Čo vám vadí pri online nákupe oblečenia?
Neviem cije to vhodne naformulovana otazka,ale co vam vadi ,ked nakhpujete oblecko online? Mne vadi, ked kupujem nove oblecenie z online shopov z FB a poslu mi navonane veci - ked mi ta vona nevonia. A este,ked maju uvedene ,ze € vracaju do 14 dni a neiktori vratia do mesiaca. Co vam prekaza?
Nenakupujem online oblecenie. Iba ak tak, ze idem do obchodu, vyskusam si to tam a potom to cez ich eshop nakupim lacnejsie. Online nakupujem jedine kabelky, penazenky, nieco co nemusim skusat. Ani topanky nie.
Nenakupujem online oblecenie. Iba ak tak, ze idem do obchodu, vyskusam si to tam a potom to cez ich eshop nakupim lacnejsie. Online nakupujem jedine kabelky, penazenky, nieco co nemusim skusat. Ani topanky nie.
@billy_jean ja si praveze v obchode neskusam nic, lebo si to nikdy nevyskusam tak dobre, ako v klude doma....a poriadne, aj kombinacie s tym, co mam doma.
argumet o tom, ze z online sito nemozes vyskusat je, slusne povedane, zvlastny.
Mna hm nahnevalo.
Chcu za vratenie postovne (AT)
Tricko stalo 5e a postovne 2,99e ci jak.
Mozem sa trepat do mesta im to zaniest osobne.
Ale moja vina mala som citat hodnotenie
cez FB nekupujem.
v podstate nekupujem z eshopov kde musím sama platiť poštovné za vrátenie - veľmi mi to vadí v dnešnej dobe ...
Nekupujem od pofidérnych fb predajcov. V normálnych online obchodoch mi jedine vadí, že má každý iné rozmery na danú veľkosť ale už viem kde akú mám zobrať.
@billy_jean ja si praveze v obchode neskusam nic, lebo si to nikdy nevyskusam tak dobre, ako v klude doma....a poriadne, aj kombinacie s tym, co mam doma.
argumet o tom, ze z online sito nemozes vyskusat je, slusne povedane, zvlastny.
@nyusika ja tym neargumentujem. Mne sa len nechce vracat veci spat a riesit to. Cize napriklad bola som minule v Gate, skusala som si super tricko, pacilo sa mi, ale bolo mierne poskodene, posledny kus. Prisla som domov, objednala som si take iste. cez eshop. Absolutne nemam ambiciu nic vracat a posielat spat niekam. Cize ked nieco kupujem, na 99% si musim byt ista, ze to bude sediet.
Nekupujem od pofidérnych fb predajcov. V normálnych online obchodoch mi jedine vadí, že má každý iné rozmery na danú veľkosť ale už viem kde akú mám zobrať.
@januska12323 otazka bola o eshopoch...na FB a IG su to sukromni predajcovia a nemas ziadne pravne garancie na to, co musia dodzat eshopy
oblecenie a obuv z eshopov nenakupujem, lebo potrebujem veci pred kupou vyskusat a "osahat"
@nyusika ja tym neargumentujem. Mne sa len nechce vracat veci spat a riesit to. Cize napriklad bola som minule v Gate, skusala som si super tricko, pacilo sa mi, ale bolo mierne poskodene, posledny kus. Prisla som domov, objednala som si take iste. cez eshop. Absolutne nemam ambiciu nic vracat a posielat spat niekam. Cize ked nieco kupujem, na 99% si musim byt ista, ze to bude sediet.
@billy_jean ja osobne radšej pojdem odniesť na poštu ako skúšať po obchodoch - zaberie mi to menej času 🙂 ale hej, každá sme iná ....
@nyusika ja tym neargumentujem. Mne sa len nechce vracat veci spat a riesit to. Cize napriklad bola som minule v Gate, skusala som si super tricko, pacilo sa mi, ale bolo mierne poskodene, posledny kus. Prisla som domov, objednala som si take iste. cez eshop. Absolutne nemam ambiciu nic vracat a posielat spat niekam. Cize ked nieco kupujem, na 99% si musim byt ista, ze to bude sediet.
@billy_jean
chapem.mne zas ovela viac vyhobuje objednat vela veci naraz, vyskusat, vybrat, co ostane a zvysok poslat po kurierovi naspat - nikam nechodim, kurier pride do prace
Mne vadí ze si to neviem vyskúšať, a celý čas trpnem ci mi to bude dobré 😄
Mne vadí keď nakúpim vo vyraznej zľave lebo akcia trvá dovtedy a dovtedy a na druhý deň po ukončení akcie je to ešte lacnejšie. Ach jo. 😁
Mne vadí ze si to neviem vyskúšať, a celý čas trpnem ci mi to bude dobré 😄
@bielasovicka akoze nevies vyskusat ? ved to si mozes doma vyskusat, ked nepozna znacku, beriem dve velkosti...aj pol dna v tom chodit, nech zistus, ako sa material bude spravat
… mne vadí poštovné a vratné … preto nakupujem iba tam, kde sa dá vratit bezplatne alebo v obchode. A nerozumiem názorom, že nenakupujem online lebo si to potrebujem pozrieť a ošahať a vyskúšať … jasne veď aj ja a práve preto nakupujem online, v pohodlí domova ošahám, vyskúšam a čo mi nevyhovuje vrátim … ale chápem, že niekto nechce mat “problémy” s vracaním - pre mňa to problem nieje.
