icon

Oplatí sa predaj kozmetiky?

17. júl 2026

Ahojte, rozmyslam, ze by som zacala spolupracovat s firmou, ktora predava kozmetiku, napada mi avon, oriflame, farmasi… ak s tým mate skusenosti, vedeli by ste mi poradit ako to funguje, pripadne ktora znacka sa najviac oplati? Ako sa zaregistrovat. Dakujem krasne

patrike
17. júl 2026

Oplati sa to tym, ktori su nad tebou v MLM pyramide. Tebe nie.

maca1984
17. júl 2026

Koho s tým budeš otravovať ?

guudy
17. júl 2026

@anonym_autor meskas cca 15-20 rokov🤷🏼‍♀️

autor
17. júl 2026

Tak napadlo mi to len ako možnosť si zarobiť, ja sama ešte študujem, pracujem aj v kaviarni, len hladam este nejaku dalsiu moznost privyrobenia si, kedze musim pomahat rodicom s financnymi vydavkami

patka06
17. júl 2026
@anonym_autor

Tak napadlo mi to len ako možnosť si zarobiť, ja sama ešte študujem, pracujem aj v kaviarni, len hladam este nejaku dalsiu moznost privyrobenia si, kedze musim pomahat rodicom s financnymi vydavkami

@anonym_autor Nezarobíš ani na vreckové, budeš mať len lacnejšiu kozmetiku pre seba.

petamich
17. júl 2026

Ak to nemas komu dalej predavat vo velkom, tak sa na tom neda zarobit. Vies mat akurat zlavu pre seba. A zarabaju tie, co su vyssie v pyramide.

muchotrafka298
17. júl 2026

Neoplati, ak nemas v okoli dost ludi, co Ti tie veci pokupia. Si tak 15 rokov pozadu, dnes uz malokto nieco takto kupi, ked je v obchodoch obrovsky vyber kozmetiky aj za prijatelne ceny. Na tomto zarabaju dobre len zeny, co su na vrchu pyramidy, tak ako bola byvala Misska Ivana Ch. v Mary Kay.

pentium3_net
17. júl 2026
@anonym_autor

@anonym_autor Ako už ostatní spomenuli, cez pyramídovú schému skôr stratíš peniaze lebo musíš kúpiť ich produkty.

Z krátkodobého hľadiska by si mohla predať na Bazoši/Vinted veci, ktoré nepotrebuješ. Z dlhodobého hľadiska treba nájsť lepšie platenú brigádu.