy viac. Lebo ano, nasa tiez odbehuje 500x, ale maju tam potom taku ucnicu a ta keby to vezme do ruky, tak to mozem doma spravit lepsie sama. A tie nervozne tetky vzdy schytaju tu ucnicu 😂 Lebo na niekom praxovat musi a berie tam za to tiez plat.
Myslím že pani jej veľmi oprávnene povedala aby sa s tebou prestala vykecavat
Ak chceš debatovať tak dvihni telefón a pozvi ju na kávu
Ona podľa toho ci má čas alebo klientku tak dvihne telefón a odpovie
Ja som raz bola u internistu medzi tým ako meral tlak a vyplnal dotazník dvihol mobil a debatoval s nejakym kolegom ako sa včera s ďalším dobre najeb..i (normálne povedal toto slovo)
Som ho poprosila aby mi ten tlak zmeral ešte raz, že má jeho konverzácia dosť vyrusila 🤷♀️
@pribinak tak mohol spravit to, co robia tu v AT, tu sa posadte, my vas zavolame za par minut. Sedis dve hodiny, lebo sa potrebuju bavit o tom, co zrobili 😂 Klasika.
Myslím že pani jej veľmi oprávnene povedala aby sa s tebou prestala vykecavat
Ak chceš debatovať tak dvihni telefón a pozvi ju na kávu
Ona podľa toho ci má čas alebo klientku tak dvihne telefón a odpovie
Ja som raz bola u internistu medzi tým ako meral tlak a vyplnal dotazník dvihol mobil a debatoval s nejakym kolegom ako sa včera s ďalším dobre najeb..i (normálne povedal toto slovo)
Som ho poprosila aby mi ten tlak zmeral ešte raz, že má jeho konverzácia dosť vyrusila 🤷♀️
@pribinak no to je dobry postreh. mala povedat kadernicke nech si riesi druhych klientov po jej termine. a nie byt neprijemna ku mne.
Myslím že by som to viac vyhodnotila že bola asertivna nie nepríjemná
Proste sa ozvala aby sa jej kadernicka venovala, koniec koncov platí si ju
ak kadernička popri tom rozhovore pracovala ok ale aby prerušila pracu a kecala tak to by sa mi tiež nepačilo aj keď išlo o termin
chapem že si mala potrebu sa objednat na termin a išla si okolo tak si tam zašlo to je v poriadku ale brať čas pani ktorá tam bola nieje celkom ok
moja kadernička ak pracuje nedviha telefon, zavola kef ma čas alebo klienti pošlú smsku tiež riešenie
@minesasubu ja som presne kvôli tomu prestala chodiť ku svojej kaderníčke - že aj keď mi robila hlavu že buď vykecávala s deťmi alebo ich kontrolovala - a nevenovala pozornosť tomu čo robí…
ak kadernička popri tom rozhovore pracovala ok ale aby prerušila pracu a kecala tak to by sa mi tiež nepačilo aj keď išlo o termin
chapem že si mala potrebu sa objednat na termin a išla si okolo tak si tam zašlo to je v poriadku ale brať čas pani ktorá tam bola nieje celkom ok
moja kadernička ak pracuje nedviha telefon, zavola kef ma čas alebo klienti pošlú smsku tiež riešenie
@minesasubu presne ani mne sa nestalo žeby zdvihla telefón a tiež viem že keď som ja volala bola odjakživa tak mi potom zavolala spät
No ja chodim ku kadernicke, kde sa objednava online. Ked som tam, nikomu inemu sa nevenuje. Ziadne telefonaty, odbiehanie, ini klienti. Asi ju najblizsie este viac vyobjimam ako zvycajne ;)
dalo by sa to brat 2 sposobmi.
ano, za normalnych okolnosti sa nemusi vykecavat.
no na druhej strane v dnesnej dobe ludia malo komuniku a ak aj komunikuju, tak vlemi nekvalitne, preto rozvijat komunikaciu je len prosperujuce. hoci takato komunikacia cloveku asi toho za smoc neda, vsak co v kaderku za 2min, ale aj tak je to dobry zaklad, ze clovek je komunikacii otvoreny,.
nemali by sme byt k sebe chladny.
Raz som išla ku kaderníčke kôli zmene termínu a musela som čakať poči dokončí rozrobenú zákazníčku. A síce nie sme kamošky ale dlhoročné známe, takže nie sme si cudzie. Mohla odbehnúť, ale ako by sa zase cítila tá zákazníčka... Zachovala sa správne že ma nechala čakať. Odvtedy jej napíšem sms a ona mi odpíše keď má čas.
Zákazníčka spravila dobre že sa ozvala a postavila sa za seba. Vy ste si určite mohli termín zajednať aj za menej ako 2 minúty
Možno jej to trochu súrilo.
Neexistuje na to spravna odpoved, obe ste boli "v prave". Aj ona, kedze nevedela, ako dlho vas rozhovor este potrva, ale aj ty, kedze si zase vedela, ze ozaj chces iba termin a ides dalej.
Preco reagovala vetou, ze co sa tolko rozpravate? Lebo ta veta nie je slusna, ak ste sa naozaj dohadovali iba o termine, na druhej strane nerozumiem, preco by ju pouzila prave v tomto kontexte? Rozoberali ste este nieco ine?
Ako si reagovala ty na nu?
Čo by ste baby povedali na toto...moja kaderníčka pri farbení mojich vlasov a nasledne aj strihaní si smskuje s frajerom... nechcem byt na ňu hnusná, stalo sa mi to uz 2x, ale uz som si povedala, ze nabuduce aa ozvem...lebo potom je v časovej tiesni...ma plnú čakareň ludí a len rychlo, rychlo...
Ja som na strane tej panej. Tiež by sa mi to nepáčilo.
Neexistuje na to spravna odpoved, obe ste boli "v prave". Aj ona, kedze nevedela, ako dlho vas rozhovor este potrva, ale aj ty, kedze si zase vedela, ze ozaj chces iba termin a ides dalej.
Preco reagovala vetou, ze co sa tolko rozpravate? Lebo ta veta nie je slusna, ak ste sa naozaj dohadovali iba o termine, na druhej strane nerozumiem, preco by ju pouzila prave v tomto kontexte? Rozoberali ste este nieco ine?
Ako si reagovala ty na nu?
@lilitela termín určite nerozoberali 2 minúty, to je záležitosť pár sekúnd…
@1ryba neviem o kom/com pises,
ja sdm za to pisem, lebo som bola zvdava na nazory ostatnych, aby som pripadne skorigovala vlastne reakcie do buducna a tiez som hned v uvode spomenula, ze obdivujem panej asertivitu, tiez sa ju ucim
@minesasubu ja som presne kvôli tomu prestala chodiť ku svojej kaderníčke - že aj keď mi robila hlavu že buď vykecávala s deťmi alebo ich kontrolovala - a nevenovala pozornosť tomu čo robí…
@biba_18 tato kadernicka pokracovala v praci pocas rozhovoru so mnou, pytala sa ma len co potrebujem, a kedy cca viem prist. dve otazky, dve odpovede.
ale ked odbehla pozriet diar, vtedy sa ozvala starsia dama.
ano nie je to uplne profesionalny pristup, mala by sa venovat iba jednej klientke - idealne tej ktora prave plati za prebiehajucu sluzbu 🙂

Zrejme bola v časovej tiesni, čo ty vieš?