… mne vadí poštovné a vratné … preto nakupujem iba tam, kde sa dá vratit bezplatne alebo v obchode. A nerozumiem názorom, že nenakupujem online lebo si to potrebujem pozrieť a ošahať a vyskúšať … jasne veď aj ja a práve preto nakupujem online, v pohodlí domova ošahám, vyskúšam a čo mi nevyhovuje vrátim … ale chápem, že niekto nechce mat “problémy” s vracaním - pre mňa to problem nieje.
@hellionka koenecne niekto, kto si mysli to, co ja...v obchode to nikdy dobre nevyskusam.
Nie vzdy trafim velkost. Teraz som kupila v HM tricko vo vel. S a bolo mi male. Neviem co to zacali sit, ako na male deti. A tiez sa mi nechce platit postovne.
@hellionka koenecne niekto, kto si mysli to, co ja...v obchode to nikdy dobre nevyskusam.
@nyusika pre mňa samozrejmosť aj s tým čo píšeš, že dve veľkosti atď, proste doma si to v klude pozriem, prehodnotim a vlastne oto menej impulzívne nakúpim 🙂 ale aj z okolia viem, že pre mnohých je objednávať a vracať extra robota …
@nyusika pre mňa samozrejmosť aj s tým čo píšeš, že dve veľkosti atď, proste doma si to v klude pozriem, prehodnotim a vlastne oto menej impulzívne nakúpim 🙂 ale aj z okolia viem, že pre mnohých je objednávať a vracať extra robota …
@hellionka jedina robota je zbehnut pred budovu pre zasielku a na druhy-treti den s vecami na vratenie opat zbehnut pred budovu odovzdat zasielku kurierovi...fakt tomu nerozumiem...ale som rada,z e nie som ejdina, co takto rozmysla 🙂
a pokial by aj bolo vratenie spoplatnene, vzdy je to pre mna vyhdonejsie - cas su penizae, nepredzubem pol dna v nakupnom centre
@hellionka jedina robota je zbehnut pred budovu pre zasielku a na druhy-treti den s vecami na vratenie opat zbehnut pred budovu odovzdat zasielku kurierovi...fakt tomu nerozumiem...ale som rada,z e nie som ejdina, co takto rozmysla 🙂
a pokial by aj bolo vratenie spoplatnene, vzdy je to pre mna vyhdonejsie - cas su penizae, nepredzubem pol dna v nakupnom centre
@nyusika tak ja napr. takú vymoženosť nemám - že mi môže kurier nosiť veci do práce a chodiť po nich ... tak možno aj viac žien to tak bude mať ...
@nyusika tak ja napr. takú vymoženosť nemám - že mi môže kurier nosiť veci do práce a chodiť po nich ... tak možno aj viac žien to tak bude mať ...
@biba_18 ved OK, tak existuu nejake odberne meista, co mas po cesre...alebo boxy.
a nech ludia nakupuju,ako chcu - ja len reagujem na argumet "nemozem si to vyskusat"
Kedze milujem motat sa po nakupakoch a nakupovat stylom, ze mi nieco cvrnkne do nosa, e-shopy vyuzivam minimalne. Potrebujem si chytit material a nechce sa mi stracat cas a peniaze vracanim nesediaceho tovaru.
Mňa vytáča, ze nakupujem ze si vyfiltrujem dĺžka PO KOLENÁ a väčšina príde tesne pod zadok. Pritom mam 170 cm, co zas nie sú dva metre, ze by to nesedelo.
Mna hm nahnevalo.
Chcu za vratenie postovne (AT)
Tricko stalo 5e a postovne 2,99e ci jak.
Mozem sa trepat do mesta im to zaniest osobne.
Ale moja vina mala som citat hodnotenie
@biglovemom áno, H&M sťahuje 4€ za poštovné keď vrátiš.
Ja 99% veci sebe a detom nakupujem online. Nie vsak cez fb a tomu podobne. Vacsinou je to about you a zalando. Detom aj cez gate, zara, underArmour… ja aj obuv tak nakupujem. Castokrat urobim velku objednavku aj s 10 parmi a co nesedi, vratim…
Cize aby som odpovedala, mne na nakupovani online vyhovuje vsetko 😁😂
Ja som si už vyše 5 rokoch nič nekúpila v obchode. Ani synovi. Rozmýšľala som dlhšie, čo je nevýhoda online nákupov ale reálne mi nič nenapadá. Ale súhlasím s komentárom vyššie, že by bolo dobre ku každému kúsku napísať rozmery, lebo nie každé M je M. Ale inak nič.

mne nic