Dcérka začala chodiť do škôlky a zajtra jej muž chce spraviť iný program

lesankavh
22. sep 2022

Ahojte mamičky,dcérka začala chodiť do škôlky a zajtra jej muž chce spraviť iný program.
Pracuje ako vojak a na letisku kde majú deň otvorených dverí,akcia pre deti.
Ako to berú učiteľky ?mám v škôlke povedať aj dôvod,prečo dcérka zajtra nepríde?
Alebo na dôvod sa nebudú pýtať ?
Je to moje prvé dieťa v škôlke ,zatiaľ neviem ako to chodí 🤔
Dakujem

hilda08
22. sep 2022

@lesankavh vacsinou to je učiteľkám uplne jedno kde to dieta je, aj u nas staci povedat, ze nepríde a vybavene…nie je to ako v škole ze by nieco zameškala, ide len o to aby ju odhlásili zo stravy

slavkadi
22. sep 2022

@lesankavh odhlásis z obeda a hotovo, nemusíš zdôvodňovat. Jedine u predškolákov je dochádzka povinná, tam sa musí ospravedlniť, ale tiež môže rodič 3 dni a potom už lekár.

anjelicek26
22. sep 2022

Normalne povedz, ze zajtra idete na vylet a odhlas ju z obeda, to je cele. Pokial nie je predskolacka, tak je to uplne na tebe. Len je fajn, aby ucitelky vedeli, s kolkymi detmi ten den ratat a s kolkymi nie... U nas napriklad ked rodic do deviatej nezavola, volaju jemu, ze co je s dietatom (chore, zabudnute v aute - presne s tohoto dovodu to nasa skolka takto riesi, ze telefonat rodicovi)... takze u nas sa odhlasuje skolkar - bud par dni pred, alebo najneskor ten den rano...

lesankavh
autor
22. sep 2022

Dakujem
Predškoláčka nie je,idem zavolať do jedálne a poobede ak pôjdem po ňu tak poviem učiteľke.
Len som si nebola istá,či netreba učiteľke aj zdôvodňovať .

zuzanaete
22. sep 2022

@slavkadi V skolke moze rodic ospravedlnit na 7 dni u predskolakov. Az potom treba potvrdenie od lekara.

luccija
22. sep 2022

@lesankavh nic nezdovodnujes, my sme mailom odhlasovali stravu v jedalni

zuzanaete
22. sep 2022

@lesankavh Netreba hovorit dovod. Staci oznamit. Kym som bola doma s mladsim, tak sme si robili dost casto iny program a starsi vtedy neisiel do skolky. Nikto neriesil.

slavkadi